Camping Mini-camping De Boshoornsterstersterster

9.4Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.4Fenomenaal

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

54 reviews over Camping Mini-camping De Boshoorn

• 2019
    10Lili Bammens05-09-2019

Een aanrader voor een rustige vakantie.

Rustige camping, erg vriendelijke ontvangst. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    8Fam. Fiere22-10-2018

Voor ons oudjes een verademing in een oase van rus

Prettige balans tussen privacy en gezelligheid. Aangename verpozing ook in de weekends door het handhaven van de zondagsrust.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Inge Griffioen23-08-2018

Rustige camping, schoon sanitair, mooie ruime plek

Fantastische rustige camping, mooie ruime plek voor onze grote de Waardtent. Veel privacy op de plek waar we stonden, echt twee weken genoten tijdens ons verblijf in het prachtige Zeeland! Met oudere kinderen was het een ideale camping, kleine kinderen lijkt mij persoonlijk wat lastig omdat je er geen zicht op hebt als ze op het speelveld zijn. Speelveld ligt naast de camping en er zit een groene haag tussen waar je niet overheen kan kijken. Speelveld is prachtig, ruim opgezet, volleybalnet, genoeg plek om te voetballen etc

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Sophia21-08-2018

Mooie en rustige camping

Heerlijke plek. Ideaal zeer groot speelveld. Ook leuk voor tieners. Door de heggen als afscheiding heb je een eigen kampeerplek. Vriendelijk beheerdersgezin. Konden in hoogseizoen voor 4 nachten boeken. Zwembad en molen De Jonge Johannes met midgetgolf (gratis voor gasten vd camping) erg leuk en dichtbij. Strand Oostkapelle ook goed aan te rijden. Kortom...een prima plek op Walcheren...ohja....de verse broodjes iedere ochtend is erg handig aangezien de supermarkt niet heel dichtbij is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Inge09-07-2018

Mooie en schone mini-camping met centrale ligging

Tijdens een last minute weekendje Zeeland kwamen wij bij de Boshoorn terecht. Een centraal gelegen, rustige en vooral schone mini-camping. Marja de eigenaresse is super gastvrij, we voldoende ons gelijk welkom. Ruime plekken met schaduw en zon. Het toiletgebouw is ruim, goed onderhouden en schoon. Vanaf de camping rijd je binnen 15 minuten naar het strand (Domburg, Zoutelande, Banjaard) Genoeg keuze. Zeker een plek om terug te keren! Bedankt voor het fijne verblijf.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Meys-Spoor22-05-2018

Super fijne camping

Ook dit jaar weer gekampeerd op deze fijne gezellige camping samen met mijn ouders. Het waren fijne dagen en alles was weer naar wens ; fijne sfeer, mooi schoon chalet op deze camping die mooi rustig en centraal is gelegen. Wij willen ook Marnick ( zoon van Marja en Marcel) bedanken die in zijn vakantie elke dag de campinggasten kwam vragen of wij voor de volgende dag iets van de bakker wilde bestellen. Onze broodjes lagen de volgende dag om 8.00 uur klaar. Super fijn ! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Fam. Meys-Spoor17-05-2017

Voor de vierde keer gekampeerd op deze super fijne camping samen met mijn ouders. Ook deze keer hebben we een hele fijne week gehad. De sfeer op de camping is heerlijk,gezellige mensen en de camping is zeer schoon, mooi en goed verzorgd. Vanuit de camping maken we elke vakantie weer nieuwe uitstapjes (alles ligt dichtbij).Deze keer zijn we ook naar Goes geweest, heel knus en mooi. Er zijn veel gezellige restaurants in de omgeving. Voor ons is Domburg met het mooie strand een must en zeker ook de mooie fietspaden vanuit de camping. We willen Marcel en Marja weer bedanken voor de super fijne week en ook lieve groetjes voor hun kinderen en de diertjes op de camping.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Familie van Gerwen08-05-2017

Kleinschalig, schoon en gastvrij

Heerlijke camping tussen Oostkapelle en Serooskerke en dus vlakbij zee. Hele lieve, vriendelijke eigenaresse, kleinschalige camping met leuke/grote speeltuin voor de kinderen. Wij hadden de vakantiewoning op de camping welke zeer compleet er heel schoon was. We wilden meteen boeken voor komende zomer, maar alles zit vol. Logisch! Maar we onthouden De Boshoorn zeker voor een volgend bezoek aan Zeeland.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9André en Adrie Karens15-10-2016

Mooie kleine camping!!

Voor ons de 1e keer dat wij hier waren. Is een mooie rustige camping met prachtige ruime plaatsen. Ook het sanitair gebouw is mooi, ruim en netjes. Wij gaan binnenkort weer afspreken om volgend jaar weer enkele weken op de camping te staan.

Gereisd met partner in september 2016

• 10fam Klomp01-10-2016

Fantastische ,kindvriendelijke camping !

2 weken mooi weer gehad op een fijne camping ,met leuke en gezellige mensen zowel de camping eigenaar als gasten / buren op de camping! Strand op fietsafstand bij Oostkapelle is aanrader. Camping verhuurd prima fietsen , heeft een schoon sanitairgebouw en Marcel en Marja zijn erg behulpzaam ! Wij komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

8 tips over Camping Mini-camping De Boshoorn

• lianne blok, 24-03-2014

ga zo door!!! voor eetgelegenheid aan te bevelen: molen de jonge johannes leuke speeltuin + terras!!!

• marjahartje, 07-01-2014

Ideaal voor mensen die graag naar het strand gaan, of naar Veere of Middelburg. Zeer centraal gelegen. Fijn uitgelegenheid bij de Molen in Serooskerke. Tevens leuke speeltuin erbij.

• Maaike Meijer, 31-08-2012

Ga naar Neeltje Jans en heerlijk fiesten. Alles is dichtbij en heerlijke uitzichten.

1 vraag over Camping Mini-camping De Boshoorn

• Ria van os, 18-07-2018

Vraag

Goedemorgen mogen de hondjes mee?met eigen caraven?bvd

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig