Géén boekingskosten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

87 Reviews over Stee Aan Zee Walcheren

• 6Penny11-04-2022

Onvriendelijk behandeld tijdens het verblijf

Wij (2 volwassenen en 3 kinderen en 1 hond) verbleven in het huis Zeekraal. Mooi gerenoveerd huis voor 6 personen. Bij aankomst was het 15 graden, de badkamer een ijskelder. De badkamer is nooit warm geworden. Ik had in de namiddag nog gemaild ivm het beddengoed, welke gereserveerd werden bij boeking. Ik kreeg antwoord dat de bedden zouden opgemaakt zijn bij aankomst. Bleek foutief te zijn. Geen lakens aanwezig. Telefoonnummer gezocht en de poetsvrouw zou de bedden komen opmaken. De poetsvrouw kwam een zak af zetten die helemaal stonk naar sigaretten en ons beddengoed dus ook. Vreselijk want je moet bijna naar bed en de stank was niet te houden. Zondagavond is er een groot feest in een ander huis en er wordt vuurwerk afgeschoten. Ik heb proberen te bellen naar de eigenaar, geen reactie. Via Whatsapp dit ook gemeld en ook dat er al een heel weekend een auto op onze plaats geparkeerd staat. Nooit nog een antwoord ontvangen.

• 7Onderkomen
  • 10Fam. Pyl06-10-2020

familiefietsweekend

Prachtig verblijf, rustig gelegen. Heel proper, praktisch en gezellig ingericht. Vriendelijk onthaal en goede service. Echt een aanrader! Een heerlijk weekend , voor herhaling vatbaar.

• 9N.Kerkhof06-07-2020

Heerlijk verblijf!!

Alles is aanwezig in het huisje. Ons 4-persoonshuisje was erg schoon, slaapkamers ruim. In de grote gezamenlijke tuin kunnen de kinderen lekker spelen. Service was Top! Warm welkom, voor de ochtend kan je broodjes bestellen en worden "warm" bij je huisje gebracht. Ligging is goed,dichtbij de Plus supermarkt en het groenteschuurtje. Bij beide kan je je boodschappen bestellen en ophalen. ( scheelt weer boodschappen op vakantie doen) Wij komen graag nog een keer terug.

• 8Onderkomen
  • 8Pepe03-11-2019

De moeite waard

Heerlijk , heel mooi , netjes en verzorgd . Met 8 personen in huis de reiger . Vriendelijke vrouw bij receptie . Op wandelafstand van supermarkt . Alles was heel goed verzorgd , aanrader

• 6Activiteiten
  • 9FAMILIE HUBBERS16-09-2019

Geweldig kleinschalig park met goede accommodaties

Wij hebben vorig weekend een fantastisch familieweekend gehad in Stee aan Zee. Wij hadden het 14 persoonshuis en het 8 persoonshuis gehuurd. Allebei de huizen zijn ons héél goed bevallen. Alles was schoon en netjes. Jolanda de eigenaar van het park was erg vriendelijk! Wij hebben genoten van ons verblijf!!! Bedankt

• 10Marie-jose Bastiaans22-07-2019

Zaten in het gerenoveerde 8 persoons huis Meer dan geweldig Super schoon en twee geweldige badkamer met regen en gewone douche Stijlvol ingericht en genoeg ruimte voor spulletjes Fantastische keuken met een mega grote koelkast en diepvries Mooie buitenplaats Veel speelgelegenheid voor groot en klein Terrein goed onderhouden en gastvrije eigenaars

• 10Famke11-06-2019

In 1 woord:" fantastisch"

Stee aan zee ligt ideaal gelegen om zeeland te verkennen. Wij deden vele uitstappen. de supermarkt is niet veraf. Ideale ligging. Jolande ontving ons heel vriendelijk, legde alles duidelijk uit en je kon haar altijd bereiken bij vragen. Wij waren op vakantie met een bevriend koppel en 4 kinderen. De huisjes zijn proper, mooi, ruim en heel verzorgd. We hadden 2 badkamers, 2 wc`s, leuk voor privacy. Ruime slaapkamers. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis. Ook de speeltuin is verzorgd en een echt pluspunt! Onze mannen gingen ook eens naar de bar op het domein, waar ze zich goed vermaakt hebben. Jolande gaf ons ook een tip om de boerderij dagen bij haar buren te bezoeken en dat was echt een topper met de kids! Geslaagde vakantie!

• 9Moni08-04-2019

Ich kann diese Unterkunft wärmstens weitempfehlen.

Wir waren mit 8 Mädels für eine Nacht in der 'silvermeeuv' und waren rund um zufrieden. Das Haus war genau richtig, sauber und der Service und Kontakt Perfekt. Auch die bestellten Brötchen am Sonntag Morgen kamen pünktlich und waren noch warm und super lecker.

• 9Activiteiten
  • 9Wieke24-12-2018

Zalig huis

We werden heel vriendelijk ontvangen. Het huis (we waren met 13 personen) is prachtig. Schoon, netjes en gezellig. Een extra service is dat we elke ochtend lekkere croissantjes konden bestellen die aan huis bezorgd worden.

• 8Onderkomen
  • 9Fam. Zwinkels28-10-2018

Super hier....

Super mooi en schoon huisje. Veel te doen in de buurt en super aardige gastvrouw en gastheer. Erg behulpzaam.

Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren info

Camping-informatie