Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

35 Reviews over 't Hoge Zand

• 10David Zydko24-08-2021

Kann ich nur weiterempfehlen.

Absolut Top mit Kindern. Mein Sohn spielte den ganzen Tag mit anderen Kindern. Richtig schön 😊

• 9De Jong18-01-2021

Gezellig en ongedwongen

Voor de kinderen was het heel leuk met het animatieteam.

• 9Eetgelegenheden
  • 9familie Hoekstra01-09-2020

Ideaal voor jonge kinderen

Wij hebben gestaan op het veld bij het kinderzwembad. Ideaal voor mijn kinderen. De animatie was zeer leuk. Het sanitair is schoon. De heren is zeer mooi, maar de dames is wat verouderd. Ik heb begrepen dat deze ook wordt gerenoveerd. Als deze net zo mooi mooi wordt als de heren wordt dat ook super. In de horeca kun je goed eten en het terras is ook gezellig voor een drankje. Dit is ons 2e jaar en komen waarschijnlijk volgend jaar terug.

• 6Natasja16-08-2020

Mooie omgeving, Big Brother is watching you😉

Mooie omgeving, heel veel kleine strandjes te ontdekken. Winkels 10 minuten rijden. Zierikzee 15 minuten. Er zijn nu ook op veel plekken gratis oplaadpunten voor elektrische fietsen geplaatst. Camping is volgens mij een ander pad ingeslagen. (Meer luxere chalets🤑en geen gezellige drinkpartijen, 10 uur is einde. 😅)Dit kan voor de een positief maar voor de ander als negatief worden gezien. Ieder zijn camping. Het heren douche gedeelte is mooi opgeknapt (hier werd ik naar toe gestuurd door de poetsman die in corona-tijd 1xper dag kwam poetsen toppie) je krijgt alleen enorme spierballen omdat je om de 10 sec op de knop moet duwen maar het is gratis dus mag je niet klagen. Het zwembad is heel fijn voor kinderen tot 8jaar. De eigenaar moet alleen de toevoeging van chloor eens nakijken want mijn kindjes hadden geïrriteerde ogen. De konijnen waren in overmate aanwezig dit jaar ze hebben niet stilgezeten 🤣veel gaten en keutels. Animatie leuk

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3Frank01-08-2020

Onvoldoende

Wij en onze jonge kinderen werden op een veld geplaatst t.o. De camping, gescheiden door een openbare weg. Op het veld van zo’n 20m x 20m zijn 6 kampeerplaatsen. Veel te veel voor één veld. Het sanitairgebouw is oud en niet voldoende voor zoveel kampeerplaatsen. De voorzieningen zijn gelegen op de camping zelf dus de kinderen moeten een drukke weg oversteken om naar het zwembad, speeltuin en de animatie te gaan. De animatie was overigens goed en gezellig voor de kinderen. Het zwembad is klein en te weinig ligbedden. Voor de jonge kinderen is het zwembad leuk maar voor de ouderen is het zwembad niks. Diepte 0.50cm !! Op de website Ziet alles er heel anders uit. Voor ons nooit meer naar deze camping. We zijn daarom 1 dag eerder naar huis gegaan.

• 1Staat v/h sanitair
  • 10Bas Terptra06-09-2019

Zeer gezellig kamperen!

Wij hebben op het kampeerveld bij het zwembad gestaan. Zeer gezellig en knus kamperen. Er is veel bedrijvigheid bij het zwembad en terras, maar voor ons geen probleem, wij houden wel van wat leven. Sanitair is schoon. Wij hebben trouwens genoten van de westerndag! De horeca is ook prima. Leuke kaart en betaalbaar. Aanrader!

• 10Familie Jansen01-09-2019

Heel erg naar ons zin gehad!

Heel erg naar ons zin gehad! Er wordt veel georganiseerd. Het zwembad is ideaal voor kleine kinderen.

• 9Bianca31-08-2019

Prima camping

Super gezellig. Je kan heerlijk op het terras eten. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug

• 7Staat v/h sanitair
  • 2Linda19-08-2019

NIE MEHR!

Wir waren spät mit ein paar Freunden hier, schöne Umgebung und so weiter, aber Sie werden schreckliche Angestellte von allen Seiten hören, wenn Sie auf der Terrasse sitzen, die an jemanden denken, den ich jetzt als Deutscher verstehen kann, weil ich in den Niederlanden lebe, aber was für schrecklich und vor allem der Service was Schlimm, was für ein Bagger war noch nie so schlimm und WÄHREND MEES NIE wieder gemacht!

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Sasha07-08-2019

Nooit meer veelste duur slecht personeel

Ze menen dat ze een 5 sterren camping zijn Personeel word als stront behandeld gaan veelste veel geruchten rond prijzen worden steeds duurder dan maar afvragen ja hoe kan het dat de kantine leeg is? Vind je het gek 4 euro voor wijn? Heb ik een hele fles voor bij de aldi wifi is bagger als wat de frituur bij hun 4 euro voor een frikandel xxl die heb ik ergens anders wel vaker voor €3. 20 gezien niet normaal meer zeer slechte camping met een zeer laag animatie team ook!

• 2Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar