Hotel Resort Land & Zee ***

Hotel Resort Land & Zee ***

Hotel Resort Land & Zee
Hotel Resort Land & Zee
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Land & Zee voor je op een rij gezet:

113 reviews over Hotel Resort Land & Zee in het Nederlands

Super geregeld

Marjan, 13-2-2018

dat het super is geregeld en als de kinderen het naar hun zin hebben , hebben wij het ook.

Fantastisch.

Carola van Lunteren, 6-10-2017

Tijdens een groot evenement gebruik gemaakt van het zeer verzorgde hotel. Zeer schoon, goed ontbijt, gezellig en vriendelijk personeel. Kamers zeer schoon en goede bedden.

Tijdens deze drukke periode is zelfs het eten uitstekend.

Locatie is perfect. Vlak bij zee. Fijn om te fietsen.

Voor herhaling vatbaar

Jozef & Maria Storms, 29-9-2017

Prima hotel, lekker eten en vriendelijk personeel.

Mooie ligging dicht bij strand en duinen

Johanna, 5-8-2017

Uitgebreid en goed ontbijt. Fijne bedden.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Minder vond ik dat honden mee op de kamer en in het restaurant mogen.

Weinig privacy op de terrasjes van de hotelkamers

Mooie plek, rustige omgeving

Ineke, 2-7-2017

Mooie plek in een rustige omgeving. Vriendelijk personeel.

stom

ik, 1-4-2017

Wij waren als groep TIP: Doe dit Niet slechten service in het restaurant zachte bedden en gehorig

Zalig verblijf

Nadia, 3-3-2017

Aangename kamers, prachtige ligging vlak aan het strand, rustig, vriendelijk personeel, onze hond was ook erg welkom, het ontbijtbuffet was super!

Nooit meer in hoogseizoen.

Henriëtte, 7-1-2017

In hoogseizoen luidruchtige jongeren, gezelschap van een vereniging of school. Zij kwamen afwassen in de daarvoor bestemde ruimte en brachten muziek mee, die je in de verte kon horen. Heel erg jammer. En de toiletten en douches waren in die periode ook niet netjes.

Mooie camping, goede locatie. Na die jongeren niets mis met de camping.

Heerlijk en super gastvrij verblijf!

Josje van Galen, 3-12-2016

Een net hotel met zeer vriendelijk personeel.

Het ontbijt was super en het 3 gangen diner was uitstekend. Ook voor onze dochter van 6 werd het menu goed aangepast!

Wij komen zeker nog een keer terug.

Erg kleine kamers, wel netjes

S, 22-11-2016

Al lange tijd wilden wij verblijven in dit hotel. We zijn bekend in de omgeving en de ligging vonden wij ideaal. Op de foto's oogt het hotel ruim, modern en luxe. Onze eerste kennismaking viel tegen. Wij hadden een kamer waar een hond op mag, de kamer was zo klein dat ik mij afvroeg waar ze bedacht hadden waar de hond nog kon liggen want er was nauwelijks ruimte op de vloer over (en in bed lijkt mij ook niet hetgeen gewenst is). Elkaar passeren op deze kamer (en zo groot en breed zijn we niet) was haast onmogelijk en op het terras zitten (daar was nu het weer niet voor maar stel dat) kan bij wijze van vanaf het bed omdat je met je knieën vanaf het bed bijna de schuifdeuren raakt. Los van het feit dat de kamer gewoon te klein is was het netjes. Een nette, schone en moderne badkamer. Het ontbijt is niet uitgebreid maar voor ons voldoende. In het restaurant zijn vriendelijke mensen werkzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort Land & Zee in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort Land & Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resort Land & Zee scoort een 8.19 uit 10 op basis van 118 reviews.