Tijdelijk €25 aanbetaling

De Kienstee

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Kienstee voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

9.1FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over De Kienstee

• 10Tilly23-06-2019

Mooie plek en fantastische gastvrouw

2 nachten met onze camper genoten van de gastvrijheid. Met een heerlijk ontbijt van gastvrouw Jorien en goede tips voor restaurantjes aan zee en fietsroutes. Een aanrader, zeker als je niet met een camper komt want dan kun je in een van de mooie kamers overnachten.

• 10Corrie29-07-2017

Super B&B met een geweldige gastvrouw!

Ontbijt is super goed met verse streekproducten en ieder dag een verrassing! De kamers zijn naar een thema ingericht en van een gezellig zitje voorzien. Buiten een prachtig terras waar het goed vertoeven is. De boerderij is nog in bedrijf en door de gastvrouw wordt men door mooie verhalen op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen op het bedrijf. Er is geen overlast door de bedrijvigheid op het terrein! De B€B ligt in het agrarisch gebied rond Schoondijke. Het is wel handig om een auto of fiets bij de hand te hebben. Het is een fantastische plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige omgeving.

• 5nelen magda29-04-2014

tegenvaller

Koel onthaal van de gastvrouw. Ze was op de hoogte van onze huwelijksverjaardag en er werd niets over gezegd, we kregen nog geen handdruk of felicitaties.Wegens ziekte ons verblijf moeten onderbreken en er was geen enkele tegemoetkoming van de gastvrouw. Het volle verblijf moeten betalen, incl ontbijt van de volgende morgen. Wij begrijpen dat ergens wel , maar ze hadden toch een vermindering kunnen geven, jammer.

• 10Michel22-11-2013

Heel fijn verblijf

Een echte aanrader als je van rust houdt,van een lekker ontbijt en van mooie kamers. Een prachtige gastvrouw die er alles aan doet om het je zo aangenaam mogelijk te maken.

• 10carna uyl18-09-2013

Echte verwennerij!

Wat een gastvrijheid. Een fijn welkom door de gastvrouw,mooie schone kamer met alle comfort.En het ontbijt is elke morgen weer een feestje.

• 9Eddy27-01-2013

doen we zeker nog een keer

een fantastische plek om tot rust te komen en te genieten van alle goede zorgen, van wat de gastvrouw bied

• 10Natalie Martijn18-08-2012

Heerlijk b&b, reuze gastvrij en goede bedden.

De gastvrouw Jorien is heel gastvrij. Je komt aan op het b&b, prachtige plek en wordt vrolijk ontvangen. De kamers zijn ruim en de bedden liggen heerlijk. Nette schone badkamer. Er is wifi op het gehele terrein. Het ontbijt is overheerlijk, vooral de vers gemaakte jam en chocolade mousse. Er is koffie, thee, lekkere broodjes. Eieren van hun eigen kippen, komkommer en tomaat uit de moestuin van de buurman. Brie, verschillende soorten vlees, cornflakes, rabarber mousse, yoghurt. En nog veel meer...

Wij waren er voor ons huwelijksjubileum en kregen een champagne ontbijt met rozen en kaarslicht op de tweede ochtend. En omdat we de jam zo lekker vonden, mochten we een pot meenemen naar huis.

Jorien bedankt voor het fijne verblijf bij jullie, we komen zeker terug!

Bed & Breakfast De Kienstee info

Soort hotel