Camping Mini-camping De Boshoorn

Camping Mini-camping De Boshoorn
8,7

8 tips over Camping Mini-camping De Boshoorn

els, 26-4-2015
Als ik dan toch iets moet verzinnen, toiletpapier in het gebouw. Nu vooral nadenken vooraf, anders moet je weer terug.
Daniëlle, 27-8-2014

In de omgeving is genoeg te doen, bijvoorbeeld naar het strand van Vrouwenpolder.

Het is ook mooi om rond te fietsen.

Ingrid, 3-8-2014
'Wij vonden het heel leuk om met de kinderen naar Veere te fietsen en daar het pontje te pakken naar de overkant.

fam. van Dijke, 2-8-2014
genoeg te bezoeken op het eiland Walcheren en in de omliggende dorp/dorpjes
Familie Sinke, 2-8-2014
Erg fijne camping voor jong en oud!
lianne blok, 24-3-2014
ga zo door!!! voor eetgelegenheid aan te bevelen: molen de jonge johannes leuke speeltuin + terras!!!

marjahartje, 7-1-2014
Ideaal voor mensen die graag naar het strand gaan, of naar Veere of Middelburg. Zeer centraal gelegen. Fijn uitgelegenheid bij de Molen in Serooskerke. Tevens leuke speeltuin erbij.
Maaike Meijer, 31-8-2012

Ga naar Neeltje Jans en heerlijk fiesten.

Alles is dichtbij en heerlijke uitzichten.