Camping Landschapscamping Polderzicht

Camping Landschapscamping Polderzicht
9,1

17 reviews over Camping Landschapscamping Polderzicht in het Nederlands

De camping straalt vriendelijkheid uit.

wies Joosen
25-8-2017

op de camping kun je zien dat de eigenares heel veel van bloemen houd ,ze is steeds bezig om ze te verzorgen.Ook zie je op de camping s avonds veel lichtjes die ze wegzet en ophangt .De camping ligt wel een paar kilometer van het centrum van Sluis.

2personen

tini en twan
6-5-2017

polderzicht is een mooie en schone camping in sluis Paul en Wilma zijn leuke mensen die je graag bij staan als er iets is heel rustige camping waar ook kinderen zich kunnen vermaken met de fietjes skelters staan er rond de camping en kost niets voor gebruik douchen 0,50 voor 6 minuten 0,20 voor afwassen speel toestellen voor kleine kinderen hond is ook welkom en je kan hem goed uitlaten plaats genoeg om met de hond te wandelen centrum sluis 3km afstand fiets 15 min wij komen er graag daar zo , kosten prijs is ook redelijk internet gratis tot ziens in camping polderzicht in Sluis

Grandioos

Wiebe de Vries
16-9-2016

Rust en ontspanning. Geen enkel storend lawaai. Midden in de middel of knowhere.

Het weer had beter gekund maar daar kan de camping niets aan doen. Iedere vraag werd direct beantwoord en of hulp geboden.

leuke kleine camplng

twan duijkers
7-4-2016

Leuke en gezellige en rustige camping word goed onderhouden door paul en zijn vrouw zeer behulp zaam gast vriendelijk en savonds verlicht met zonne innergie lampjes zeer mooi om dat te zien we komen hier graag. Sluis fiets afstand 3 km centrum gr uit limburgse gasten t en t

bloemenpracht en polderzicht

jose
18-1-2016

Licht verder van Sluis dan wij hadden verwacht.

Mooie camping mooi verzorgde bloemenpracht. vriendelijke eigenaren en personeel.

Veel sanitair wat nieuw is. Dit is wel wat kleiner dan gemiddeld.

goede uitlaat mogelijkheid voor de hond op het veld achter de camping. Goede uitvalsbasis om te fietsen ook in België.

Strand was fietsend best een stuk verder dan je verwacht.

Laatste week juni erg veel oudere die in de avond veel televisie keken.

Geweldig

G_Gerrits6
27-10-2015

Heerlijke camping. Vriendelijke ontvangst door leuke eigenaren.

Veel bloemen en planten perkjes en 's avonds hele ritsen met solar lampjes in allerlei kleuren.

Wij stonden achter op de camping en hadden een prachtig mooi weids uitzicht.

Heel goed sanitair.

Prachtige omgeving goed voor vele fietstochten. Sluis, erg leuk, Brugge ook prachtig en goed te doen op de fiets maar ook gewoon fietsen door noord België.

Geweldig, we gaan zeker een keer terug.

Prima camping, mooie, ruime plaatsen

Ton
7-10-2014

Wij stonden begin september 2014 zo'n 10 dagen op deze camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn mooi gelegen en ook ruim. Je kunt kiezen tussen beschutte plaatsen of plaatsen met uitzicht over de polder. De omgeving is erg geschikt om leuke fietstochten te maken, zowel in NL als in België. Het sanitair is ruim en wordt goed onderhouden. Het is alleen jammer dat er "geklungeld" moet worden met muntjes van 50 en 20 cent om te kunnen douchen en af te wassen. Dit is niet op internet en in de folder terug te vinden zodat je eerst moet wisselen als je dit niet verwacht. Voor de rest een prima camping waar we graag nog eens terug willen komen.

prima camping

Ineke
9-9-2014

Prima camping om te verblijven, wij hadden 3 weken slecht weer, veel regen en harde wind windkracht 7-8 maar eigenaar doet er alles aan via pallets en planken om je een droge voortent te laten behouden, helemaal top! Jammer dat niet vermeld wordt op de website dat douchen € 0,50 en warm water € 0,20 kost, mooie streek om te fietsen via kanaal naar Brugge

en Sluis, als je van winkelen houdt is Sluis een prima plek!

We kwam hier niets tekort!

Nelleke en Rene Versluis
12-5-2014

Hier geweest op basis van goede reviews. We zijn hier aan niets te kort gekomen behalve het goede weer. Paul en Wilma zijn vriendelijke, behulpzame mensen met passie voor hun camping. Dichtbij Sluis en Knokke. Kan per fiets. Schoon sanitair, voldoende stroompunten, snel internet en goede wifi ontvangst.

Wij komen vanaf de "overkant" zeker weer een keer terug bij betere weersomstandigheden.

een super en mooie camping waar het gezellig ist

twan en tini
21-9-2013

deze camping van ons zeker een 10 punten

we komen zeker weer terug hier zo gr camping gasten uit limburg t en t

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Polderzicht in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Polderzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.