Camping Mini-camping Carpe Diem

9.1Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Serooskerke (Walcheren)

9.1Fenomenaal

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

91 reviews over Camping Mini-camping Carpe Diem

• 2019
    9Marjos Stassen27-08-2019

aanrader

Heel ruime camping met elke plaats elektriciteit en water. Vriendelijke eigenaren

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9René14-09-2018

Geweldig

Een hele mooie grote kamer met balkon hadden we. Ligging centraal in Walcheren. Het hele eiland is daardoor met de fiets bereikbaar . Goed ontbijt .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8M. Boschloo22-07-2018

Prima camping!

Prima rustige camping! Plaatsen zijn ruim en hebben bij kampeerplaatsen picknicktafel ter beschikking. Sanitair etc. zijn gedateerd maar netjes en schoon. Groot voordeel voor kampeerder is gratis gebruik van koelkast en vriezer en grote keuken waar gekookt kan worden (handig bij slecht weer). Eigenaren zijn altijd beschikbaar voor vragen en zelfs fietsen in overleg tegen lage prijs te huur. Serooskerke is rustige plaats maar uitgebreide supermarkt op loopafstand. Strand bij Oostkapelle en Middelburg makkelijk te fietsen. Maar ook met auto parkeren bij strand prima te doen. Vooral als je bij de 2 grote parkeerplaatsen bij Oostkapelle links af slaat (Strandpaviljoen de Lage Duinen). Deze is rustiger en onder de bomen. Heerlijk strand! Mooie bossen ook om langs de kust richting Domburg te fietsen. Camping zonder overbodige franje waar het prima vertoeven is!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7H Gierveld22-08-2017

Prima camping met voldoende faciliteiten

Goed georganiseerde camping met water en elektra en een picknick tafel bij de plaats. Vriendelijke lui. Douche ruimte gedateerd, maar functioneert prima en is gratis. Prima uitvalbasis voor ontdekking van Walcheren en Neeltje Jans

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5M en J17-08-2017

rustige mini camping

Mini camping Carpe Diem in Serooskerke heeft 2 velden waar caravans en tenten kunnen staan. Op het ene veld staan ook een paar vaste sta caravans. De plaatsen zijn ruim. In het dorpje zelf is er weinig te zien of te beleven. Voor gezellige winkeltjes kun je naar Oost Kapelle of Domburg gaan. Op de fiets kun je mooie tripjes naar omliggende dorpen maken.

Het sanitair vin ik dik onvoldoende. De 3 ruimtes om te douche zijn superklein. Het is ongeveer 75 x75 cm. Er zijn 3 haken om je spullen op te hangen. Daar hangt dan weer een douche gordijn voor. Anders zou alles nat worden. Bij de dames was er in de middelste ruimte een vensterbankje waarop wat shampoo gezet kan worden. De andere 2 ruimte had geen plankje of zo, en moest je het op de grond zetten. Voor zover ik het heb gezien was de middelste douche ook de enige waar de douche kop bleef hangen. De andere douche koppen waren "lam". en moest je met je hand vasthouden. Bij de 3 dames toiletten, was het ook erg klein. Ook ongeveer 75x 75 cm. Voor zover ik het heb gezien was dit bij de heren ook zo.

In de keukenruimte er naast. Waar 2 "oude" keukenblokken stonden en er 3 gasfornuis voorzieningen voor algemeen gebruik waren. Is in de week dat ik er was niet "zichtbaar" schoon gemaakt. Er was gekookt en niet schoon gemaakt. Er hangt een hand geschreven papier waarop stond: keuken schoonmaken aub. Helaas werd er door niemand schoongemaakt.

Wij stonden tegenover een wifi paal, maar helaas was de wifi niet toereikend. De eigenenaren komen meerdere keren per dag voorbij gefietst over de camping. Het kwam bij ons over als controlerend. En helaas vonden wij dit niet erg gastvrij.

Het was voor een weekje ok, maar ik begrijp de "hoge" score voor deze camping niet.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Huub en Marjos Stassen14-08-2017

Heel fijne vakantie gehad, ruim 3 weken.

Wij waren voor het 5e jaar op de camping. Heel fijn gehad. Vaak naar het strand geweest, veel gefietst, leuk gewinkeld en ook uitgerust.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Vos12-08-2017

Centraal gelegen minicamping

Mooi grasveld en ruime plek voor onze caravan, maar sanitair was echt onvoldoende. Heel klein, geen aparte wasruimtes, combi douches en toiletruimte vinden wij heel ongewenst.

Locatie is heel centraal in walcheren en op de fiets kun je alles bereiken, waar rust en natuur dichtbij zijn.

Grens tusssen gastvrije eigenaren en te controlerende eigenaren is moeilijk te trekken, maar wij hadden idee dat de laatste overheerste.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Pieter08-08-2017

Gastvrij en goed. Prachtige ligging.

De camping is mooi aangelegd, zeer goed onderhouden en prachtig gelegen tussen de landerijen. Konijntjes huppelen er vrolijk rond en je wordt 's-morgens ontspannen wakker met de prachtigste vogelgeluiden. Ik heb er heerlijk geslapen. Maar ook winkels en snackbar/Chinees bevonden zich op loopafstand. Topstranden (zoals bij Oostkapelle en Vrouwenpolder) zijn per fiets binnen een half uur eenvoudig te bereiken, evenals de gezellige provinciehoofdstad Middelburg. Faciliteiten waren uitstekend, waaronder een ruime en zeer complete keuken voor gemeenschappelijk gebruik. Ontvangst was gastvrij en check out correct. Vriendelijke beheerders, relaxte sfeer. Ik kan mini-camping Carpe Diem van harte aanbevelen.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2017

• 8Lieveke Brücker08-08-2017

Mooie rustige minicamping.

De camping wordt met bezieling beheerd door de eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9F+F05-08-2017

prima camping, rustig,

goede ligging, winkels in de buurt, alle plaatsen vanuit hier goed te bereiken ook met de fiets, rustig, prima om de keuken te kunnen gebruiken, ook de extra ruimte met stoelen banken en tv waren goed, wel basic, maar het werkte goed, zoo oook de douches, geen luxe maar alles voldoende en schoon

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

1 tip over Camping Mini-camping Carpe Diem

• john, 12-05-2013

Als je op het achterste veld komt te staan neem dan / of koop een windscherm er is hier altijd wint

0 vragen over Camping Mini-camping Carpe Diem

Camping Mini-camping Carpe Diem info