Schoondijke

We hebben een aantal aanbieders voor Schoondijke voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Schoondijke voor je op een rij gezet:

Reviews over Schoondijke

Rustig maar prima naar onze zin

Leo Willemsen
    20-7-2017

Nou mijn vrouw en ik vonden het prima rustig goed en lekker eten, schone kamers en een prima kok , de bediening was prima leuke spontane bediendes. Het Hotel is een prachtige uitval basis, in het dorp is weinig te beleven of te zien.

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastische omgeving

Hans
    14-11-2012

Rustige en veelzijdige omgeving waar natuur centraal staat - Golf, Fietsen, Mountain Biking, Kite Surfen, je kunt het hier allemaal. Er zijn fantastische restaurants in de buurt - zelfs het beste restaurant van Nederland ligt in Sluis (genaamd Oud Sluis) - wat maar 15 minuten rijden is vanaf deze locatie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, rustig, gastromie van hoog niveau

Jos huibers
    24-7-2011

Wij waren 2 dagen in B&B de Kienstee en gingen eten in de Kromme Watergang. Zowel de B&B als het restaurant zijn ons uiterst bevallen.de omgeving nodigd uit tot wandelingen fietstochten en wie toch wat de drukte wil Sluis en knokke zijn vlakbij. In De Kienstee krijg je van de gastvrouw alle uitleg wat je kan doen.

Gereisd Met partner in juli 2011
Schoondijke scoort een 8,1 uit 10, op basis van 18 reviews