Appartement Punta Laguna

AppartementWeer vandaag22°19°
Appartement Punta Laguna

5 reviews over Appartement Punta Laguna in het Nederlands

Geweldige ligging, hier kom je tot rust.

Jenny Nijsten
20-9-2016

Heerlijke midweek gehad, perfecte ligging, achter kijk je op de zee en loopt zo het strand op en voor kijk je op de haven waar ook een mooi zitje was.

Mooi appartement alleen de douche was wel erg klein, was behelpen.

Voor de rest prima. Werden opgewacht door de vriendelijke en behulpzame eigenaresse. We komen hier zeker nog terug, het is een aanrader als je heerlijk tot rust wilt komen en wij hadden ook nog de mazzel dat de zon er was en 30gr. wat aan zee heerlijk is.

Unieke plek

sandra
12-7-2014

We verbleven in een ruim appartement en hebben enorm genoten. Het uitzicht is fantastisch, aan beide zijdes. Gaaf om zowel in de avond als in de ochtend te genieten van de prachtige luchten! Een plek waar je zo zou willen wonen, heerlijk om daar een paar dagen te verblijven. Onze baby van 10 maanden voelde zich er ook gelijk thuis, waardoor we echt vakantie hadden!

Toplocatie aan strand(je) Krabbenkreek

Nico van Mourik
20-8-2012

Geweldig appartement dat aan alle verwachtingen voldeed. Lekker luieren op je eigen strandterras en bootjes kijken. Sympathieke en alerte gastvrouw die altijd voor je klaar staat. Wat wil een mens nog meer.

Hanny en Nico van Mourik

Genemuiden

Een aanrader!

Jeske
18-12-2011

Heelijke plek, mooi uitzicht, super gastvrij & een fantastisch ontbijtje, ik kom hier graag weer terug. Goeie plek om even tot rust te komen.

Zoals de foto's al laten zien; een PRACHT plek..

Fam P Smulders
31-10-2011

Wij zijn 1 nachtje wezen logeren in Punta Laguna; in een prachtkamer/appartement met een super uitzicht!!

Was echt super geregeld, gezellig onthaal (net of je thuiskomt), alles was in de puntjes geregeld, heerlijk uitgebreid en super verzorgt ontbijt (zo wil je het elke dag). Het is niet duur en het geld zeker waard.

De locatie is geweldig,uit je appartement sta je zo op het strandje wat eraan vast ligt als het ware.

Je kan er prima wandelen, dus in 1 woord fantastisch!!!!!

Wij komen zeker een keer terug met onze kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Punta Laguna in Sint Annaland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Punta Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Punta Laguna scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.