Camping 't Hoge Zand

30 reviews over Camping 't Hoge Zand

• 2019
    10Bas Terptra06-09-2019

Zeer gezellig kamperen!

Wij hebben op het kampeerveld bij het zwembad gestaan. Zeer gezellig en knus kamperen. Er is veel bedrijvigheid bij het zwembad en terras, maar voor ons geen probleem, wij houden wel van wat leven. Sanitair is schoon. Wij hebben trouwens genoten van de westerndag! De horeca is ook prima. Leuke kaart en betaalbaar. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Familie Jansen01-09-2019

Heel erg naar ons zin gehad!

Heel erg naar ons zin gehad! Er wordt veel georganiseerd. Het zwembad is ideaal voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Bianca31-08-2019

Prima camping

Super gezellig. Je kan heerlijk op het terras eten. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3Sasha07-08-2019

Nooit meer veelste duur slecht personeel

Ze menen dat ze een 5 sterren camping zijn Personeel word als stront behandeld gaan veelste veel geruchten rond prijzen worden steeds duurder dan maar afvragen ja hoe kan het dat de kantine leeg is? Vind je het gek 4 euro voor wijn? Heb ik een hele fles voor bij de aldi wifi is bagger als wat de frituur bij hun 4 euro voor een frikandel xxl die heb ik ergens anders wel vaker voor €3. 20 gezien niet normaal meer zeer slechte camping met een zeer laag animatie team ook!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Ingo van Kooten14-04-2019

Het is hier fantastisch!

Mooie goed onderhouden camping met zeer vriendelijk personeel. De ligging is centraal dicht bij het Grevelingenmeer, Bruinisse jachthaven en strandjes, leuk vernieuwd winkelcentrum met supermarkten, kaasboer Kruidvat etc op 5 min. rijden en 15min. Van Zierikzee. Het is een rustige camping die in het zomerseizoen opbloeid met animatie team voor de kinderen ook is er een (ondiep)zwembad en speeltuintje voor de kids. Voor de ouderen is er een mooi (verwarmd) terras en wie van lekker eten houd moet zeker een keer naar het Eethuus ze hebben een uitgebreide menukaart met overheerlijke gerechten echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Ad Wolfs26-08-2018

Een gezellige camping met veel vrijheid!!

Camping 't Hoge Zand in Sirjansland is voor ons een rustige, gezellige camping. We staan daar al jaren met onze stacaravan tot volle tevredenheid en blijven dat ook nog zo lang mogelijk doen. De camping heeft een mooi zwembad voor de kinderen en een gezellig restaurant, heeft verder grote plekken waar je veel mogelijkheden hebt. De camping heeft verder veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Voor ons is de camping een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Media-Topper Breda02-04-2018

Top Camping

Zeer gezellig, personeel vriendelijk en goed eten. Jammer van dat Heineken maar gelukkig hebben zo ook een heerlijk bitburgertje. Kortom alles is wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9fam van der pluijm06-04-2016

Een gezellige fijne camping is onze ervaring

Dat je hier heerlijk kan fietsen wandelen zwemmen en van de natuur kunt genieten, vissen duiken in de grevelingen. op de camping is het goed vertoeven voor de kinderen is er n zwembad en de kinderen mogen hier ook kind zijn. verders is er alles wat je nodig hept een heerlijke doech een snackbar waarje ook af kunt halen je kan ook je was draaien er is n droger er is camera bewaking op het parkeerterein.. De eigenaars zijn mensen die behulpzaam zijn en wat ze zeggen komen ze ook na dat is onze ervaring.

Fam van der pluijm.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Sonja30-01-2016

Mooie, schone, en gezellige camping

Een camping die enorm netjes onderhouden wordt. Toiletgroepen en douches schoon warm . wasmachine en droger in een mooie ruimte welke ook keurig schoon is. Eigenaren die altijd bereid zijn te helpen en klantgericht. Parkeerplaats met camerabeveiling geweldig. Mooie eet en drink gelegenheid waar sfeer heerst. Speelveld voor de kinderen en veiligheid voor kinderen.voorop op de gehele camping. Zwembad voor de kids schoon en netjes. Al met al een geweldige camping om te verblijven zeker voor mensen die rust maar met gezelligheid zoeken. Keep up this spirit. Ik ben zeer tevreden. Sonja

Alleen gereisd in januari 2016

• 10Lies van vossen30-01-2016

Super fijne camping

Ik heb een stacaravan op deze camping . Mooi schoon terrein Ga je naar de douche staat de verwarming aan , top Schone douche ' Eten in het eethuus is een feestje Je wasje draaien , super fijne wasmachine en een top droger De eigenaren zorgen ervoor dat je het aan niets ontbreekt Goede service Kortom een hele tevreden campinggast Lies van vossen

Alleen gereisd in december 2015

1 tip over Camping 't Hoge Zand

• Cathelijne Haytink, 22-07-2013

Zorg dat je als je langer dan 1 nacht blijft niet bij het zwembad en speeltoestel staat. Horendol word je.

0 vragen over Camping 't Hoge Zand

• Aantal campingplaatsen50 tot 200