Vakantiehuis VakantieSluis

1 review over Vakantiehuis VakantieSluis in het Nederlands

prima huis voor groep

mv
21-9-2016

Huis lekker ruim en niet te volgepropt. Je kunt ook je privacy pakken omdat het eigenlijk 2 huizen/ruimtes tegen elkaar zijn. Complete inrichting. Fijne tuin aan kreek waar kinderen kunnen vissen. Fietsafstand van Sluis. Mooie stranden rondom cadzand fiets of korte auto afstand.

ik vind het niet goedkoop maar is het wel waard met een groep. Ik vind het wel jammer dat je moet betalen voor wifi en evt bbq huren. Zulke dingen beter incl huurprijs doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis VakantieSluis in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis VakantieSluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis VakantieSluis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.