Géén boekingskosten

Meer camping info

36 Reviews over Mini-camping De Boshoek

• 9van den Berg10-08-2021

Heerlijke vakantie

Hele mooie camping, schoon en ruime plekken!Mooie plek om te fietsen en leuke activiteiten rondom voor de kids.Zeker een aanrader!

• 10Jannet Otten19-07-2021

Speciale herinnering op een prachtige locatie!

Als kind was ik vaak in Zeeland met vakantie. Kamperen zit mij niet zo in het bloed, maar daar is toch echt wel verandering in gekomen! Deze camping onderscheidt zich door een zeer centrale ligging, ruime opzet, uitstekende hygiëne en bijzonder prettig publiek! De faciliteiten zijn prima, de eigenaren zeer prettig in de omgang en de gemoedelijke omgang tussen de kampeerders is heel aangenaam! Leuke mix van Duits / Nederlandse gezinnen / stellen die zichzelf allemaal prima kunnen vermaken!

• 8Marjoke21-06-2021

Verzorgde camping aan de kust

Camping is verzorgd en sanitair is keurig schoon en modern. Per fiets is alles goed te bereiken zoals Domburg, Middelburg en Vrouwenpolder. De receptie is aan het woonhuis, slecht herkenbaar, eigenaar vooral telefonisch bereikbaar.

• 10Lotte28-08-2020

Pareltje,

Wij hebben een week mogen verblijven in een prachtig, zeer schoon en goed onderhouden chalet. De sfeer op de camping is gemoedelijk en ontspannen. De camping is erg geschikt voor jonge kinderen. Het voeren van de dieren en ponyrijden maakt het compleet. Alles is zeer goed onderhouden, netjes en schoon. Wij hebben echt een weekje het gevoel gehad even helemaal weg te zijn op deze parel van een minicamping en gaan zeker terugkomen!

• 9Fam conijn08-08-2020

Heerlijke vakantie, aanrader!

Heerlijke camping. Vriendelijke eigenaresse en mooi sanitairgebouw. Ook erg leuk; voor de jonge kinderen 2x per week ponyrijden (en eten geven) en op woensdag nog andere activiteiten. De ijscoman maakt het erg gemoedelijk. De sfeer op de camping is uitstekend. Camping is centraal gelegen. Je bent zo in Middelburg of Domburg. Strand is ook dichtbij.

• 10Emiel Verhoeven17-07-2018

In 1 woord geweldig!

Wat n geweldige camping! Klein en gezellig, genoeg privacy, rustige ligging en toch van alles op fietsafstand. Aanrader is ook t openluchtzwembad in serooskerke als je niet van de zee houd maar toch verkoeling zoekt. Sanitair is top en wordt goed schoon gehouden. Ook geen gezeur met douchemuntjes, gewoon lekker douchen met een thermostaatkraan! Kortom een echte aanrader!

• 9Carina03-07-2018

Zalig rustige en gezellige camping

Wij vonden dit een zalige camping, lekker rustig en heel gezellig. Het sanitair is heel netjes en wordt super goed onderhouden. Alles is voorzien op de camping : ijskast, wasmachine, droogkast, fietsenstalling met mogelijkheid tot opladen v elektrische fietsen. Boeken, spelletjes, enz... Een échte aanrader !!!

• 10Hans van den Dool12-10-2017

Gastvrij en flexibel

We kwamen aan in de stromende regen en hadden kort van te voren om een upgrade van het trekkersveld naar een chalet gevraagd. Geen probleem, en achteraf bleek dat er geen extra kosten in rekening werden gebracht. Wat een goede service! De camping is zeer groen en schoon, met een nieuw, ruim, mooi, comfortabel traditioneel gebouwd dagverblijf voor de kampeerders. Chalets zijn ook nieuw en zeer comfortabel.

• 8G.K.02-08-2017

Rustige camping, mooie omgeving

Zeer rustige camping. Goed onderhouden, net sanitair, kleine ruimte om te zitten bij slecht weer. Hier stond nette koelkast en vriezer voor algemeen gebruik: ideaal! DVD's geen ruime keus, maar kinderen vonden Minions in Duits of Engels niet erg. Ook niet voor derde keer... Campingeigenaresse oké, maar niet spontaan. Niet veel gezien, komt geen praatje maken tussendoor of alles naar wens is of i.d.. Op onze laatste dag vroeg ze niet hoe we het gehad hadden... gemiste kans! Als je haar wat vroeg hielp ze keurig/stond ze je netjes te woord. (Maar niet langer dan nodig.)

Mooie omgeving, strand en supermarkt op fietsafstand. Ook Domburg en Middelburg liggen niet ver. Hebben we leuke fietstochten naar gemaakt.

Bezoekers camping: Nederlanders en ook aardig wat Duitsers. Fijne onderlinge sfeer.

Af en toe komt ijssman Lorus met zijn ijskar aanrijden, leuk! (Einde middag-avond)

Goed om te weten: weinig activiteiten. Twee keer per week ponyrijden voor kinderen. Lange wachtrij. Het meisje dat dit verzorgde deed het super, ondanks dat de pony niet altijd meewerkte. Daarnaast nog éen activiteit (eenvoudige, maar leuke spelletjesochtend of kookworkshop). Voor ons voor deze vakantie genoeg, maar verwacht hier dus niet bij teveel van. Tijdens ons verblijf oogsttijd, tot half 1 hoorden we vele avonden machines. Voor ons geen probleem, maar goed om te weten.

Fietsverhuur op camping zelf in samenwerking met handelaar, goede service.

• 9G&G15-07-2017

Fantastisch: ruim, rustig en keurig sanitair!

Onze eerste keer in Zeeland is ons prima bevallen. De rust op de camping, stralend mooi weer, eindeloze fietstochten en genoeg om te ontdekken/bezichtigen. De huiskamer voor de gasten is een luxe die we nog niet eerder tegenkwamen (met koel-vriescombinatie, keukentje, tv en leestafel).

Camping Mini-camping De Boshoek info

Camping-informatie