Camping Minicamping Gideonse

15 reviews over Camping Minicamping Gideonse in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fien
7-9-2018

Deze camping is heel gezellig.

Een zeer fijne sfeer.

De ligging is prachtig tussen de akkers.

De plekken zijn heel ruim en iedere plek is afgeschermd met een mooie haar.

De camping eigenaars zijn heel gastvrij en behulpzaam.

Voor de kinderen wordt ook regelmatig wat georganiseerd.

Fantastisch, zoals altijd.

Joany
11-7-2018

Zoals alle jaren weer heerlijk genoten met partner en kinderen. Eigenaars lieve mensen, ook voor de kinderen. Mooie uitbreiding met veel verschillende soorten plekken. Schoon sanitair. Kortom, bedankt en tot in September!

Uitstekende camping.

Jan
9-7-2018

Grote plaatsen,schoon sanitair.

Vriendelijke mensen,komen er zeker terug.

Wij komen er niet meer terug

Fedde Mast
4-7-2018

Onduidelijk waarom de reviews zo hoog zijn. De camping oogt een beetje armoedig. Terrein is slecht onderhouden en in een zekere staat van verval. Hoog gras en onkruid. Veel dode struiken. Er zijn 2 sanitairblokken. Het nieuwe blok is netjes, wel in gebruik maar toen wij er waren nog niet af. Ventilatie van het nieuwe toilet unit is slecht. Door douchegebruik zijn de spiegels niet te gebruiken. Sanitair redelijk schoon. Ligging is mooi en centraal

Prima verblijf voor gezinnen met jonge kinderen

Paul Ritchi
13-5-2018

Kleine camping, veel speelgelegenheid voor met name kleinere kinderen (2 tot 8 jaar). Toezicht is goed op de speelvelden. De plek voor de afwas is zeer prettig. Tijdens de afwas kun je voldoende informatie opdoen met de vele infofolders die daar aanwezig zijn. De kinderen kunnen tevens pony’s verzorgen en een tocht maken, super!

Heerlijk rustig, een echte aanrader.

Ado en Katrien
9-10-2016

Mooie ruime beschutte plekken in de zon of schaduw. Wij waren daar in het naseizoen en het was heerlijk rustig. Het sanitair is echt uitstekend, schoon en heet water. Altijd wc papier en zelfs handzeep!

Grote schuur voor opslag fiets etc. Op 15 minuten fietsafstand naar het rustige strand van Breezand of iets drukkere Oostkapelle.

Er stond een grote mand met appels uit hun boomgaard gratis mee te nemen.

Fantastische plek

Jan
26-6-2016

Grote afgescheide campeerplaatsen.

Super mooie gezellige camping

mulder
20-12-2012

Deze camping is bijzonder gezellig.

Leuke dieren en ruime speelgelegenheid voor de kinderen.

Een Aanrader

Schepers
7-8-2012

Leuke camping, grote plaatsen,voor kinderen genoeg te doen,zoals o.a ponyrijden 2x per week. Mijn kinderen willen volgend jaar weer.

Prachtige mini-camping

linda bats
6-6-2012

Kleinschalige camping met zeer ruime plaatsen. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Eigenaars zijn zeer vriendelijk.

De plaatsen zijn mooi en afgescheiden met haagjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Gideonse in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Gideonse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.