Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

50 Reviews over Kom

• 10van den Heuvel26-06-2017

"Geweldig"

Ontzettend gastvrij, schoon en centraal gelegen hotel. Erg betrokken eigenaar met goede tips als het gaat om bezienswaardigheden en eetgelegenheden. Het hotel ligt in een mooi dorpje waar je goed tot rust kan komen.

• 10Eddy Matthees27-03-2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi klein hotel met vriendelijke gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ontvangen . Die u zeer goede tips geven om mooi te wandelen of fietsen te huren, die we ook gevolgd zijn en die zeker op te volgen zijn. Mooie nette kamers die met smaak ingericht zijn . Lekker ontbijt in ontspannen sfeer. Mooi tuinterras en binnen een gezellige zithoek. Het eiland tholen is niet zo groot maar mooi om te fietsen en mooie wandelingen te maken .

• 10Djoke Schinkelshoek-van Sluis19-07-2015

Zeer gastvrij hotel

Hotel "Kom" in Sint Maartensdijk is een ontdekking. Vriendelijk en zeer gastvrij personeel. Kamers zeer schoon en praktisch ingedeeld. Ontbijt compleet en heerlijk vers. Mooi besloten en knus terras.

• 9Claudine Benoit09-08-2014

Prima verblijf in rustig dorpje.

Heel vriendelijk onthaal door de gastheer. Verbleven in een standaardkamer op 2de verdieping voor 1 nacht. Heel nette kamer, voorzien van het nodige badlinnen. 's Avonds genoten we van een heerlijk diner. We hadden keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en een heerlijk dessert. We dronken er een lekkere biowijn bij. Ook het ontbijt was super. Keuze te over, allerlei heerlijke soorten brood en koeken en het nodige beleg. Ook vers fruit en gekookte eieren waren voorradig. Kortom een heerlijk verblijf.

• 10Henk van Klingeren07-07-2014

weekendje weg

Vanwege de 7 dorpentocht 2014, via touroperator bij Hotel Kom terecht gekomen. Een historisch pand, Voortreffelijk verbouwd tot Hotel restaurant. Kamer ruim schoon en netjes ingericht, Prima bedden, een ruime schone badkamer met ruime douche. Diner, Prima niets op aan te merken, Pluimpje voor de keuken. Als ook het ontbijt met alles er op en aan, wat kan je nog meer wensen. Eigenaar echtpaar Vriendelijk en attent. Hotel Kom heeft 3 sterren, van ons mag er stiekem een sterretje bij. Jammer dat wij maar twee nachtjes konden blijven. Mochten wij weer in de buurt zijn, dan Zeker dit hotel.

• 9esther beckers31-01-2014

geweldig hotel

leuk en karakteristiek hotel met leuke details en keurig verzorgd,vriendelijke eigenaren en schone kamers,ontbijt was ruim voldoende en lekker.

• 9Rik van Beek01-09-2013

Kom gerust naar Hotel Kom

Hotel Kom in St Maartensdijk en een fantastische plek om te verblijven. Een geweldige keuken en top kamers! Kom naar Kom en je krijgt een goede ontvangst, een mooie ligging, luxe en verzorgde kamers en het restaurant levert eerste klas gerechten. Het ontbijt buffet is compleet en verzorgd en maakt het verblijf compleet.

• 9Rubens Edwin05-06-2013

Hotel Kom ;zeker een aanrader!!!!

We zijn zeer warm ontvangen,ook contact vooraf aan telfoon was leuk. Heel nette kamers, voor ons een beetje klein, maar zijn in Duitsland veeeel groter gewoon.Hele lekkere keuken. Lokatie en omgeving was aangenaam om te vertoefen en veel om te zien en wandelgelegenheid genoeg. Eigenaars doen heel goed hun best om elke gast het aangenaam te maken, ze zijn heel spontaan en vriendelijk.Een aanrader!!!!!!! nogmaals bedankt!

• 9Aafke03-06-2013

Heerlijke plek, genieten van de zeeuwse rust

Erg fijn hotel, persoonlijk & niet te groot. Onze kamer was mooi, schoon, praktisch en de bedden zijn goed. We hebben optimaal genoten van het heerlijke ontbijt & driegangen diner (met streekproducten). Onze tweede ochtend zelfs buiten ontbeten in de zon. Dank Marijn & Kyra, wij komen zeker terug!

• 10Ommen25-05-2013

Super hotelletje

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd en hebben het heerlijk gehad! De persoonlijke ontvangst en de 'huiskamersfeer' hebben wij als zeer prettig ervaren. Kamers zijn schoon, modern en heerlijke bedden! Ook het eten is erg goed. Kortom: een plekje om te onthouden en zeker nog eens terug te komen!

Hotel Kom info

Het complex