Landhuis
6,7

3 reviews over Landhuis Raadhuis in het Nederlands

Mooi huis langs drukke weg met veel extra kosten

Astrid
13-1-2017

Het huis op zich is lekker groot. Zoals in andere recensie al staat aangegeven: - Nadeel is dat het gelijk aan de doorgaande weg ligt waardoor het lijkt of al het verkeer zo je woon of slaapkamer (alles enkel glas) in rijdt. - het huis is erg gehorig, je hoort letterlijk wat er in de slaapkamer beneden gezegd wordt - Ook zijn de schoonmaakkosten hoog (terwijl het koffiefilter van de vorige huurders nog in het apparaat zat en op de citruspers nog de prut zat vastgeplakt van de laatste persbeurt). Op zich kan dat gebeuren maar reken dan niet 125 euro voor de schoonmaak.

tot slot: de bijkomende kosten voor energie. Wij moesten 190 euro (!) betalen voor een week terwijl grotendeels de houtkachel aan is geweest. Belachelijk!!!

Nooit weer.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Ruim, comfortabel en prachtige ligging

Koen Van Kelecom
9-8-2013

Heel goed ingericht huis, zeer ruim, met prachtige plaatsen en hoekjes om helemaal te ontspannen. Sluis is een interessant stadje en ook prima vertrekplaats voor prachtige fietstochten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lekker knus!

Pascal van Woudenberg
14-5-2013

Wij waren met een grote vrienden groep en vonden het een zeer fijn huis met veel leefruimte binnen en buiten het huis. Er zijn voldoende slaapkamers met prima bedden. Een sfeervolle huiskamer en een gezellige keuken. Daarnaast is de ligging ideaal: binnen loopafstand van Sluis en 15 min rijden naar het strand.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Landhuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Raadhuis in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Raadhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.