Camping Minicamping Veldlust

8,7

4 reviews over Camping Minicamping Veldlust in het Nederlands

Prima

Alet, 25-10-2017

Centraal op walcheren gelegen camping met nieuw sanitair. De nieuwste ruime plaatsen aan de rand hebben mooi uitzicht . Goede WiFi.

Super!

Frans, 7-5-2017

Mooie camping aan de rand van het dorpje Serooskerke, omringende dorpjes makkelijk bereikbaar. Leuke fiets routes mooie omgeving. Schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. In 1 woord top! Wij hebben een super vakantie gehad.

Fantastische camping

Gerda & Jan, 13-4-2017

In April met het prachtige weer op deze leuke camping gestaan, en van het nieuwe toiletgebouw gebruik gemaakt, alles mooi schoon en ook lekker verwarmd. Rustige camping, gastvrij en centraal gelegen. Strand van Vrouwenpolder en Oostkapelle ligt dichtbij en is makkelijk aan te fietsen. Het dorpje Veere hebben wij ook met de fiets bezocht leuke fietsroutes en mooie omgeving! Wij komen zeker terug op deze camping!

Mooie camping centraal gelegen

Martin van der Pol, 16-9-2016

Vanaf deze mooie camping ( met ruime plekken) hebben wij prachtige fietstochten gemaakt. Strand (Breezand) is op een steenworp afstand. Plaatsen zoals Oostkapelle, Veere en Domburg in de buurt. Bijzonder hartelijke en persoonlijke ontvangst eigenares.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Veldlust in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Veldlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Veldlust scoort een 8.74 uit 10 op basis van 4 reviews.