Camping 't Hoge Zand

Camping 't Hoge Zand
8,1

18 reviews over Camping 't Hoge Zand in het Nederlands

Een gezellige camping met veel vrijheid!!

Ad Wolfs
26-8-2018

Camping 't Hoge Zand in Sirjansland is voor ons een rustige, gezellige camping.

We staan daar al jaren met onze stacaravan tot volle tevredenheid en blijven dat ook nog zo lang mogelijk doen. De camping heeft een mooi zwembad voor de kinderen en een gezellig restaurant, heeft verder grote plekken waar je veel mogelijkheden hebt. De camping heeft verder veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Voor ons is de camping een aanrader!!

Top Camping

Media-Topper Breda
2-4-2018

Zeer gezellig, personeel vriendelijk en goed eten. Jammer van dat Heineken maar gelukkig hebben zo ook een heerlijk bitburgertje. Kortom alles is wel goed.

Een gezellige fijne camping is onze ervaring

fam van der pluijm
6-4-2016

Dat je hier heerlijk kan fietsen wandelen zwemmen en van de natuur kunt genieten,

vissen duiken in de grevelingen.

op de camping is het goed vertoeven voor de kinderen is er n zwembad en de kinderen mogen hier ook kind zijn.

verders is er alles wat je nodig hept een heerlijke doech een snackbar waarje ook af kunt halen je kan ook je was draaien er is n droger er is camera bewaking op het parkeerterein..

De eigenaars zijn mensen die behulpzaam zijn en wat ze zeggen komen ze ook na dat is onze ervaring.

Fam van der pluijm.

Mooie, schone, en gezellige camping

Sonja
30-1-2016

Een camping die enorm netjes onderhouden wordt. Toiletgroepen en douches schoon warm . wasmachine en droger in een mooie ruimte welke ook keurig schoon is. Eigenaren die altijd bereid zijn te helpen en klantgericht. Parkeerplaats met camerabeveiling geweldig. Mooie eet en drink gelegenheid waar sfeer heerst. Speelveld voor de kinderen en veiligheid voor kinderen.voorop op de gehele camping. Zwembad voor de kids schoon en netjes. Al met al een geweldige camping om te verblijven zeker voor mensen die rust maar met gezelligheid zoeken. Keep up this spirit. Ik ben zeer tevreden. Sonja

Super fijne camping

Lies van vossen
30-1-2016

Ik heb een stacaravan op deze camping .

Mooi schoon terrein

Ga je naar de douche staat de verwarming aan , top

Schone douche '

Eten in het eethuus is een feestje

Je wasje draaien , super fijne wasmachine en een top droger

De eigenaren zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt

Goede service

Kortom een hele tevreden campinggast

Lies van vossen

Nooit meer

huurder
25-9-2015

Waardeloos,zonde van je tijd, geld en vakantie!!!!!

campingeigenaar met een (te)hele grote mond.

Tegengeslagen

Vakantie controle
19-7-2015

Deze camping is echt tegen geslagen zwembad niet omrand voor spelende kinderen staat naast kinderspeeltuin vriendelijkheid alles behalve denk ook dat deze camping niet voldoet aan veiligheids normen en vergunningen

Heerlijk verblijf!

Ton, Stefanie en Esmée
29-8-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping 't Hoge Zand in Sirjansland! Door het prachtige weer hebben we lekker 2 weken buiten kunnen leven. Elke ochtend naar het speelveldje waar gedanst werd samen met de kinderanimatie! Daarna knutselen! Helemaal leuk voor de kindjes. Elke week een ander animatieprogramma. 's Avonds de clowntjes was ook een groot succes bij ons kleine meisje! Zodra ze het muziekje van hun autootje kon horen moesten we haast maken om niks te missen. Erg leuk voor de kleintjes. De camping ligt op 5 minuutjes rijden van het Grevelingenmeer en 10 minuten rijden van het strand. Heerlijk strand, rustig en overzichtelijk! Al met al: echt genieten!

Fantastiche plek: om te verblijven.

Ankoné
4-8-2013

Wij zijn er 10 dagen geweest en we hadden nog wel langer willen blijven maar helaas de vakantie is om. Maar we houden deze camping zekers in onze gedachte voor als we weer willen gaan. Dus misschien tot heel gauw groeten Sonja, Bonne, Jorn en Ailien.

gek van de herrie

Cathelijne Haytink
22-7-2013

Op zich aardige camping maar op het trekkersveld helemaal gek vd gillende kinderen tot half twaalf s avonds, niet leuk om 8 avonden in dat lawaai te zitten en je er zellf wat van moet zeggen aangezien het personeel (aardige menseb, dat wel) zelf meefeest in de kantine met de stamgasten. Als je dit leuk vind is het een prima camping. Ik nooit meer!

Tonny Hammink, Camping 't Hoge Zand, vennoot, 25-7-2013

Wij willen u danken voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u overlast heeft gehad van spelende kinderen. Als u deze klacht tijdens uw verblijf kenbaar had gemaakt hadden wij actie kunnen ondernemen en u eventueel een rustige plaats kunnen aanbieden.

Er is 24 uur per dag iemand van de directie aanwezig, zodat incidenten en/of klachten opgelost kunnen worden.

Wij vinden het nogmaals zeer vervelend dat u overlast heeft gehad van spelende kinderen en hopen dat u toch een fijne vakantie heeft gehad. Wij zien er naar uit u toch nog eens te kunnen verwelkomen en het dan met u goed te kunnen maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hoge Zand in Sirjansland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hoge Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.