Hotel Sanders de Paauw

81 reviews over Hotel Sanders de Paauw in het Nederlands

Absoluut geen aanrader!!

Karin en Theo
9-5-2018

Ligging is prima, dicht bij centrum. Budgetkamer geen € 75,- per nacht waard! De porto-cabins zijn vies en schimmelig. Schimmel onder het raam, op het plafond, in de badkamer. De toiletpot was niet om aan te zien, een dikke vieze zwarte koek onderin. In de douchecabine was een hendel om de watertoevoer te regelen: water uit de kraan of water uit de douche. Die hendel is niet te gebruiken waardoor er tegelijkertijd heet water uit de kraan liep (kokend hete voeten) en koud water uit de douche. De “pretvlekken” van eerdere gasten zaten boven het hoofdeinde van het bed. Het ventilatierooster in de badkamer was aangekoekt met vieze troep.

Gewéldig

Familie Van Eijk
21-12-2017

Het hotel heeft het afgelopen jaar een ware metamorfose ondergaan en het wordt nóg mooier!

De nieuwe kamers zijn super! We hebben er alle vertrouwen in dat de renovatie van de rest van het hotel ook helemaal goed gaat komen. Hulde aan de nieuwe eigenaren voor wat ze in het eerste jaar al hebben gepresteerd!

Fantatisch mooie kamers

Jeroen Jansen op de Haar
6-10-2017

Vannacht heerlijk geslapen in Hotel Sanders de Paauw. De nieuwe eigenaar heeft een aantal kamers erg mooi gerenoveerd. Ze zijn lekker ruim en erg mooi ingericht. Het is zeker geen standaard kamer zoals bij een hotel keten. Sfeer in het hotel is rustig en gemoedelijk. Zeker de moeite waard om eens terug te komen

We hebben een aantal aanbieders voor Sanders de Paauw voor je op een rij gezet:

Gezellig hotel met behulpzaam personeel

diana
27-9-2017

Wat een weelde om te overnachten in de vernieuwde hotelkamers. Deze nieuwe eigenaars hebben er hard aan gewerkt en blijven dit voorlopig nog wel doen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben voor iedereen aandacht en een hartelijk woord.

Kamer viel erg tegen

Fam. Aarts
10-9-2017

Ligging goed. Ontbijt goed.

Hotel erg gedateerd. Muffige geur in zowel de gangen als de kamer. De kamers aan de achterzijde zijn echt aan een opknapbeurt toe. Zijn een soort containers op elkaar geplaatst.

Klein hotel met zeer aardige en vriendelijke bediening 2 minuten lopen naar gezellig centrum. En de vele terrasjes en eetgelegenheden.

Geweldige accommodatie

Bänziger
2-6-2017

Hotel wordt gerenoveerd.

Ligging perfect in hartje Sluis.

Kijk naar "de luxe" kamers in het hoofdgebouw.

Jong ondernemersechtpaar met ambitieuze bouwplannen.

Stap voor stap moet dat gaan lukken.

Verblijf en verzorging waren "top".

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Marjo Tegelaers
14-5-2017

Een hotel in renovatie, waarbij de kamers als eeste onder handen worden genomen met als resultaat een prachtige kamer/ badkamer en heerlijke bedden. De ontbijtzaal is nog niet aan de beurt geweest maar het ontbijt liet niets te wensen over. Fijne eigenaars met leuke kindjes en vriendelijk personeel. Ga zo door dan zien jullie ons zeker terug!!!

Mooi gerenoveerde kamers, uitstekende ligging

G. Rompelberg
8-5-2017

Wij hadden dit hotel vlak van tevoren geboekt voor 1 nacht. Naderhand zagen wij pas de reviews en schrokken enigszins. We hadden ons op het ergste voorbereid, maar gelukkig viel het 100% mee. We kregen een gerenoveerde kamer die net was opgeleverd. De kamer was heel mooi, sfeervol en van alle gemakken voorzien. De nieuwe eigenaar vertelde ons dat ook het restaurant en de buitenkant gerenoveerd worden. Het gaat helemaal goed komen met dit hotel. Dit wordt een pareltje in Sluis op een perfecte ligging. Ook genoten van een goed ontbijt.

Het hotel had eigen parkeergelegenheid, die was niet groot. Maar naast het hotel is een parkeerplaats waar je voor € 2,00 per dag kunt parkeren.

Prachtige hotel, prima verbouwd!

Ursula
7-5-2017

Zeer mooi hotel. Mooie kamers die onlangs helemaal verbouwd zijn geweest. Goede bedden en een prachtige badkamer! Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Wij gaan er regelmatig naartoe en zijn er altijd al tevreden over geweest. Proficiat , doe zo verder!

We hebben een aantal aanbieders voor Sanders de Paauw voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanders de Paauw in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanders de Paauw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanders de Paauw scoort een 6.57 uit 10 op basis van 81 reviews.