Géén boekingskosten

Meer camping info

24 Reviews over De Muie

• 7Jennifer26-08-2022

Fijne week

Wij hebben een fijne week gehad er zijn een aantal dingen die verbeterd kunnen worden wij stonden achteraan een geweldig mooie plek, alleen werd het sanitair daar weinig schoongemaakt in ieder geval afgelopen week en dit was goed te merken .. haar in en op de putjes en muren etc En de receptie is er van 14.00 tot 16.00 dit vonden wij vrij kort

Verder waren de eigenaren erg vriendelijk en was het netjes 🙂

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Kraijenoord20-08-2022

Superleuke familie camping met veel animatie

Mooie en schone camping. Simpel zwembad om lekker af te koelen. Peuterbadje is wel vrij diep (50cm) waardoor peutertjes niet kunnen gaan zitten in het badje. Leuke speeltuin met springkussen!! voor de kids, klein "kinderboerderijtje" elke dag animatie (in het hoogseizoen) voor de kinderen. Bij de cafetaria is ook een kast met leenboeken waar je gratis gebruik van mag maken. Superleuk! Personeel is vriendelijk en denkt goed mee. Sanitair is wat verouderd maar wel netjes en schoon. Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en nemen volgend jaar een seizoensplek. Wij kijken er nu al ontzettend naar uit!

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Anoniem14-08-2022

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijke camping, mede mogelijk gemaakt door de beheerders. Wat een asociaal grofgebekt volk. Deze mensen zijn niet gemaakt om deze camping te beheren. Hygiëne is vreselijk, animatie voor de kinderen is hopeloos...nooit meer

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 1Fabian17-05-2022

Een absolute no-go

Hele onvriendelijke eigenaren, die te pas en te onpas tegen mensen en kinderen schreeuwen. Verder liet de hygiene te wensen over en is de camping te duur voor wat ze bieden. Wij komen hier in ieder geval nooit meer en raden deze camping dan ook zeker niet aan.

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8marianne10-08-2021

leuke camping

het was een leuke camping met leuke animatie. Klein sanitair wel goed onderhouden. Je moet wel alle warmwater betalen. Afwassen 20 cent en douchen 60 cent. De douches zijn dan wel prima. Mooi zwembad. Gezellig gastvrouw. Cafetaria is open van woensdag tot zondag. En het was prima te eten.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Gerd02-05-2018

Super Platz sehr sauber tolle Lage

wir haben seit 3 Jahren einen Jahresplatz und sind super zufrieden. Sehr sauber, Hunde erlaubt, direkt an der Oosterschelde mit eigenem Strand, nah an Renesse und Vlissingen, große Plätze und in der schönsten Natur der Niederlande. Das Wasser ist Glasklar tolle Radwege einem eigenen Tierpark und einem kleinen Ort in Fahrradnähe mit 2 Supermärkten alles in allem viel besser als die Plätze direkt an der Nordsee und sehr günstig. Preis Leistung Top *+++

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Mike13-07-2014

vriendelijke en rustige camping

Aantal jaren een seizoensplek gehad. Mooie ruime plekken en goed onderhouden. Vriendelijk personeel.

Altijd zeer naar ons zin gehad. Wij missen nog steeds deze camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Mark19-08-2012

Prima camping

Een camping met voornamelijk vast gasten in stacaravans en seizoensplaatsen. Toch is het een leuke camping met een friettentje, barretje, mooi en groot zwembad voor de grotere en kleinere kinderen. Forse speeltuin en enorme ligweide. De velden zijn erg ruim van opzet. De eigenaren zijn erg vriendelijk en meedenkend. Wij zijn een weekend geweest maar een week relaxen hadden we ook prima uit gehouden. Enig minpuntje, maar wel begrijpeleijk met zoveel vaste gasten, is dat je er geen brood kunt bestellen of een klein winkeltje hebt. Het dorp is echter op 5 minuten fietsen of op 2minuten rijden te breiken waar voldoende bakkers en suppers zitten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Tiny van Laarhoven16-08-2012

geweldig

Wij zijn dit seizoen 2x op de camping geweest en hebben meteen besloten volgend jaar onze caravan een heel voorseizoen te laten staan. Hele lieve eigenaren vader-moeder-dochter en schoonzoon en ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam het huisvuil werd zelfs 's-morgens aan de caravan opgehaald! Van de vaste gasten heb ik helemaal geen nadelen ondervonden en zeker geen overlast integendeel het is er erg rusig 's-avonds. Ik kan niet wachten tot het volgend jaar is omdat het een super mooie omgeving is om te wandelen en te fietsen. We hebben een erg mooi plaatsje zon of schaduw wat we maar willen en het nieuwe zwembad is ook helemaal geweldig. Kortom niks dan lof en de enige reden waarom de cafetaria van mij een zes heeft gekregen is omdat hij in het hoogseizoen (15 augustus) nog maar 3 dagen per week open is en niet omdat het niet goed of lekker zou zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Ron06-08-2011

Erg leuke Camping

Erg leuke camping Zeer vriendelijk,zowel de beheerders/eigenaren als de andere campinggasten die wij er ontmoet hebben.Je moet voor echt strand en wat grotere plaaatsen wel een 3 kwartier met de auto rijden maar daartegen over staat dat deze camping zeker niet duur is.Er wordt momenteel veel verbeterd mooi zwembad en leuke speeltuin en kinderboerderij Wij waren er 14 dagen en het is ons zo goed bevallen dat we een optie op een seizoensplaats hebben genomen. Komen zeker noig een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar