Hotel Het Raedthuys

Hotel Het Raedthuys
8,2

89 reviews over Hotel Het Raedthuys in het Nederlands

Genieten van luxe verblijf!

G
8-10-2017

Het eten is van zeer goede kwaliteit (ontbijt, diner en high-tea). En er is een heerlijke relaxruimte met wellnessfaciliteiten die je geheel privé kunt afhuren. Ook de kamers zijn ruim en luxe!

we hadden nood aan rust

francine
25-8-2017

het eten was lekker, alleen de lunch was wat minder, voor de rest alles goed

Lekker gegeten !

Claudia
29-7-2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Zowel 's morgens als 's avonds lekker gegeten. Het Thools rund is zeer lekker. Met de fiets kan je gemakkelijk het schiereilandje rondfietsen. Mooie omgeving. Je kan er ook "happen en trappen". Mooie kamers. De privé-wellness is een troef !

Zeker de moeite waard !

Fantastisch! Geweldige plek

Hans van Geel
29-5-2017

We hebben een geweldig weekend gehad !

Vorstelijk geslapen in de Maxima Suite.

Ons laten verwennen als een koninklijk paar.

Geweldig entourage leuk museum een echte aanrader.

Hebben geen minpuntje kunnen vinden!

Gezeliige hardwerkende mensen Robin en Suzanne! En team Bedankt!!!

Mooi hotel in klein dorp

Mooi hotel
14-5-2017

Mooi hotel, we hadden een ruime kamer met een goed bed (prima matras). Zeer vriendelijke ontvangst, mooie welnessruimte. Het diner was lekker, het ontbijt was uitgebreid met een zeer vriendelijke medewerkster die onze koffie aan tafel bracht. Het plaatsje Sint Maartensdijk heb je vlug gezien.

Voor herhaling vatbaar!

Lisanne
14-5-2017

Een heerlijk hotel, rustig gelegen. Prachtige kamer, super vriendelijk personeel en heel lekker eten. Niets was te veel, we voelden ons verwend.

Heerlijk verblijf!

Werner
6-5-2017

Zelfde groep als Irène maar een duidelijk andere mening. Uitgebreid ontbijtbuffet met keuze uit 3 soorten echt fruitsap. Halfpension met voldoende keuzemogelijkheid uit kaart (meestal heb je bij halfpension geen keuze en eet je wat de pot schaft!). Voor bepaalde gerechten betaal je inderdaad een supplement (duidelijk aangegeven op kaart) maar dat lijkt me logisch als je bijvoorbeeld kreeft of tong wil eten. De wijnkaart is redelijk duur. Mooie kamer, compleet uitgerust met goed bed in een rustige omgeving. Heel klantvriendelijk personeel: opmerkingen (vb. Bij eerste ontbijt was de koffiehoeveelheid idd. niet voorzien op een groep) en kleine defecten werden zo snel als mogelijk aangepakt. De locatie vind ik persoonlijk minder geschikt voor wandelingen. Op zondag zijn er in de buurt weinig horecazaken open.

Kortom een prima hotel!

@Irène: als je een hond meebrengt dan krijg je in de meeste hotels niet de beste kamer...

Nooit meer

Irene
2-5-2017

Ik kan niet echt veel goed zeggen, mooie omgeving en vriendelijk personeel. We boekten Zes kamers aangezien er geen standard kamers waren twee luxe. Twee koppels wilden extra betalen voor luxe kamers. Just die koppels kregen een standard kamer. De rest luxe kamers of appartement . Kamers waren wel ruim maar koud. Sommige van de groep hadden zelf geen warm water verluchten kon door een blok onder het raam te schuiven. Van in het ijsalon aan de overkant van de straat kon men gewoon binnen kijken. Geen Internet op sommige kamers, wel aan de receptie. De kaart voor het eten was heel pover opgesteld en voor sommige zaken die nden we extra bij te betalen. De desserten waren niet allemaal Beschikbaar. Het ontbijt op zaterdag was karig. Koffie mochten we niet zelf inschenken, we kregen Kleine tasje voor een tweede moesten we 20 min wachten. Dus onmiddelijk thermos gevraagd voor de volgende ochtend. De tweede avond was er niet genoeg Campari voor de personen die dit Wensten. Bij het afrekenen stond er ook nog eens een fout in de rekening, houden twee maal aangerekend. Voor ons niet meer in dit hotel

Topverblijf

Ann
25-3-2017

Zeer vriendelijk personeel, zalige massage en wellness. Mooie kamer. Mooie omgeving voor fietsers, wandelaars en joggers.

Echt een aanrader

De Vos
8-1-2017

Super genoten in dit mooie hotel !! Vriendelijk personeel mooie kamers en heerlijk gegeten een echt aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Het Raedthuys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Raedthuys in Sint Maartensdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Raedthuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Raedthuys scoort een 8.2 uit 10 op basis van 90 reviews.