Géén boekingskosten

Meer camping info

57 Reviews over Mini-camping De Boshoorn

• 10Hans23-05-2022

Rustige mooie camping.

Mooie grote plaatsen met veel

Grote plaatsen, afgescheiden door hagen.Schoon en ruim sanitair, geen muntjes. Vriendelijke ontvangst door eigenaresse. Winkel op korte fietsafstand.

Opmerking : Niet bedoeld voor de camping maar voor gemeenten op Walcheren. De bedragen van het parkeren zouden niet misstaan in Amsterdam. Fietsen is niet altijd mogelijk(afstand/weersomstandigheden).

• 9Familie Willems23-10-2021

Prachtig

Zoals vele andere vakantie-gasten hebben ook wij genoten van een prachtig chalet op de mooie en schone camping 'de boshoorn' in Serooskerke. Ons verblijf in september 2021 was een succes.

• 8Familie van Dijck05-04-2021

Ruimte en vriendelijkheid

Fijne kleine camping. Onze jongens ( 8 en 10) hebben heerlijk gespeeld: twee trampolines op een ruim speelveld met nog meer speel en klimdingen. Skelters. Konijn Snuf was een hit. Kippen, eenden, paardjes maakte het tot een boerderij beleving. Ruime plaatsen, goed sanitair, een binnen /chill ruimte. En een erg vriendelijke eigenaresse die snel reageerde op mails en vragen.Wij willen hier nog wel een keer naar toe.

• 10Lili Bammens05-09-2019

Een aanrader voor een rustige vakantie.

Rustige camping, erg vriendelijke ontvangst. Een aanrader.

• 8Fam. Fiere22-10-2018

Voor ons oudjes een verademing in een oase van rus

Prettige balans tussen privacy en gezelligheid. Aangename verpozing ook in de weekends door het handhaven van de zondagsrust.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Inge Griffioen23-08-2018

Rustige camping, schoon sanitair, mooie ruime plek

Fantastische rustige camping, mooie ruime plek voor onze grote de Waardtent. Veel privacy op de plek waar we stonden, echt twee weken genoten tijdens ons verblijf in het prachtige Zeeland! Met oudere kinderen was het een ideale camping, kleine kinderen lijkt mij persoonlijk wat lastig omdat je er geen zicht op hebt als ze op het speelveld zijn. Speelveld ligt naast de camping en er zit een groene haag tussen waar je niet overheen kan kijken. Speelveld is prachtig, ruim opgezet, volleybalnet, genoeg plek om te voetballen etc

• 10Sophia21-08-2018

Mooie en rustige camping

Heerlijke plek. Ideaal zeer groot speelveld. Ook leuk voor tieners. Door de heggen als afscheiding heb je een eigen kampeerplek. Vriendelijk beheerdersgezin. Konden in hoogseizoen voor 4 nachten boeken. Zwembad en molen De Jonge Johannes met midgetgolf (gratis voor gasten vd camping) erg leuk en dichtbij. Strand Oostkapelle ook goed aan te rijden. Kortom...een prima plek op Walcheren...ohja....de verse broodjes iedere ochtend is erg handig aangezien de supermarkt niet heel dichtbij is.

• 10die Berliner18-08-2018

Wir kommen seit 17 Jahren !!!!!! :-)

Es ist ein ruhiger, kinderfreundlicher Campingplatz, mit grosszügigen Stellflächen. Jedes Jahr ist etwas Neues zu entdecken und man kann fast überall barfuss laufen. Für Probleme und Anliegen sind Marja und Marcel jederzeit ansprechbar. Die sanitären Anlagen sind sehr gut und man kann mit seinem Kind in eine Doppeldusche gehen (Mutter wie auch Vater). Ausserdem gibt es eine grosse separate Spielfläche mit Geräten und Fussballplatz. Für Kinder gibt es Ponyreiten und Kleintiere zum anschauen und streicheln. Wer möchte, kann sich seine Frühstücksbrötchen und seine Zeitung liefern lassen. Mit dem Fahrrad ist man in 15 Minuten am Strand, wo man Sonne, Meer und fantastische Sonnenuntergänge erleben kann.

• 10Inge09-07-2018

Mooie en schone mini-camping met centrale ligging

Tijdens een last minute weekendje Zeeland kwamen wij bij de Boshoorn terecht. Een centraal gelegen, rustige en vooral schone mini-camping. Marja de eigenaresse is super gastvrij, we voldoende ons gelijk welkom. Ruime plekken met schaduw en zon. Het toiletgebouw is ruim, goed onderhouden en schoon. Vanaf de camping rijd je binnen 15 minuten naar het strand (Domburg, Zoutelande, Banjaard) Genoeg keuze. Zeker een plek om terug te keren! Bedankt voor het fijne verblijf.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Meys-Spoor22-05-2018

Super fijne camping

Ook dit jaar weer gekampeerd op deze fijne gezellige camping samen met mijn ouders. Het waren fijne dagen en alles was weer naar wens ; fijne sfeer, mooi schoon chalet op deze camping die mooi rustig en centraal is gelegen. Wij willen ook Marnick ( zoon van Marja en Marcel) bedanken die in zijn vakantie elke dag de campinggasten kwam vragen of wij voor de volgende dag iets van de bakker wilde bestellen. Onze broodjes lagen de volgende dag om 8.00 uur klaar. Super fijn ! Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Camping Mini-camping De Boshoorn info