Appartement Mooi Vlaanderen

73 reviews over Appartement Mooi Vlaanderen

• 2018
    10Jolanda28-10-2018

Aanrader, mooie locatie, gastvrij

Fijne accommodatie, waar wij het erg naar de zin hebben gehad. We werden gastvrij ontvangen. Het appartement was erg ruim, netjes en schoon. Mooie ruime tuin met voldoende privacy. De locatie is landelijk, dichtbij Oostburg met z'n winkels etc. Het strand is ongeveer kwartiertje rijden. Genoeg te doen in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Marieke18-04-2018

Altijd goed

Voor de vierde keer bij Mooi Vlaanderen geweest. Tot nu toe iedere keer in een ander appartement. Altijd goed. Ruim, rustig en schoon. Altijd gastvrij en hartelijk ontvangst. Genoeg te doen in de omgeving. Strand op 10/15 min met de auto goed aan te rijden (Nieuwvliet bad). Brugge ook dichtbij. Mooie stad!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

10Cetrera27-02-2017

Zeer gastvrij en je kan er goed tot rust komen

Alles was goed en verzorgt. Je voelde je bij mooi Vlaanderen helemaal welkom en alsof je thuis kwam.

Alleen gereisd in februari 2017

• 10Angelique23-12-2016

Fantastisch mooi en rustig

Een mooi appartement, schoon ruim en modern en een enorm mooie en rustige omgeving. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 10Paul Romkens27-07-2016

Mooi vlaanderen is een prachtige accommodatie in een rustgevende omgeving.Heerlijke bedden een keuken met alles erop en eraan.Badkamer met heerlijke stoomdouche.De ligging is ook dik in orde,strand ongeveer 10km uitstapjes in omgeving:Sluis Oostburg Breskens Vlissingen cadzand.De eigenaren zijn erg attent gastvrij vriendelijk en zeer correct. Voor ons is dit de 9 keer dat wij hier zijn en het voelt alsof we in een warm bad komen keer op keer.Super!!!! Ga zo door Corina en Frank

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Kim de Poot18-07-2016

Kindvriendelijkheid ten top!

Een heerlijke week gehad op een prachtige locatie. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Jan Eenjes25-06-2016

Prachtige appartementen centraal helegen.

Moderne appartementen, mooi ingericht Schoon en modern Welnessdouche in appartement E Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar Uitstekende bedden. Rustig gelegen in landerijen, heel centraal. Strand ca 10 km. Dagtripjes Gent en Brugge, Knokke. Mooi fietsgebied. Geen negatieve opmerkingen te bedenken. Uitermate geschikt voor kinderen mbt veiligheid omgeving, speelgoed, loslopende kippen. Denk dat veelal rustzoekers deze gelegenheid bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8E22-05-2016

Prima plek

Prima plek om te overnachten! Wij zaten in appartement E. Dit appartement is van alle gemakken voorzien. Heerlijke stoomdouche, 2 wastafels. Volledige keuken zit erin inclusief vaatwasser. Tv, bankstel, eettafel met stoelen. Trap naar boven komt uit op de ruime slaapkamer. Minpunten: Parkeerplaats moet erg voorzichtig benaderd worden, anders rij je de auto onderkant kapot. Ontbijt optie hadden we erbij geboekt. Dit viel ons tegen qua brood. 1e ochtend: 2 croissants en boterhammen. 2e ochtend: krentenbrood en boterhammen. Wij hadden persoonlijk meer broodjes/croissants verwacht. We betalen namelijk voor 2 nachten 15 euro per persoon hiervoor. Beleg opties wel goed: jam, vlees, kaas, hagelslag, smeerboter. Fruit. Eieren. 1 pak melk en 1 fles appelsap. Koffie/ thee ter beschikking. Dit wordt verder niet aangevuld en/of gecontroleerd of je nog genoeg hebt. Veel spinnenwebben in het appartement.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jong stel met kindje16-05-2016

Aanrader

Grote Plus!!!!

De rust en de ruimte (zowel binnen als buiten)

Heerlijk. Goede ontbijt service.

Nabij leuke dorpjes. Groede, Sluis. Brugge ook te doen.

Kleine minnetjes.

Een kleine tip : misschien alsnog een toilet boven plaatsen(?)

Opmerking: ondanks pracht verbouwing wel zeer gehorig. Drempel parkeer terrein-zeeer langzaam rijden,is beetje lastig te nemen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Robin09-05-2016

Moderne woning in een heerlijke rustige omgeving.

Het huisje (D) was heel praktisch en strak ingericht. Het uitzicht wat je hebt vanuit de grote open ramen beneden is prachtig. Dit is hetzelfde uitzicht wat je hebt vanaf je terras. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam (we kregen tips wat we eventueel konden doen in de buurt). Supermarkten zijn dichtbij en het is een prachtige omgeving om een wandelingetje te maken.

Gereisd met partner in april 2016

Appartement Mooi Vlaanderen info