Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren

Super hier....

Fam. Zwinkels
28-10-2018
  • Onderkomen10

Super mooi en schoon huisje. Veel te doen in de buurt en super aardige gastvrouw en gastheer. Erg behulpzaam.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!

Tamara
28-5-2018
  • Onderkomen9

We hebben met onze familie het groepshuis voor 14 personen geboekt en een fantastische tijd gehad. We waren met 7 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 10 jaar.

Het huis is onlangs gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Een heerlijk grote woonkeuken en voldoende sanitair heel praktische ingedeeld. Ook heel praktisch is de grote hal waar genoeg ruimte is voor alle schoenen, jassen, kinderwagens etc.

Verder is het een kleinschalige park met in het midden een heerlijke speelweide voor de kinderen.

Maar ook voor uitstapjes ligt het ideaal, dicht bij Middelburg en ook dicht bij het strand.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Pascal Rutten
28-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een super accommodatie. De accommodatie was van alle gemakken voorzien. De wc/douche/slaapkamerers waren zeer goed maar vooral de woonkamer was super!!!! Veel ruimte en het was schoon.

Jolanda de eigenaar van het park verdient een pluim. Geen vraag was te gek en stond altijd voor ons klaar.

Het park is zeer geschikt voor kinderen met een grote speelwei met speeltoestellen.

Dus zeker een aanrader als jullie naar Zeeland willen.

aantebevelen

Fam. Van Buyten
23-5-2018
  • Onderkomen9

Leuke accommodatie, vriendelijk onthaal, goede ligging als uitvalsbasis voor mooie fietstochten

• Activiteiten8

- Leuke speeltuin voor de kids waar je zicht op hebt vanuit de woning.

-Mooi verblijf, helemaal vernieuwd.

-Grote frigo en praktische keuken

- vriendelijke mensen

• Onderkomen10

De huisjes zijn erg schoon en net opgeknapt. Heerlijke matrassen, goed geslapen!

Op het park zijn leuke speeltoestellen, de kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad, genoeg te doen!

Het park ligt vlakbij het strand, wel met de auto.

Erg leuk om vandaar uit Middelburg te bezoeken, prima te doen.

Ook zijn wij wezen zwemmen in Domburg, aanrader!

Mooi fijn park.

Danique
10-12-2017

Geen min punten .

Fijne mensen.

Mooie opgeknapte huisjes.

Goede service.

Fantastisch en zeker weer gaan we terug

Familie Brugman
9-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Geweldig leuk verblijf elk jaar gaan we hier terug. zelfs 2018 gaan we hier nog 1 keer heen en zeeland is zo mooi dat we er eindelijk zelf gaan wonen! Zeer gastvrij en hele lieve mensen! Ga zo door jullie verliezen ons als vaste klant maar er zal familie en vrienden voor in de plaats komen 👍

Een super week gehad. Niets was te veel gezegd

Tevreden gast
7-12-2017
  • Onderkomen10

Wat men leest klopt. Schoon huisje, vriendelijke mensen

Geweldig

Ans
4-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Schitterend ruim huis met plek genoeg voor 8 volwassenen en 6 kinderen tussen 0 en 7 jaar.

Schoon, genoeg servies en alles zag er nieuw uit. Vooral de ruimte voor zoveel personen sprak me aan. Goede bedden inclusief lakenpakket.

Minpuntje...het weer. Speeltuin was erg nat maar hier heeft de verhuurder geen invloed op.

Kleinschalig park, mooie rustige ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.