Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B)

Appartement
Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B)
9,2

66 reviews over Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Altijd goed

Marieke
18-4-2018

Voor de vierde keer bij Mooi Vlaanderen geweest. Tot nu toe iedere keer in een ander appartement. Altijd goed. Ruim, rustig en schoon. Altijd gastvrij en hartelijk ontvangst. Genoeg te doen in de omgeving. Strand op 10/15 min met de auto goed aan te rijden (Nieuwvliet bad). Brugge ook dichtbij. Mooie stad!

Alles was goed en verzorgt. Je voelde je bij mooi Vlaanderen helemaal welkom en alsof je thuis kwam.

Fantastisch mooi en rustig

Angelique
23-12-2016

Een mooi appartement, schoon ruim en modern en een enorm mooie en rustige omgeving. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Paul Romkens
27-7-2016

Mooi vlaanderen is een prachtige accommodatie in een rustgevende omgeving.Heerlijke bedden een keuken met alles

erop en eraan.Badkamer met heerlijke stoomdouche.De ligging is ook dik in orde,strand ongeveer 10km uitstapjes in omgeving:Sluis Oostburg Breskens Vlissingen cadzand.De eigenaren zijn erg attent gastvrij vriendelijk en zeer correct.

Voor ons is dit de 9 keer dat wij hier zijn en het voelt alsof we in een warm bad komen keer op keer.Super!!!!

Ga zo door Corina en Frank

Kindvriendelijkheid ten top!

Kim de Poot
18-7-2016

Een heerlijke week gehad op een prachtige locatie.

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Prachtige appartementen centraal helegen.

Jan Eenjes
25-6-2016

Moderne appartementen, mooi ingericht

Schoon en modern

Welnessdouche in appartement E

Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar

Uitstekende bedden.

Rustig gelegen in landerijen, heel centraal. Strand ca 10 km. Dagtripjes Gent en Brugge, Knokke.

Mooi fietsgebied.

Geen negatieve opmerkingen te bedenken.

Uitermate geschikt voor kinderen mbt veiligheid omgeving, speelgoed, loslopende kippen.

Denk dat veelal rustzoekers deze gelegenheid bezoeken.

Prima plek

E
22-5-2016

Prima plek om te overnachten!

Wij zaten in appartement E.

Dit appartement is van alle gemakken voorzien.

Heerlijke stoomdouche, 2 wastafels.

Volledige keuken zit erin inclusief vaatwasser.

Tv, bankstel, eettafel met stoelen.

Trap naar boven komt uit op de ruime slaapkamer.

Minpunten:

Parkeerplaats moet erg voorzichtig benaderd worden, anders rij je de auto onderkant kapot.

Ontbijt optie hadden we erbij geboekt. Dit viel ons tegen qua brood. 1e ochtend: 2 croissants en boterhammen. 2e ochtend: krentenbrood en boterhammen. Wij hadden persoonlijk meer broodjes/croissants verwacht. We betalen namelijk voor 2 nachten 15 euro per persoon hiervoor.

Beleg opties wel goed: jam, vlees, kaas, hagelslag, smeerboter. Fruit. Eieren. 1 pak melk en 1 fles appelsap. Koffie/ thee ter beschikking.

Dit wordt verder niet aangevuld en/of gecontroleerd of je nog genoeg hebt.

Veel spinnenwebben in het appartement.

Aanrader

Jong stel met kindje
16-5-2016

Grote Plus!!!!

De rust en de ruimte (zowel binnen als buiten)

Heerlijk.

Goede ontbijt service.

Nabij leuke dorpjes.

Groede, Sluis.

Brugge ook te doen.

Kleine minnetjes.

Een kleine tip : misschien alsnog een toilet boven plaatsen(?)

Opmerking: ondanks pracht verbouwing wel zeer gehorig.

Drempel parkeer terrein-zeeer langzaam rijden,is beetje lastig te nemen

Het huisje (D) was heel praktisch en strak ingericht. Het uitzicht wat je hebt vanuit de grote open ramen beneden is prachtig. Dit is hetzelfde uitzicht wat je hebt vanaf je terras. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam (we kregen tips wat we eventueel konden doen in de buurt). Supermarkten zijn dichtbij en het is een prachtige omgeving om een wandelingetje te maken.

Wij hebben een mooie week gehad.

Ingrid
29-12-2015

In ons geval was het prima daar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B) in Schoondijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mooi Vlaanderen(+ B&B) scoort een 9.23 uit 10 op basis van 75 reviews.