Camping Mini-camping De Boshoek

9,1

28 reviews over Camping Mini-camping De Boshoek in het Nederlands

Gastvrij en flexibel

Hans van den Dool, 12-10-2017

We kwamen aan in de stromende regen en hadden kort van te voren om een upgrade van het trekkersveld naar een chalet gevraagd. Geen probleem, en achteraf bleek dat er geen extra kosten in rekening werden gebracht. Wat een goede service!

De camping is zeer groen en schoon, met een nieuw, ruim, mooi, comfortabel traditioneel gebouwd dagverblijf voor de kampeerders.

Chalets zijn ook nieuw en zeer comfortabel.

Rustige camping, mooie omgeving

G.K., 2-8-2017

Zeer rustige camping. Goed onderhouden, net sanitair, kleine ruimte om te zitten bij slecht weer. Hier stond nette koelkast en vriezer voor algemeen gebruik: ideaal! DVD's geen ruime keus, maar kinderen vonden Minions in Duits of Engels niet erg. Ook niet voor derde keer...

Campingeigenaresse oké, maar niet spontaan. Niet veel gezien, komt geen praatje maken tussendoor of alles naar wens is of i.d.. Op onze laatste dag vroeg ze niet hoe we het gehad hadden... gemiste kans! Als je haar wat vroeg hielp ze keurig/stond ze je netjes te woord. (Maar niet langer dan nodig.)

Mooie omgeving, strand en supermarkt op fietsafstand. Ook Domburg en Middelburg liggen niet ver. Hebben we leuke fietstochten naar gemaakt.

Bezoekers camping: Nederlanders en ook aardig wat Duitsers. Fijne onderlinge sfeer.

Af en toe komt ijssman Lorus met zijn ijskar aanrijden, leuk! (Einde middag-avond)

Goed om te weten: weinig activiteiten. Twee keer per week ponyrijden voor kinderen. Lange wachtrij. Het meisje dat dit verzorgde deed het super, ondanks dat de pony niet altijd meewerkte. Daarnaast nog éen activiteit (eenvoudige, maar leuke spelletjesochtend of kookworkshop). Voor ons voor deze vakantie genoeg, maar verwacht hier dus niet bij teveel van.

Tijdens ons verblijf oogsttijd, tot half 1 hoorden we vele avonden machines. Voor ons geen probleem, maar goed om te weten.

Fietsverhuur op camping zelf in samenwerking met handelaar, goede service.

Onze eerste keer in Zeeland is ons prima bevallen. De rust op de camping, stralend mooi weer, eindeloze fietstochten en genoeg om te ontdekken/bezichtigen. De huiskamer voor de gasten is een luxe die we nog niet eerder tegenkwamen (met koel-vriescombinatie, keukentje, tv en leestafel).

Mooie landelijk gelegen camping

H. Matser, 20-9-2016

Deze verzorgde camping ligt gedeeltelijk in een boomgaard met appel-, peren- en pruimenbomen. Met afwisselend een paar chalets. Zeer ruime plekken en prachtig modern sanitair. Uitstekende gratis WiFi. Komen er zeker terug!

Fantastich.

Margriet Lemmens, 7-9-2016

Eigenlijk was alles goed, een super camping. We kamperen meer als 35 jaar maar deze camping staat als top. Vriendelijk ontvangs super plaats en geweldig sanitair. Schoon en modern. De dames die het schoon hielden waren erg vriendelijk.

Voor de kinderen ook erg leuk ze kunnen voetballen , paard rijden en zelfs mee verzorgen.

Deze camping is zeker een aanrader voor jonge mensen en voor wat oudere mensen. Ik zou zeggen ga er naar toe en aanvaar zelf de schoonheid van deze camping.

Geweldige camping!

Faasen, 15-8-2016

Onze kinderen hebben afgelopen zomer een geweldige vakantie gehad op deze camping. En wij dus ook. Zeer schoon en modern sanitair, leuke activiteiten, mooie ligging, leuke recreatieruimte.De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer de moeite waard!

Zo snel mogelijk weer

Kim Hartman, 13-5-2016

Wat een top camping! Het persoon is enorm vriendelijk, de ligging uitmuntend en het huisje was meer dan netjes toen we aankwamen. Alles lag klaar, schoon en we hebben ons top vermaakt. Tip is wel om eigen linnengoed mee te nemen voor het bed (hoeslakens voor kussens en dekbed, overtrek voor matras) en voor de badkamer en de keukens wat handdoeken en theedoeken. Verder nergens een minpunt. Het zwembad buiten binnen was schoon en makkelijk te bereiken, net als de supermarkt. En dat buiten een vakantie om. Wij kunnen niet wachten op de volgende boeking!!!

sfeervol en overzichtelijke camping

Reuvekamp, 17-8-2015

Onze kinderen 3 en 8 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad. En wij dus ook! Schoon sanitair, gratis heet water. s avonds rustig. In het hoogseizoen maak je op afstand de bedrijfigheid van het boerenleven mee

. Of je nu graag op je eigen bent of wat meer van het sociale aspect bent. Deze camping heeft voor ieder wat wils. De laatste week van onze vakantie waren er wel veel Duitsers wat minder leuk voor de kinderen was. De aansluiting met vriendjes miste ze. Volgend jaar weer geboekt. Terwijl wij nooit voor een 2e keer dezelfde camping bezoeken...Dat zegt toch wat! Neem je fiets mee 15 minuutjes van het strand! S avonds koelt het flink af en het kan behoorlijk hard waaien...dus stormharingen voor een tent is geen luxe.

Heerlijke rustige camping

Sanne Jongsma, 11-8-2015

Twee jaar geleden ook geweest. Kindvriendelijk, netjes onderhouden, schoon sanitair. De camping ligt op fietsafstand van het strand, twee keer per week kunnen de kinderen pony rijden. Leuke speeltuintjes. Er zijn erg mooie chalets te huur. Een echte aanrader.

Geweldige boerderij-camping.

L.H. Schepers, 20-6-2014

Minicamping de Boshoek is een rustige sfeervolle boerderijcamping, het terrein is gedeeltelijk gelegen in een oude boomgaard en gedeeltelijk in een wat opener terrein. Bloemborders zijn sfeervol. Speeltoestel en zandbak voor de kleintjes. Het sanitair is zeer luxe De ontvangst hartelijk. We hebben hier 3 nachten gestaan. Echt een perfecte plek om te overnachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Boshoek in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Boshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Boshoek scoort een 9.13 uit 10 op basis van 29 reviews.