Pension Chico Y Luna

4 reviews over Pension Chico Y Luna in het Nederlands

Heerlijk, rustig en mooi

Martijn
28-1-2012

Mooie oude boerderij die perfect verbouwd is tot super modern onderkomen. Persoonlijke service begon al bij aan komst. Een gastvrouw voor alle drie de kamers die de volgende ochtend heerlijk het ontbijt op de kamer kwam brengen.

Een en al lof!

Eggie
12-6-2011

Wat een luxe. Na een fantastisch diner in Oud Sluis mochten wij hier slapen. De casa ligt midden in de weilanden en is een plaatje om te zien. Een mooi strak maar oud wit huisje. Er zijn een paar kamers, dus de buitenruimte deel je met elkaar. Maar die is ook mooi met voldoende zitjes voor je eigen kamer. Wij hadden de kamer met de vide. Wat een prachtruimte. Heerlijk bed, enorme stortdouche, Nespresso machine en lekkernijen die op je wachten. Onze vrienden sliepen in de kleinere kamer met ligbad. Ook prachtig. De bediening is echt geweldig, het ontbreekt je aan niets. En dan de kers op de taart: 's ochtends word je een sterrenwaardig ontbijt op bed gebracht! Wat een weelde. Niets dan lof!

Driesterren ontbijt

Henri
11-4-2011

De ontvangst was zeer vriendelijk. De ligging is zeer mooi, de drukke weg achter chicco y luna maakt het buiten zitten rumoerig. De kamer is stijlvol ingericht en de hapjes bij aankomst zijn natuurlijk van Sergio Herman kwaliteit. Het vervoer van en terug vanuit Oud Sluis vond plaats door het restaurant.

In de ochtend werden we al vroeg opgeschrikt door het lawaai uit de keuken, Het persen van vers sinaasappelsap etc. Kortom het is er nogal gehorig.

Het ontbijt was weer een streling voor de tong en voor de ogen.

Kortom een aanrader

Dit is echt de TOP

Peter Minnen
25-5-2010

Schitterend kamers met de beste gastvrouw ter wereld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Chico Y Luna in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Chico Y Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Chico Y Luna scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.