Camping Mini-camping De Boshoorn

Camping Mini-camping De Boshoorn
8,8

43 reviews over Camping Mini-camping De Boshoorn in het Nederlands

Voor ons oudjes een verademing in een oase van rus

Fam. Fiere
22-10-2018

Prettige balans tussen privacy en gezelligheid. Aangename verpozing ook in de weekends door het handhaven van de zondagsrust.

Rustige camping, schoon sanitair, mooie ruime plek

Inge Griffioen
23-8-2018

Fantastische rustige camping, mooie ruime plek voor onze grote de Waardtent.

Veel privacy op de plek waar we stonden, echt twee weken genoten tijdens ons verblijf in het prachtige Zeeland!

Met oudere kinderen was het een ideale camping, kleine kinderen lijkt mij persoonlijk wat lastig omdat je er geen zicht op hebt als ze op het speelveld zijn. Speelveld ligt naast de camping en er zit een groene haag tussen waar je niet overheen kan kijken. Speelveld is prachtig, ruim opgezet, volleybalnet, genoeg plek om te voetballen etc

Mooie en rustige camping

Sophia
21-8-2018

Heerlijke plek. Ideaal zeer groot speelveld. Ook leuk voor tieners. Door de heggen als afscheiding heb je een eigen kampeerplek. Vriendelijk beheerdersgezin. Konden in hoogseizoen voor 4 nachten boeken. Zwembad en molen De Jonge Johannes met midgetgolf (gratis voor gasten vd camping) erg leuk en dichtbij. Strand Oostkapelle ook goed aan te rijden. Kortom...een prima plek op Walcheren...ohja....de verse broodjes iedere ochtend is erg handig aangezien de supermarkt niet heel dichtbij is.

Tijdens een last minute weekendje Zeeland kwamen wij bij de Boshoorn terecht. Een centraal gelegen, rustige en vooral schone mini-camping. Marja de eigenaresse is super gastvrij, we voldoende ons gelijk welkom. Ruime plekken met schaduw en zon. Het toiletgebouw is ruim, goed onderhouden en schoon.

Vanaf de camping rijd je binnen 15 minuten naar het strand (Domburg, Zoutelande, Banjaard) Genoeg keuze. Zeker een plek om terug te keren! Bedankt voor het fijne verblijf.

Super fijne camping

Meys-Spoor
22-5-2018

Ook dit jaar weer gekampeerd op deze fijne gezellige camping samen met mijn ouders. Het waren fijne dagen en alles was weer naar wens ; fijne sfeer, mooi schoon chalet op deze camping die mooi rustig en centraal is gelegen. Wij willen ook Marnick ( zoon van Marja en Marcel) bedanken die in zijn vakantie elke dag de campinggasten kwam vragen of wij voor de volgende dag iets van de bakker wilde bestellen. Onze broodjes lagen de volgende dag om 8.00 uur klaar. Super fijn ! Wij komen zeker terug!

Fam. Meys-Spoor
17-5-2017

Voor de vierde keer gekampeerd op deze super fijne camping samen met mijn ouders. Ook deze keer hebben we een hele fijne week gehad. De sfeer op de camping is heerlijk,gezellige mensen en de camping is zeer schoon, mooi en goed verzorgd. Vanuit de camping maken we elke vakantie weer nieuwe uitstapjes (alles ligt dichtbij).Deze keer zijn we ook naar Goes geweest, heel knus en mooi. Er zijn veel gezellige restaurants in de omgeving. Voor ons is Domburg met het mooie strand een must en zeker ook de mooie fietspaden vanuit de camping. We willen Marcel en Marja weer bedanken voor de super fijne week en ook lieve groetjes voor hun kinderen en de diertjes op de camping.

Kleinschalig, schoon en gastvrij

Familie van Gerwen
8-5-2017

Heerlijke camping tussen Oostkapelle en Serooskerke en dus vlakbij zee. Hele lieve, vriendelijke eigenaresse, kleinschalige camping met leuke/grote speeltuin voor de kinderen. Wij hadden de vakantiewoning op de camping welke zeer compleet er heel schoon was. We wilden meteen boeken voor komende zomer, maar alles zit vol. Logisch! Maar we onthouden De Boshoorn zeker voor een volgend bezoek aan Zeeland.

Mooie kleine camping!!

André en Adrie Karens
15-10-2016

Voor ons de 1e keer dat wij hier waren. Is een mooie rustige camping met prachtige ruime plaatsen. Ook het sanitair gebouw is mooi, ruim en netjes.

Wij gaan binnenkort weer afspreken om volgend jaar weer enkele weken op de camping te staan.

Fantastische ,kindvriendelijke camping !

fam Klomp
1-10-2016

2 weken mooi weer gehad op een fijne camping ,met leuke

en gezellige mensen zowel de camping eigenaar als gasten / buren op de camping! Strand op fietsafstand bij Oostkapelle is aanrader.

Camping verhuurd prima fietsen , heeft een schoon sanitairgebouw

en Marcel en Marja zijn erg behulpzaam !

Wij komen zeker terug !

super leuk

josien faasse
27-9-2016

wij gingen met 3 vriendinnen kamperen. het was super leuk en gezellig. ruim voldoende plek voor je tent/ caravan. ook voor kinderen. en natuurlijk dichtbij het mooie strand. echt een super plek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Boshoorn in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Boshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.