Scharendijke

We hebben een aantal aanbieders voor Scharendijke voor je op een rij gezet:

vakanties Scharendijke

We hebben een aantal aanbieders voor Scharendijke voor je op een rij gezet:

Reviews over Scharendijke

Heerlijk verheug me al op volgend jaar

Petra Heitz,
    8-9-2018

Scharendijke is een prachtige verzorgde plek met veel natuur en een prachtig strand met gezellige strandpaviljoens.

Alleen in het centrum mogen wat meer winkeltjes zijn. Wel is er een plus

Wij gaan er graag naartoe en komen er lekker tot rust.

Gereisd met partner in september 2018

Vlakbij de Brouwersdam

Josine,
    14-6-2017

Het dorp is klein, maar er zijn een paar leuke eetgelegenheden. Pannenkoekenmolen De Lelie, Salut en Eethuis Schouwen. Verder ligt het aan de voet van de Brouwersdam. Van horen zeggen; het begin van 21 km strand en aan de andere kant het surfparadijs.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige stek aan de voet van de Brouwersdam.

Peter van Bezooijen,
    18-2-2017

++Mooi nog echt rustig Zeeuws dorpje aan de voet van de Brouwerdam aan één van de schoonste stranden van Zeeland aan de Noordzee. Leuk dorpje met een aantal geweldige restaurantjes en een mooi gelegen rustig vakantie bungalowpark met alleen maar vrijstaande ruime bungalows. En sinds kort een prachtige grote PLUS supermarkt met o.a. een heerlijke vers broodafdeling met de gehele dag vers afgebakken broodjes.

Het dorp ligt 2 kilometer van zee en het mooie brede strand met overal gratis parkeren. Voor ons een heerlijk rustig stekkie om echt tot rust te komen.

- Voor hele jonge gezinnen met kleine kinderen misschien iets minder geschikt.

Gereisd met partner in februari 2017

Super genoten

Tonny,
    18-2-2017

Scharendijke , zeer dichtbij het Grevelingen meer en het Noord zee strand.Scharendijke is een klein maar gezellig dorp met alle faciliteiten op loopafstand. Gezellige restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met partner in juli 2016

Erg leuk plaatsje vlak bij Grevelingen en zee.

Monique van de Sande,
    7-1-2017

Scharendijke heeft een klein centrum met leuke restaurantjes.

Tevens is er een geweldige supermarkt, Plus, zeer uitgebreid en erg vriendelijk personeel. Kabbelaarsbank is vlak bij, hier kan je erg fijn surfen en parkeren aan het water. Hier bevind zich ook Zeil en Surfcentrum Brouwersdam waar altijd van alles te doen is, gezellig restaurant en terras, surf,zeillessen, winkel etc.etc.

Aan de andere kant is de Zee met familiestranden en sport/kite strand met erg leuke strandpaviljoens, ook hier kan men aan het water parkeren.

Gereisd met partner in juli 2016
Scharendijke scoort een 8,7 uit 10, op basis van 116 reviews