8,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Zwaan Schoondijke voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel De Zwaan Schoondijke in het Nederlands

super leuk hotel met zeer fijne mensen

wielerclub Strakke Ketting
12-9-2018

Erg leuk hotel met zeer fijne mensen zowel Richard als in de bediening Bianca zijn erg vriendelijk en niks is te veel Ook prima ontbijt en heerlijk diner. Ga zo door zeer goed bezig

Gereisd Met vrienden in september 2018

Heel goed

Jacques
10-5-2018

Prima daagjes gehad,uitstekend en uitgebreid ontbijt en diner,prima bed,goede kamer en bijzonder aardige serveerster en joviale eigenaar..we komen zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2018

keurig

Gerard Houthuijzen
31-8-2017

Kamers en restaurant waren keurig schoon en netjes. Eten was gewoon maar goed voor de betaalde prijs. Er was eigenlijk maar een ding dat vervelend was. De fietsenstalling stond vlak bij de container met keukenafval. En door het mooie weer rook dit erg onaangenaam. Personeel was vriendelijk en beleefd.

HotelSpecials.nl

Een zeer gastvrij hotel wat ons aanspreekt.

Familie H. te Apeldoorn
18-8-2017

Het hotel heeft een centrale ligging van het strand en grotere plaatsen zoals Breskens, Sluis en Terneuzen en zelfs Vlissingen en Middelburg aan de overkant. Maar men moet er op uit trekken, want in het dorp is niets te beleven.

Gereisd Met partner in augustus 2017

super

Leo Steenwijk
28-7-2017

Voor mijn werk een maand lang door de weeks in hotel De Zwaan verbleven en dat is zeer goed bevallen. de kamers zijn netjes en schoon, het restaurant is goed en omdat ik na een tijdje alles op de kaart al een keer had gegeten kwam de eigenaar/kok met de vraag of iets anders wilde eten, die avond een overheerlijke ouderwetse gehaktbal met groentes en aardappelen gegeten.

ik kom hier privé zeker nog een keer terug.

Gereisd Zakelijk in april 2017

Geweldig

Leo Willemsen
20-7-2017

Ik heb alleen maar goede dingen te zeggen, de service was erg goed en vriendelijk, en ze hebben er een uitstekende kok, de eigenaar maar koken kan die. Het hotel is gelegen in een rustig dorpje met vriendelijke mensen die graag een praatje maakte, nou ja doen wij ook graag, prima verbinding met de bus waar wij ook gebruik van hebben gemaakt, al was het alleen maar om een borreltje te kunnen nuttigen, eenvoudig maar wel schone kamers, ja het is mij en mijn vrouw goed bevallen, wij waren er om een oude vriend op te zoeken die ik kende uit de tijd van Nederlands Nieuw Guina 1960 - 1961.

Gereisd Met partner in juni 2017

geweldig weekend gehad

Leonie schijve
14-7-2017

Voor mijn oma's 100e verjaardag zijn we met 25 familieleden een weekend waanzinnig in de watten gelegd in hotel de zwaan. Alles was tot in de puntjes geregeld, van aankomst tot het vertrek. Bij aankomst stond de champagne met gebak klaar, daarna hebben we de plaatsjes Breskens, Cadzand en Sluis bezocht. De kok/eigenaar had 's avonds een geweldig menu met heerlijke bijpassende wijnen voor ons klaargemaakt waarna we nog heerlijk hebben nageborreld in de lounge. ' s Ochtends heerlijk met zijn allen ontbeten waarna iedereen weer terug naar huis ging. Mijn oma heeft een geweldige verjaardag gehad en we hebben er allemaal erg van genoten, in 1 woord een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

fantastisch

Karel Wensink
7-7-2017

Heerlijke uitvalsbasis om lekker in de omgeving te fietsen en uit te waaien aan het strand. De kamers zijn netjes en schoon en het ontbijt is prima verzorgd. Na een flinke fietstocht werden we heerlijk in de watten gelegd met een heerlijk aperitief op het terras en aansluitend hebben we genoten van een geweldig 3-gangendiner in het restaurant.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

Hans
6-7-2017

Vriendelijk personeel. Bedorven brood. Dit gemeld bij de baas. Dag later oudbakken brood. Huiswijn zeer slecht. Wat was daarmee gebeurt? Vreselijk zuur. Gemeld bij de baas. Honden worden toegelaten tot het restaurant. Het is heel vies om een stinkende hond in je buurt te hebben als je zit te eten.

Vriendelijk en goed hotel.

C.G.Breems
30-6-2017

We verbleven in hotel de Zwaan tot volle tevredenheid. Vriendelijk ontvangst. De kamer was in orde met heerlijke bedden. De badkamer was ruim met bad en alles wat heel schoon. Het ontbijtbuffet was van alles voorzien en we hebben s'avonds heerlijk gegeten in het restaurant.Het 3 gangen diner zat in het arrangement was verrassend en ruim voldoende. Schoondijke is een rustig plaatsje maar bied volop mogelijkheden de Belgische kust Knokke Gent en Brugge op korte afstand te bezoeken.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwaan Schoondijke in Schoondijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwaan Schoondijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.