Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Boeren Villa

• 9Henriette08-11-2010

Een uitstekend verblijfadres!

We verbleven een weekend in de Boerenvilla met 7 volwassenen en 1 kind (1 jaar). We hebben ons prima vermaakt in de omgeving en alhoewel de Boerenvilla hier en daar wat opgeknapt kan worden, is het een heerlijke villia voor een vakantie in Zeeland! Ruimte genoeg, een heerlijke douche, goede bedden, genoeg zitplaatsen en service én de aanwezigheid van een wasmachine/droger! We hadden 2 labradors bij ons en ook die hebben zich goed vermaakt. De reservering verliep vlot en soepel en de ontvangst was vriendelijk en gastvrij. In verband met autopech wilden we de spullen er laten staan (we hadden een leenauto) en later ophalen en dat was geen enkel probleem. Helaas konden we nog niet naar huis, maar hebben we nog 1 nacht extra overnacht in de Boerenvilla en ook dit was geen probleem, het was gelukkig het einde van het seizoen én er werden voor deze extra overnachting géén extra kosten berekend! Een uitstekende service dus en namens Jan en mij nog onze hartelijke dank hiervoor! Een aanrader!!

• 9rfdevos20-07-2009

Lekker groot huis voor 8 personen.

Het is echt een villa, midden in het natuurgebied. Groot erf en div. tuinen. Lekker kunnen fietsen. Geen winkels in de buurt, wel een hele goeie frietwagen!

Vakantiehuis Boeren Villa info

Soort hotel