Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen

Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Churchill Terneuzen voor je op een rij gezet:

180 reviews over Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen in het Nederlands

Prima hotel met mooi uitzicht

Groentje
14-10-2018

Prima hotel. Mooie ligging met vanuit de diner- en ontbijtzaal uitzicht op de Schelde. Niet nabij het centrum van Terneuzen. Restaurant is behoorlijk prijzig.

Bediening en receptioniste vriendelijk. Kamers schoon.

Grandioos.

Ellie Tjabringa
1-9-2018

Alles was prima; schone kamer alleen het diner viel een beetje tegen.

., General Manager, 3-9-2018

Fijn om te horen en bedankt voor uw review. Met uw opmerking kunnen wij ons verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Prima ligging - rustige omgeving

WillyW
5-8-2018

Uitstekend ontbijt, goede ligging, gratis parking.

Verouderd interieur, GEEN airco (bij een temperatuur van +30°), pas om 16:00 onze kamer gekregen.

Kregen een mindervalidekamer (!) op de verdieping -1 met uitzicht op … een benzinestation, zonder airco, terwijl we toch een kamer verwacht hadden met zicht op de Schelde.

., General Manager, 7-8-2018

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!

Voordeeluitjes.nl

Voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Catharina
4-8-2018

Fijn hotel met prachtig uitzicht op de Westerschelde. Fijne bedden. Heerlijk gegeten in het restaurant. Wij vinden het wel een mooi weer hotel.:) Er zijn mooie fietstochten te maken in de omgeving. Geweldig lekker ontbijt het ontbreekt aan niets. Ook het personeel is zeer vriendelijk.

., General Manager, 7-8-2018

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!

Niet bijzonder......

Jacqueline
16-7-2018

Kamers zijn netjes schoon,arrangement geboekt via touroperator.

Voor de prijs die ik betaald heb voldoende gekregen.

Vond alleen het uitzicht op een benzinepomp wat minder.....

Vanuit de kamers is er niks geen leuks te zien.

Jammer dat er geen mogelijkheid in het hotel of de buurt is om bv een scooter oid te huren.

En geen uitgebreide info over de omgeving gehad bij de balie wat wel op de voucher stond, en bij het afscheid ook geen zeeuws presentje......

Jeroen Blanken, General Manager, 19-7-2018

Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel naar wens is geweest. Wel goed om te lezen dat u de prijs - kwaliteit verhouding in orde vindt.

Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Met uw opmerkingen kunnen wij ons verbeteren en ik hoop dan ook u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Aangenaam verblijf

Iwan
21-6-2018

Hotel is mooi gelegen aan de Westerschelde, al hebben veel kamers geen zeezicht. De ontbijtruimte heeft wel een mooi uitzicht, al is het ontbijt zelf redelijk standaard; oké, maar niks speciaals.

De kamer zelf was erg comfortabel. Ruim en goede bedden. Keurige badkamer.

Leuke wandeling langs het water om naar het centrum van Terneuzen te gaan alwaar je diverse winkeltjes en restaurantjes hebt.

Arjo Rouw, General Manager, 25-6-2018

Fijn om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

Fijn.

Pascale S
7-10-2017

Al enkele keren verbleven we in dit hotel. Gelegen even buiten Terneuzen stad, maar het hotel heeft een gratis parking. Het heeft er zwembad en een sauna. Het ontbijt is heerlijk en gevarieerd. Daarenboven is Terneuzen een leuke stad.

Arjo Rouw, General Manager, 9-10-2017

Rooms Division Manager

Net hotel met prachtig uitzicht op de Schelde

Douwe

Storms
11-8-2017

Goed onderhouden hotel.

Vriendelijk personeel

Goed eten , alleen elke avond zelfde keuze menu.

Goed uitzicht met zon terras, alleen geen strand in de buurt (35 minuten rijden)

Rustige omgeving

Goed ontbijt

Jeroen Blanken, General Manager, General Manager, 12-8-2017

Wat fijn om te horen en dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. Graag tot ziens!

aangenaam verblijf in een mooi kader

louis
30-7-2017

de ligging is super ad Scheldeboorden, supervriendelijk personeel.

Jeroen Blanken, General Manager, General Manager, 1-8-2017

Dank u wel voor uw review en graag tot ziens in Terneuzen!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen in Terneuzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.