Camping Mini-camping De Boshoek

9.5Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.5Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

31 reviews over Camping Mini-camping De Boshoek

• 2018
    10Emiel Verhoeven17-07-2018

In 1 woord geweldig!

Wat n geweldige camping! Klein en gezellig, genoeg privacy, rustige ligging en toch van alles op fietsafstand. Aanrader is ook t openluchtzwembad in serooskerke als je niet van de zee houd maar toch verkoeling zoekt. Sanitair is top en wordt goed schoon gehouden. Ook geen gezeur met douchemuntjes, gewoon lekker douchen met een thermostaatkraan! Kortom een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Carina03-07-2018

Zalig rustige en gezellige camping

Wij vonden dit een zalige camping, lekker rustig en heel gezellig. Het sanitair is heel netjes en wordt super goed onderhouden. Alles is voorzien op de camping : ijskast, wasmachine, droogkast, fietsenstalling met mogelijkheid tot opladen v elektrische fietsen. Boeken, spelletjes, enz... Een échte aanrader !!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Hans van den Dool12-10-2017

Gastvrij en flexibel

We kwamen aan in de stromende regen en hadden kort van te voren om een upgrade van het trekkersveld naar een chalet gevraagd. Geen probleem, en achteraf bleek dat er geen extra kosten in rekening werden gebracht. Wat een goede service! De camping is zeer groen en schoon, met een nieuw, ruim, mooi, comfortabel traditioneel gebouwd dagverblijf voor de kampeerders. Chalets zijn ook nieuw en zeer comfortabel.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8G.K.02-08-2017

Rustige camping, mooie omgeving

Zeer rustige camping. Goed onderhouden, net sanitair, kleine ruimte om te zitten bij slecht weer. Hier stond nette koelkast en vriezer voor algemeen gebruik: ideaal! DVD's geen ruime keus, maar kinderen vonden Minions in Duits of Engels niet erg. Ook niet voor derde keer... Campingeigenaresse oké, maar niet spontaan. Niet veel gezien, komt geen praatje maken tussendoor of alles naar wens is of i.d.. Op onze laatste dag vroeg ze niet hoe we het gehad hadden... gemiste kans! Als je haar wat vroeg hielp ze keurig/stond ze je netjes te woord. (Maar niet langer dan nodig.)

Mooie omgeving, strand en supermarkt op fietsafstand. Ook Domburg en Middelburg liggen niet ver. Hebben we leuke fietstochten naar gemaakt.

Bezoekers camping: Nederlanders en ook aardig wat Duitsers. Fijne onderlinge sfeer.

Af en toe komt ijssman Lorus met zijn ijskar aanrijden, leuk! (Einde middag-avond)

Goed om te weten: weinig activiteiten. Twee keer per week ponyrijden voor kinderen. Lange wachtrij. Het meisje dat dit verzorgde deed het super, ondanks dat de pony niet altijd meewerkte. Daarnaast nog éen activiteit (eenvoudige, maar leuke spelletjesochtend of kookworkshop). Voor ons voor deze vakantie genoeg, maar verwacht hier dus niet bij teveel van. Tijdens ons verblijf oogsttijd, tot half 1 hoorden we vele avonden machines. Voor ons geen probleem, maar goed om te weten.

Fietsverhuur op camping zelf in samenwerking met handelaar, goede service.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9G&G15-07-2017

Fantastisch: ruim, rustig en keurig sanitair!

Onze eerste keer in Zeeland is ons prima bevallen. De rust op de camping, stralend mooi weer, eindeloze fietstochten en genoeg om te ontdekken/bezichtigen. De huiskamer voor de gasten is een luxe die we nog niet eerder tegenkwamen (met koel-vriescombinatie, keukentje, tv en leestafel).

Gereisd met partner in juni 2017

• 9H. Matser20-09-2016

Mooie landelijk gelegen camping

Deze verzorgde camping ligt gedeeltelijk in een boomgaard met appel-, peren- en pruimenbomen. Met afwisselend een paar chalets. Zeer ruime plekken en prachtig modern sanitair. Uitstekende gratis WiFi. Komen er zeker terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Margriet Lemmens07-09-2016

Fantastich.

Eigenlijk was alles goed, een super camping. We kamperen meer als 35 jaar maar deze camping staat als top. Vriendelijk ontvangs super plaats en geweldig sanitair. Schoon en modern. De dames die het schoon hielden waren erg vriendelijk. Voor de kinderen ook erg leuk ze kunnen voetballen , paard rijden en zelfs mee verzorgen. Deze camping is zeker een aanrader voor jonge mensen en voor wat oudere mensen. Ik zou zeggen ga er naar toe en aanvaar zelf de schoonheid van deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Faasen15-08-2016

Geweldige camping!

Onze kinderen hebben afgelopen zomer een geweldige vakantie gehad op deze camping. En wij dus ook. Zeer schoon en modern sanitair, leuke activiteiten, mooie ligging, leuke recreatieruimte.De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Kim Hartman13-05-2016

Zo snel mogelijk weer

Wat een top camping! Het persoon is enorm vriendelijk, de ligging uitmuntend en het huisje was meer dan netjes toen we aankwamen. Alles lag klaar, schoon en we hebben ons top vermaakt. Tip is wel om eigen linnengoed mee te nemen voor het bed (hoeslakens voor kussens en dekbed, overtrek voor matras) en voor de badkamer en de keukens wat handdoeken en theedoeken. Verder nergens een minpunt. Het zwembad buiten binnen was schoon en makkelijk te bereiken, net als de supermarkt. En dat buiten een vakantie om. Wij kunnen niet wachten op de volgende boeking!!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Reuvekamp17-08-2015

sfeervol en overzichtelijke camping

Onze kinderen 3 en 8 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad. En wij dus ook! Schoon sanitair, gratis heet water. s avonds rustig. In het hoogseizoen maak je op afstand de bedrijfigheid van het boerenleven mee . Of je nu graag op je eigen bent of wat meer van het sociale aspect bent. Deze camping heeft voor ieder wat wils. De laatste week van onze vakantie waren er wel veel Duitsers wat minder leuk voor de kinderen was. De aansluiting met vriendjes miste ze. Volgend jaar weer geboekt. Terwijl wij nooit voor een 2e keer dezelfde camping bezoeken...Dat zegt toch wat! Neem je fiets mee 15 minuutjes van het strand! S avonds koelt het flink af en het kan behoorlijk hard waaien...dus stormharingen voor een tent is geen luxe.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Mini-camping De Boshoek

• sanne, 19-07-2013 Rapporteren

Mooie stranden op fiets afstand. Jonge Johannes erg leuke speeltuin. Terra Maris is een leuk museum voor kinderen, over dieren, planten en natuur van Zeeland. Pizzeria el punto in zoutelande aanrader, na het eten nog even over de boulevard lopen, prachtig zicht op de zee.

• L.H. Schepers, 20-06-2014 Rapporteren

Met de aanleg van de nieuwe N57 is het even zoeken.

0 vragen over Camping Mini-camping De Boshoek

Camping Mini-camping De Boshoek info