Vakantiepark Stee Aan Zee Walcherenstersterster

9.1Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.1Fenomenaal

84 reviews over Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren

• 2019
    8Pepe03-11-2019

De moeite waard

Heerlijk , heel mooi , netjes en verzorgd . Met 8 personen in huis de reiger . Vriendelijke vrouw bij receptie . Op wandelafstand van supermarkt . Alles was heel goed verzorgd , aanrader

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9FAMILIE HUBBERS16-09-2019

Geweldig kleinschalig park met goede accommodaties

Wij hebben vorig weekend een fantastisch familieweekend gehad in Stee aan Zee. Wij hadden het 14 persoonshuis en het 8 persoonshuis gehuurd. Allebei de huizen zijn ons héél goed bevallen. Alles was schoon en netjes. Jolanda de eigenaar van het park was erg vriendelijk! Wij hebben genoten van ons verblijf!!! Bedankt

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Marie-jose Bastiaans22-07-2019

Zaten in het gerenoveerde 8 persoons huis Meer dan geweldig Super schoon en twee geweldige badkamer met regen en gewone douche Stijlvol ingericht en genoeg ruimte voor spulletjes Fantastische keuken met een mega grote koelkast en diepvries Mooie buitenplaats Veel speelgelegenheid voor groot en klein Terrein goed onderhouden en gastvrije eigenaars

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Famke11-06-2019

In 1 woord:" fantastisch"

Stee aan zee ligt ideaal gelegen om zeeland te verkennen. Wij deden vele uitstappen. de supermarkt is niet veraf. Ideale ligging. Jolande ontving ons heel vriendelijk, legde alles duidelijk uit en je kon haar altijd bereiken bij vragen. Wij waren op vakantie met een bevriend koppel en 4 kinderen. De huisjes zijn proper, mooi, ruim en heel verzorgd. We hadden 2 badkamers, 2 wc`s, leuk voor privacy. Ruime slaapkamers. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis. Ook de speeltuin is verzorgd en een echt pluspunt! Onze mannen gingen ook eens naar de bar op het domein, waar ze zich goed vermaakt hebben. Jolande gaf ons ook een tip om de boerderij dagen bij haar buren te bezoeken en dat was echt een topper met de kids! Geslaagde vakantie!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Wieke24-12-2018

Zalig huis

We werden heel vriendelijk ontvangen. Het huis (we waren met 13 personen) is prachtig. Schoon, netjes en gezellig. Een extra service is dat we elke ochtend lekkere croissantjes konden bestellen die aan huis bezorgd worden.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2018

• 9Fam. Zwinkels28-10-2018

Super hier....

Super mooi en schoon huisje. Veel te doen in de buurt en super aardige gastvrouw en gastheer. Erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Tamara28-05-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!

We hebben met onze familie het groepshuis voor 14 personen geboekt en een fantastische tijd gehad. We waren met 7 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 10 jaar. Het huis is onlangs gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Een heerlijk grote woonkeuken en voldoende sanitair heel praktische ingedeeld. Ook heel praktisch is de grote hal waar genoeg ruimte is voor alle schoenen, jassen, kinderwagens etc. Verder is het een kleinschalige park met in het midden een heerlijke speelweide voor de kinderen. Maar ook voor uitstapjes ligt het ideaal, dicht bij Middelburg en ook dicht bij het strand. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Pascal Rutten28-05-2018

Super!

Het is een super accommodatie. De accommodatie was van alle gemakken voorzien. De wc/douche/slaapkamerers waren zeer goed maar vooral de woonkamer was super!!!! Veel ruimte en het was schoon.

Jolanda de eigenaar van het park verdient een pluim. Geen vraag was te gek en stond altijd voor ons klaar.

Het park is zeer geschikt voor kinderen met een grote speelwei met speeltoestellen.

Dus zeker een aanrader als jullie naar Zeeland willen.

• 7Activiteiten

• 9Fam. Van Buyten23-05-2018

aantebevelen

Leuke accommodatie, vriendelijk onthaal, goede ligging als uitvalsbasis voor mooie fietstochten

• 9Familie20-04-2018

Leuk domein en heel net en vernieuwd verblijf.

• Leuke speeltuin voor de kids waar je zicht op hebt vanuit de woning. -Mooi verblijf, helemaal vernieuwd. -Grote frigo en praktische keuken
    • vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in april 2018

1 tip over Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren

• Henk, 06-05-2014

Het park ligt rustig maar met alles in de buurt . Supermarkt om de hoek en strand of Middelburg ben je in minder dan 10 minuten rijden .

0 vragen over Vakantiepark Stee Aan Zee Walcheren

Vakantiepark info