Camping De Muie

17 reviews over Camping De Muie in het Nederlands

vriendelijke en rustige camping

Mike
13-7-2014

Aantal jaren een seizoensplek gehad.

Mooie ruime plekken en goed onderhouden.

Vriendelijk personeel.

Altijd zeer naar ons zin gehad.

Wij missen nog steeds deze camping.

Prima camping

Mark
19-8-2012

Een camping met voornamelijk vast gasten in stacaravans en seizoensplaatsen. Toch is het een leuke camping met een friettentje, barretje, mooi en groot zwembad voor de grotere en kleinere kinderen. Forse speeltuin en enorme ligweide. De velden zijn erg ruim van opzet. De eigenaren zijn erg vriendelijk en meedenkend. Wij zijn een weekend geweest maar een week relaxen hadden we ook prima uit gehouden. Enig minpuntje, maar wel begrijpeleijk met zoveel vaste gasten, is dat je er geen brood kunt bestellen of een klein winkeltje hebt. Het dorp is echter op 5 minuten fietsen of op 2minuten rijden te breiken waar voldoende bakkers en suppers zitten.

geweldig

Tiny van Laarhoven
16-8-2012

Wij zijn dit seizoen 2x op de camping geweest en hebben meteen besloten volgend jaar onze caravan een heel voorseizoen te laten staan. Hele lieve eigenaren vader-moeder-dochter en schoonzoon en ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam het huisvuil werd zelfs 's-morgens aan de caravan opgehaald!

Van de vaste gasten heb ik helemaal geen nadelen ondervonden en zeker geen overlast integendeel het is er erg rusig 's-avonds. Ik kan niet wachten tot het volgend jaar is omdat het een super mooie omgeving is om te wandelen en te fietsen. We hebben een erg mooi plaatsje zon of schaduw wat we maar willen en het nieuwe zwembad is ook helemaal geweldig. Kortom niks dan lof en de enige reden waarom de cafetaria van mij een zes heeft gekregen is omdat hij in het hoogseizoen (15 augustus) nog maar 3 dagen per week open is en niet omdat het niet goed of lekker zou zijn.

Erg leuke Camping

Ron
6-8-2011

Erg leuke camping Zeer vriendelijk,zowel de beheerders/eigenaren als de andere campinggasten die wij er ontmoet hebben.Je moet voor echt strand en wat grotere plaaatsen wel een 3 kwartier met de auto rijden maar daartegen over staat dat deze camping zeker niet duur is.Er wordt momenteel veel verbeterd mooi zwembad en leuke speeltuin en kinderboerderij Wij waren er 14 dagen en het is ons zo goed bevallen dat we een optie op een seizoensplaats hebben genomen. Komen zeker noig een keer terug.

heerlijk genieten

marianne van der wel
14-7-2011

nette camping, vriendelijke eigenaren. 2 speeltuinen waarvan 1 op het veld. Mooi sanitair (warm water moet je betalen). 2 zwembaden en een kinderboerderij vlakbij de oosterschelde strandje en je kan zwemmen over de dijk. leuke omgeving dichtbij het dorp waar alles wat je nodig hebt te verkrijgen is. leuke fietsroutes

geweldig

kyllian
28-3-2011

heel leuk voor kinderen ik sta er zelf ook je hebt 1 cafetaria en het is goedkoop. het ligt aan zee het is gewoon geweldig daar

Fijne camping

M Schijvenaars
29-8-2010

Wij komen hier al een paar jaar in het voorseizoen. We gaan dan de weekenden van mei tot de vakantie. Heerlijk vinden we dat. Staan er dan met 3 gezinnen en 1 gezin heeft daar een vaste plaats. Wij hebben het er prima naar ons zin en vinden het er erg gezellig. Mensen zijn er vriendelijk. Jammer dat het weer in nederland niet altijd lekker warm is anders zouden we de vakantie hier ook doorbrengen

Een topper

Fam. Janssens
20-8-2010

De camping ligt aan de dijk wat wij geweldig vinden. Een mooie, rustige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. De eigenaar en dochter met partner zijn erg aardig en behulpzaam. de camping straalt een welkome sfeer uit vinden wij. voor de kids genoeg activiteiten en zwembad is ook een super aanwinst. kortom een toppertje.

Eigenlijk alles wat we zochten, een mooie plek op het eiland Tholen, genoeg te doen voor de kinderen en rust voor de ouders. De camping ligt vlak aan zee, de dijk over en je kunt er heerlijk wandelen. Op de camping zelf is er voor de kinderen (jong en oud) maar ook voor volwassenen van alles te doen. Een leuke kinderboerderij, goed onderhouden tennisbanen en een zwembad (twee zelfs, nu bijna klaar!) maken het geheel af. Het dorpje Sint Maartensdijk is klein maar gezellig en je vindt er alles wat je nodig hebt. De beheerders van de camping zijn uitermate vriendelijk we konden altijd bij ze terecht met vragen e.d. Kortom, een AANRADER!

verzorgde camping

yvonne van melick
20-6-2010

We zijn met pinksteren hier geweest. We werden vriendelijk ontvangen. De eigenaar bracht ons naar de plek en kwam naderhand nog informeren of alles naar wens was. De plek konden we zelf uitzoeken. De plekken waren niet afgebakend. Het sanitair had van mij wel wat luxer gemogen maar was schoon en netjes. We hadden prachtig weer en dan kun je er heerlijk fietsen langs het water. Voor wie van ruimte en vergezichten houdt en de wind op de koop toe neemt is het heer fijn vertoeven. Er wordt nu ook een groot zwembad gebouwd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Muie in Sint Maartensdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Muie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Muie scoort een 8.85 uit 10 op basis van 19 reviews.