Camping 'T Oude Dorp

Camping 'T Oude Dorp
8,9

6 tips over Camping 'T Oude Dorp

campinggast, 25-6-2015
neem wel fietsen mee kunt er heerlijk fietsen
Danny Adams, 23-4-2015
Camping 't Oude Dorp is aan een doodlopende weg gelegen waardoor er geen hinderlijk verkeer aanwezig is, zeer kindvriendelijk dus.
vanessa van ndijk, 9-8-2014
Boek op tijd zitten snel vol

Sandy, 11-11-2013
Bezoek ook zeker eens de kantine. Zeker aan te raden als Ineke en Gerrie op woensdag (of donderdag) aan het fornuis staan! Prijs-kwaliteit echt een aanrader!
Fleur, 18-9-2012
Genoeg boodschappen meenemen of zorgen voor eigen vervoer naar het dorp toe want er is helaas geen winkel op de camping.
Bertina Rens, 27-8-2012

Camping lift perfect om dichtbij een wat grotere stad te bezoeken zoals Vlissingen, Goes of Bergen op Zoom waar je ontzettend leuk kan uitgaan, eten, drinken en shoppen. Antwerpen ligt ook op drie kwartier en heeft een hele leuke dierentuin.

Ook in de omliggende kleinere dorpjes kun je leuk eten en drinken. Vlakbij ook een haven (St. Annaland)