Camping 't Aardbeitje

9.7Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.7Fenomenaal

Meer camping info
Tonen op kaart

17 reviews over Camping 't Aardbeitje

• 2018
    10Familie Vossen15-09-2018

Super schone camping , zeer vriendelijke eigenaar

Super schone camping. Prachtige grote plaatsen. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer schoon sanitair. Al met al een aanrader!!!!! Toen we caravan op de plaats hadden gezet kwam de eigenaar bij ons en vroeg ons of we de voortent gingen opzetten. Toen we zeiden dat we dat van plan waren bood hij spontaan aan om als de tent stond hij een vlondervloer wilde komen plaatsen. Hier hebben we heeeeel veeeel plezier van gehad. Top camping en zeker voor herhaling vatbaar als we weer Zeeland bezoeken.

Gereisd met partner in september 2018

• 9nina17-08-2018

supermooie camping - heerlijk rustig

Wij hebben het prima naar ons zin gehad op deze prachtige camping. Goed onderhouden - super grote plaatsen - schoon sanitair . Fijne eigenaren - vriendelijk - winkeltje met heerlijke salades :-). De meeste plaatsen zijn denken wij wel vaste plaatsen waardoor iedereen elkaar al kent maar wij werden ook zeker vriendelijk begroet. De camping ligt in een prima fietsgebied met erg veel leuke plaatsjes binnen een straal van 15 km. Serooskerke zelf is niet zo bijzonder- alleen een supermarkt en campingwinkel. Maar de andere dichtbij gelegen plaatsjes maken dit meer dan goed. Enige wat wij misten op de plek zelf (gezien het zeer zonnige en warme weer) - schaduw was welkom geweest.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gerard en Marjo van Dongen07-07-2018

Rust- Ruimte- Goede wifi- en gastvrijheid.

Wij zijn afgelopen week bij 't Aardbeitje geweest en hebben dat als een suuper camping ervaren wij kunnen deze camping aan iedereen aanbevelen. Met een mooie landwinkel erbij.

Leendert en Caroline, eigenaar/beheerder, 31-07-2018

Fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor de goede aanbevelingen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ger en Marga30-06-2018

Ik kán er kort over zijn maar . . .

Ik kán er kort over zijn maar dat doe ik niet. We zijn namelijk veel te enthousiast over deze top camping met super schoon sanitair dat ik de uiterst vriendelijke eigenaren er enorm te kort mee zou doen. Wij hebben het voorseizoen (april, mei juni) op deze mooie kleinschalige camping doorgebracht. Electra, water en afvoer op je eigen plek. Stuk voor stuk allemaal zonnige plaatsen op een fraai vlak grasveld. Op verzoek kunnen degelijke kunststof vloertegels worden gehuurd. Wij hebben er heerlijk gefietst. Middelburg, Vlissingen, West Kapelle, Oost Kapelle, Veere, Zoutelande. We hebben het allemaal gezien. Laat je ook de produkten uit de groentewinkel op de camping goed smaken. Naast alles wat een goede groentenwinkel verkoopt, ook heerlijke lasagna, voorgegaarde en lekker gekruidde aardappeltjes en nog veel meer. Kortom: Camping het Aardbeitje is de juiste keuze voor een heerlijk verblijf op Walcheren.

Leendert en Caroline, eigenaar/beheerder, 31-07-2018

Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op onze camping.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Monique10-05-2018

Fantastisch, komen hier nog vaak terug.

Een prachtige, goed onderhouden en rustige camping met veel privacy, zeer mooi gelegen en aangelegd. Sanitair is zeer mooi en altijd schoon. Vooral tijdens frisse dagen is de vloerverwarming bij het sanitair zeer aangenaam. Voor de (kleine) kinderen zijn er enkele fietsjes, skelters en stepjes gratis te gebruiken en is er een trampoline, schommel, zandbak, voetbal/speelveldje en overdekte speelruimte aanwezig. Ook een groot pluspunt is het aanwezige groente- en fruitwinkeltje waar o.a. ook (verse) sappen gekocht kunnen worden. Leendert en Caroline zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Henk Abbring14-10-2017

Wij vinden dit een geweldige camping mooi verdeeld

De mensen moeten op tijd reserveren om hier naar toe te willen gaan. Super schone sanitair en de beheerder altijd in voor een praatje Het gras mooi groen en je kunt ook kiezen voor een vlonder in je voortent De winkels dichtbij en een groente winkel bijna op de camping geweldig allemaal.👍🏻

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Karin28-05-2017

Wat een heerlijke plek!

Een heerlijke plek! Rustig, mooie velden en prima sanitair. Bijkomend voordeel is het groentenschuurtje, waar je groenten en fruit van prima kwaliteit kunt kopen. Dichtbij alle leuke plekjes van Walcheren. De WiFi werkt niet goed, maar dat nemen we graag voor lef op deze fijne plek.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ada19-04-2017

Genoten!!

Een mooie, enorm ruime camping. De grasvelden zijn in prachtig onderhouden en vlak. Je hebt veel ruimte om je vakantie verblijf neer te zetten. De douches en toiletten zijn zeer schoon en heel netjes. Het winkeltje heeft verse groeten. En.. je bent zo op het strand, een klein stukje fietsen of met de auto!!! Zeker een camping om weer eens naar toe te gaan!!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 10A.v.Tiggelen12-07-2014

Een fantastische goed onderhouden camping

Terrein op een speelse en bijzondere manier aangelegd. Ruimte en uitzicht voor iedere kampeerder. Fijn dat watertapppunt bij kampeerplaats aanwezig is en dat de mogelijkheid bestaat tot het huren van vlonder(tegels), wat ideaal is in de voortent. Prima gedacht aan speelmogelijkheden voor kinderen, zeer degelijk. Het sanitair hebben we beoordeeld als uitmuntend. Klein minpuntje was het niet altijd het goed functioneren van de WIFI. Omgeving biedt mogelijkheid tot leuke fietstochten, steden op fietsafstand zoals Veere, Middelburg, Vlissingen, Domburg en Goes, maar ook is een bezoekje aan het strand op fietsafstand mogelijk. Het echtpaar wat de camping runt heeft tevens een groentewinkel met heerlijke salades ,groenten en fruit vers van het land. Zijn zeer gastvrij , vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding is gunstig. Al met al hebben we een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9H Verbeek04-09-2013

Mooie ruimen camping.

Camping is ruim op gezet, op het achterste veld was er geen bereik meer, van draadloos internet maar dat gingen ze veranderen. Sanitair was goed , heren en dames aparte douche en toilet

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

0 tips over Camping 't Aardbeitje

1 vraag over Camping 't Aardbeitje

• Alice Oudhoff, 24-01-2019 Rapporteren

Honden

Wij hebben een Teckel en een Duitse herder, zijn deze ook welkom op de camping, zo ja wat zijn de kosten. Er is namelijk niets hierover terug te vinden op de site.

Camping 't Aardbeitje info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50