Camping Minicamping De Druiverank

9.9Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

4 reviews over Camping Minicamping De Druiverank

• 2017
    10Alet25-08-2017

Prachtige camping , zeer rustig gelegen met zeer ruime plaatsen . Persoonlijke ontvangst met een kop koffie en een heerlijke wafel met fruit en slagroom . Sanitair is super en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt . De fiets kan overdekt staan en in de afwasruimte staat afwasmiddel en een doekje . Bij het afscheid kregen we een presentje . Hans en Jannie waren altijd in voor een praatje , super . Hier komen we zeker eens terug .

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Maaike13-08-2013

Heerlijk plekje!

Op deze camping hebben wij tijdens onze reis langs de kust deze zomer 3 nachten overnacht. Aangezien honden niet worden toegelaten op de camping kregen wij (met onze hond) een prachtig plekje achter de boerderij. Met gratis uitzicht op de druivenrank en de paarden. Prachtig plekje en ontzettend lieve eigenaren, die onze dochter van 3 zelfs van een poffertjesfeestje hebben voorzien! Daar kan geen animatieteam tegenop!

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Minicamping De Druiverank

• Maaike, 13-08-2013

Hoewel wij dus een prachtig plekje hadden, is het aan te raden om met kinderen op het campingveldje te gaan staan, waar alle speelvoorzieningen en sanitair zijn!

1 vraag over Camping Minicamping De Druiverank

• Ed Kohlhaas, 24-05-2017

Hallo en goedemiddag,

haben Sie noch einen Platz für einen Wohnwagen frei? 25.5. bis 28.5.

Groeten Edgar Kohlhaas

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50