Camping Minicamping Gideonse

11 reviews over Camping Minicamping Gideonse in het Nederlands

Prima verblijf voor gezinnen met jonge kinderen

Paul Ritchi
13-5-2018

Kleine camping, veel speelgelegenheid voor met name kleinere kinderen (2 tot 8 jaar). Toezicht is goed op de speelvelden. De plek voor de afwas is zeer prettig. Tijdens de afwas kun je voldoende informatie opdoen met de vele infofolders die daar aanwezig zijn. De kinderen kunnen tevens pony’s verzorgen en een tocht maken, super!

Oude reviews (archief)

Heerlijk rustig, een echte aanrader.

Ado en Katrien
9-10-2016

Mooie ruime beschutte plekken in de zon of schaduw. Wij waren daar in het naseizoen en het was heerlijk rustig. Het sanitair is echt uitstekend, schoon en heet water. Altijd wc papier en zelfs handzeep!

Grote schuur voor opslag fiets etc. Op 15 minuten fietsafstand naar het rustige strand van Breezand of iets drukkere Oostkapelle.

Er stond een grote mand met appels uit hun boomgaard gratis mee te nemen.

Fantastische plek

Jan
26-6-2016

Grote afgescheide campeerplaatsen.

Super mooie gezellige camping

mulder
20-12-2012

Deze camping is bijzonder gezellig.

Leuke dieren en ruime speelgelegenheid voor de kinderen.

Een Aanrader

Schepers
7-8-2012

Leuke camping, grote plaatsen,voor kinderen genoeg te doen,zoals o.a ponyrijden 2x per week. Mijn kinderen willen volgend jaar weer.

Prachtige mini-camping

linda bats
6-6-2012

Kleinschalige camping met zeer ruime plaatsen. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Eigenaars zijn zeer vriendelijk.

De plaatsen zijn mooi en afgescheiden met haagjes.

Fijne camping met kleine kinderen,

Esmé
19-5-2012

Deze mini camping is bij ons zeer goed bevallen. Wij zijn er nu voor de 2e keer naar toe gegaan en nu was het weer niet al te best ! Ondanks dat hebben onze kinderen van 5 en 9 jaar het prima naar hun zin gehad. Speelmogelijkheden genoeg, Trampoline, schommel, tafeltennis, tafelvoetbal, sjoelen. Maar ook skelter,fietsje,en traptrekker, Er zijn 3 shetlanders en kippen en konijnen, de eigenaarresse betrekt op een rustige en vriendelijke manier de kinderen bij het verzorgen van de dieren. Misschien zelfs een ritje met de trekker op het land. Het strand en plaatsje Veere liggen op 15min. fietsen. Maar met de auto zijn leuke zeeuwse plaatsen prima te aan te doen. Sanitair wordt goed schoongehouden! De plaatsen zijn ruim en bijna allemaal omheind met een haag. Mooie grasmat!

Fantastische plek

eston
9-6-2011

De camping eigenaren doen erg hun best om het de campeerders naar de zin te maken.

Zeer zeker ook voor de kinderen. Erg meelevend en behulpzaam.

Er is veel te spelen voor de kinderen en er wordt veel georganiseerd voor ze.

De plek van de camping is ook schitterend. En het ruime privé stukje voor je caravan is ook erg fijn.

Kortom hier ga je met veel plezier weer heen.

aanrader

fam van den bogaard
15-5-2011

super camping

aan doodlopende weg, dus ideaal voor de kinderen.

veel speelmogelijkheden bv trampoline, fietsjes en skelters , en ook binnen in de schuur veel mogelijkheden.regelmatig ponyrijden en knuffelen met de kuikentjes.

plaatsen zijn zeer ruim , afgeschermd door hagen, dus veel privacy, geen rijtjescamping.

eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

in de omgeving veel te doen, wandelen en fietsen is de moeite waard op walcheren.

Leuke camping

Staals
17-10-2009

Leuke camping voor mensen met kleine kinderen. Ze kunnen lekker over de camping fietsen en je verliest ze niet uit het oog. Samen met de boer op de tractor op het land ploegen is een hele belevenis. In de grote konijnenkooi lekker de konijntjes aaien en vasthouden is echt heel schattig. Zeker als er net jonge konijntjes zijn. Op de paarden rijden en ze borstelen is een leuke activiteit voor de kinderen. Op de fiets ben je in 15 minuten aan het strand. Geen wateraansluiting op de campeerplaats. Mooi uitzicht over de weilanden naar Veere.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Gideonse in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Gideonse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Gideonse scoort een 8.96 uit 10 op basis van 11 reviews.