Camping 't Aardbeitje

CampingWeer vandaag21°18°
Camping 't Aardbeitje
9,6

15 reviews over Camping 't Aardbeitje in het Nederlands

Rust- Ruimte- Goede wifi- en gastvrijheid.

Gerard en Marjo van Dongen
7-7-2018

Wij zijn afgelopen week bij 't Aardbeitje geweest en hebben dat als een suuper camping ervaren wij kunnen deze camping aan iedereen aanbevelen.

Met een mooie landwinkel erbij.

Leendert en Caroline, eigenaar/beheerder, 31-7-2018
Fijn te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor de goede aanbevelingen.

Ik kán er kort over zijn maar . . .

Ger en Marga
30-6-2018

Ik kán er kort over zijn maar dat doe ik niet. We zijn namelijk veel te enthousiast over deze top camping met super schoon sanitair dat ik de uiterst vriendelijke eigenaren er enorm te kort mee zou doen.

Wij hebben het voorseizoen (april, mei juni) op deze mooie kleinschalige camping doorgebracht. Electra, water en afvoer op je eigen plek. Stuk voor stuk allemaal zonnige plaatsen op een fraai vlak grasveld. Op verzoek kunnen degelijke kunststof vloertegels worden gehuurd.

Wij hebben er heerlijk gefietst. Middelburg, Vlissingen, West Kapelle, Oost Kapelle, Veere, Zoutelande. We hebben het allemaal gezien.

Laat je ook de produkten uit de groentewinkel op de camping goed smaken. Naast alles wat een goede groentenwinkel verkoopt, ook heerlijke lasagna, voorgegaarde en lekker gekruidde aardappeltjes en nog veel meer.

Kortom: Camping het Aardbeitje is de juiste keuze voor een heerlijk verblijf op Walcheren.

Leendert en Caroline, eigenaar/beheerder, 31-7-2018
Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op onze camping.

Fantastisch, komen hier nog vaak terug.

Monique
10-5-2018

Een prachtige, goed onderhouden en rustige camping met veel privacy, zeer mooi gelegen en aangelegd. Sanitair is zeer mooi en altijd schoon. Vooral tijdens frisse dagen is de vloerverwarming bij het sanitair zeer aangenaam. Voor de (kleine) kinderen zijn er enkele fietsjes, skelters en stepjes gratis te gebruiken en is er een trampoline, schommel, zandbak, voetbal/speelveldje en overdekte speelruimte aanwezig. Ook een groot pluspunt is het aanwezige groente- en fruitwinkeltje waar o.a. ook (verse) sappen gekocht kunnen worden.

Leendert en Caroline zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.

Wij vinden dit een geweldige camping mooi verdeeld

Henk Abbring
14-10-2017

De mensen moeten op tijd reserveren om hier naar toe te willen gaan.

Super schone sanitair en de beheerder altijd in voor een praatje

Het gras mooi groen en je kunt ook kiezen voor een vlonder in je voortent

De winkels dichtbij en een groente winkel bijna op de camping geweldig allemaal.👍🏻

Wat een heerlijke plek!

Karin
28-5-2017

Een heerlijke plek! Rustig, mooie velden en prima sanitair. Bijkomend voordeel is het groentenschuurtje, waar je groenten en fruit van prima kwaliteit kunt kopen. Dichtbij alle leuke plekjes van Walcheren. De WiFi werkt niet goed, maar dat nemen we graag voor lef op deze fijne plek.

Genoten!!

Ada
19-4-2017

Een mooie, enorm ruime camping. De grasvelden zijn in prachtig onderhouden en vlak. Je hebt veel ruimte om je vakantie verblijf neer te zetten. De douches en toiletten zijn zeer schoon en heel netjes. Het winkeltje heeft verse groeten. En.. je bent zo op het strand, een klein stukje fietsen of met de auto!!! Zeker een camping om weer eens naar toe te gaan!!!!

Een fantastische goed onderhouden camping

A.v.Tiggelen
12-7-2014

Terrein op een speelse en bijzondere manier aangelegd. Ruimte en uitzicht voor iedere kampeerder. Fijn dat watertapppunt bij kampeerplaats aanwezig is en dat de mogelijkheid bestaat tot het huren van vlonder(tegels), wat ideaal is in de voortent. Prima gedacht aan speelmogelijkheden voor kinderen, zeer degelijk. Het sanitair hebben we beoordeeld als uitmuntend. Klein minpuntje was het niet altijd het goed functioneren van de WIFI. Omgeving biedt mogelijkheid tot leuke fietstochten, steden op fietsafstand zoals Veere, Middelburg, Vlissingen, Domburg en Goes, maar ook is een bezoekje aan het strand op fietsafstand mogelijk. Het echtpaar wat de camping runt heeft tevens een groentewinkel met heerlijke salades ,groenten en fruit vers van het land. Zijn zeer gastvrij , vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding is gunstig. Al met al hebben we een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie ruimen camping.

H Verbeek
4-9-2013

Camping is ruim op gezet, op het achterste veld was er geen bereik meer, van draadloos internet maar dat gingen ze veranderen.

Sanitair was goed , heren en dames aparte douche en toilet

Heerlijke rustige mini camping

mariskaverheul5
5-7-2013

Heerlijk rustige minicamping, met een net en schoon sanitair. Ruim opgezet met ruime plaatsen. Ook voor de (kleine)kinderen is er genoeg te doen zoals: grote zandbak, trampoline, speeltoestel met schommel en glijbaan.

Camping heeft een eigen groentewinkel waar je ook broodjes kunt bestellen voor de volgende morgen. Scheelt 's ochtends weer een ritje naar de bakker.

Wij komen zeker terug!

Super schoon, ruim opgezet, en veilig.

Familie van Gerven
21-7-2011

We staan hier voor het vierde jaar een langere periode in de zomer tot volle tevredenheid. Fijne schone, rustige camping met annex een groente/fruit/maaltijden/salades winkel, heerlijk. Gastvrije, vriendelijke camping, nu ook met gratis WIFI over heel de camping. Kortom genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Aardbeitje in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Aardbeitje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Aardbeitje scoort een 9.6 uit 10 op basis van 15 reviews.