Hotel Le Provencal

NederlandZeelandSluis

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Provencal voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 75 reviews
+94/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 75 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

75 Reviews over Le Provencal

• 4Van Beek01-11-2021

Slechte prijs kwaliteit verhouding.

Het hotel was gedateerd. Dat is nog niet zo erg. Maar het was ook vies. We kregen bij twee overnachtingen wel schone handdoeken maar de kamer is niet schoongemaakt. Het ontbijt vonden we matig. Geen heerlijk ontbijtje zoals je in een hotel verwacht. Wel goede ligging, dichtbij het centrum.

• 10Fam.Schilder27-10-2021

Eenvoudig goed hotel

In een landelijke omgeving, rustige straat vlakbij het centrum, eenvoudige kamer, mooie douche en prima ontbijt.

• 8Ann Van Rechem09-10-2021

Basic hotel met vriendelijke bediening

Alles heel netjes op de kamer en de gemeenschappelijke ruimtes. Rustig gelegen en op wandelafstand van het centrum. Verzorgd en uitgebreid ontbijt.

• 8Harma02-10-2021

helemaal prima

Eenprima hotel met een fijn ontvangst. Het is erg persoonlijk, meneer weet wie je bent en maakt vaak even contact. Ontbijt was prima en knus.

• 8Martine19-05-2021

Relaxed

Alles top fijne kamer. Goed ontbijt lekker buiten

• 8Wanda05-04-2021

Gezellig

Prijs kwaliteit verhouding prima, gezellige familiekamer op loopafstand van het leuke stadje. Hele vriendelijke eigenaar, geen strenge regels, alles kan. Wij komen als het beter weer is zeker terug.

• 10Carla21-11-2020

zeker terug met de hele familie

Net Alle kamer renoveren! Nieuw Badkamer, doch, Wc en nieuw verf materaas en nieuw.... Knus hotel, in september overgenomen door nieuwe eigenaars. Nog vol-op in opknapfase, maar wat wordt het mooi! Ontbijten in de tuin is een prachtig begin van de dag. Op loopafstand van winkelgebied, veel terrasjes en restaurants. Fietsroutes en wandelpaden voor de liefhebbers. België op loopafstand. De eigenaar doet er alles aan om het naar de zin te maken. Voor herhaling vatbaar!

• 5Marijke21-09-2020

Verwachtingen waren te hoog.

Ontvangst door een zeer gastvrije eigenaar. Jammer dat er een niet aangekondigde weekendtoeslag werd berekend waardoor het hotel voor het gebodene wel duur werd. Het ontbijtbuffet (in de te kleine ontbijtruimte voor het aantal gasten dat aanwezig was) was goed verzorgd en lekker.
    Maar de kamer is absoluut niet oké. Alles was wel schoon maar de binnenkomst door een oude badkamer was een domper. We hebben geen gebruik gemaakt van de douche. Vieze rioollucht hangt door de hele kamer. De doorgezakte bedden en de bedompte kamer met te kleine gordijnen dragen niet bij tot een goede nachtrust. De beloofde voorzieningen troffen wij niet aan in onze kamer. We wensen de nieuwe eigenaar veel succes met het opknappen, maar die oude muffe te kleine kamer moet hij niet verhuren.

• 1I. Teunissen16-12-2019

Nooit meet

Bij binnenkomst al rioollucht en muf. Bedden beneden de maat.. Matrassen zak je doorheen en je krijgt overal jeuk als je in bed ligt. Badkamer niet om aan te zien en te klein. Toilet moet je overdwars op zitten want je kunt je benen niet kwijt.. Douche is smerig en kapot. Muren een en al met schimmel. Je durft je er niet in te douchen.. Ongezond.. Zijn om 05.00 uur vertrokken van ellende en thuis gelijk onder de douche gegaan. Ik raad niemand aan daar te boeken.

• 5A Mulder09-11-2019

Vreselijk die stank.

Het geheel oogt ontzettend gedateerd. De kamer kan er net mee door maar is ongezellig. Bed redelijk goed. Een kast die lastig sluit. Wel een goede flatscreen tv. Echter vanuit de badkamer kwam een verschrikkelijke rioolstank, alleen door de deur dicht te houden leeg de lucht uit de kamer. Na melding is er wel naar gekeken maar zonder resultaat. Met dit euvel zou je een dergelijke kamer niet mogen verhuren. Het ontbijt maakte weer wat goed. Geen adres om terug te keren.

Hotel Le Provencal info

Facilities