Camping 'T Oude Dorp

Camping 'T Oude Dorp
8,9

47 reviews over Camping 'T Oude Dorp in het Nederlands

zo naar mijn zin gehad met de hond heerlijk huisje

patricia mooldijk
20-6-2017

als je van rust houd en lekker wilt wandelen met de hond moet je hier naar toe gaan

jammer dat de kantine alleen open was op zaterdag toen ik er was

Heerlijke weekenden gehad

Claudia van de ven
13-6-2017

Vorig jaar voor het eerste kennis gemaakt met deze camping....zo goed bevallen dat we nu al meerdere weekeinde hebben gelogeerd. Echt een gezellige gemoedelijke camping en kids vermaken zich er uitstekend

Fantastische camping

Natascha Raats
3-6-2017

Fantastische camping genoeg activiteiten voor de kinderen wij staan er nu al 5 jaar en tis altijd weer genieten de camping ziet er heel netjes uit in de kantine kan je heel goed eten.Henk Ineke Bobby en Diana jullie doen het hartstikke goed.wij raden iedereen camping t oude dorp aan ook voor een blokhut of caravan te huren of voor duikers is het echt goed vertoeven.

Zeer fijne plek

Daantje
2-6-2017

Zeer fijne plek waar ik na 25 jaar nog steeds graag kom zeker nu ik zelf een kleintje heb (2). Iedereen altijd vriendelijk en gastvrij. Heerlijk om tot rust te komen en veel vermaak voor kinderen

Mooie groepsaccommodatie

Elite Services
2-6-2017

Met ons bedrijf ons jaarlijkse uitje gevierd met als uitvalbasis deze heerlijke camping met onze groep van 24 personen een leuk weekend gehad mede door de super accommodatie waar we als groep heelijk samen hebben gekookt in de professionele keuken welke in de accommodatie beschikbaar is!

Nette chalets waar we een overnachting hebben gehad.

Bij deze camping is het klein maar heel fijn top ga zo door!

Een fantastische camping🌞🌞

Gerrie
2-6-2017

Al 22 jaar komen wij op deze camping als vaste gast. Wij hebben de camping mooier en moderner zien worden.

Het is een fijne kindvriendelijke camping.

Zelfs onze jongens komen nog regelmatig een weekend of weekje logeren.

Voor grote of kleine groepen wordt altijd een oplossing gevonden en er zijn er die weer terugkomen ook.

De eigenaar en zijn familie doen er alles aan, zodat iedereen een fijne vakantie heeft.

Een camping om Trots op te zijn.

fantastisch

roos
1-6-2017

alleen maar goede herinneringen, mooie omgeving, gezellige familiecamping met recreatie voor jong en oud

Rustige kindvriendelijke camping

Nanda
1-6-2017

Hoewel wij zelf geen kinderen hebben kan ik me voorstellen dat het een ideale camping is om met jonge kinderen te vertoeven. Voldoende speelgelegenheid waaronder een leuke speeltuin, zwembad en een grasveld. Ook aan de wat oudere jeugd wordt gedacht. In het hoogseizoen wordt er regelmatig wat georganiseerd en voor de jonge kinderen is er animatie.

Voor een ons een pre is dat we de hond gezellig mee kunnen nemen! Verder kom je heerlijk tot rust met op de achtergrond de frisse zee wind.

Super vriendelijke kindercamping

Edwin
31-5-2017

Super vriendelijke mensen word veel gedaan voor kinderen en in de kantine regel matig iets voor de ouderen. Alles is super netjes en word goed onderhouden......zeker een aanrader 😀

Zitten op de camping

Nancy De Smet
30-5-2017

Zitten op de camping is zo een goeie en propere camping . Ze verdienen een 10 op 10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 'T Oude Dorp in Stavenisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 'T Oude Dorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 'T Oude Dorp scoort een 8.86 uit 10 op basis van 52 reviews.