Camping Minicamping La Ferme

99 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

Geweldig

Familie de Wit
8-12-2017

Een heerlijke camping waar je echt tot rust komt! Wil je de gezelligheid en huiselijkheid dan zoek je die op. Wil je liever een goed boek lezen of rust is dat ook prima! De camping ligt centraal en je zit zo bij het water, de winkels, het strand en bezienswaardigheden. Voor kinderen is er van alles te doen, er is animatie, een speeltuintje, er staan skelters en iedere woensdagavond bingo! Een thuis op vakantie

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Dank jullie wel. Wat een mooi review. Leuk om te zien dat jullie zo genieten van de mooie plekjes op het strand en alles wat Schouwen Duiveland te bieden heeft.

Wanneer weer?!?!

Frits
8-12-2017

als je nou niet specifiek voor het zonnetje naar zeeland gaat, dan ga je sowieso wel voor de super gezellige mensen en de meest gastvrije campingeigenaresse ooit. Alles is uitstekend geregeld en netjes. Wat ik op andere campings gezien heb is niks vergeleken met camping La Ferme. Maar de specifieke verassing laat ik aan jullie zelf over om daarachter te komen!

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Wat een spannend review! We hopen dat de mensen die komen inderdaad verrast worden door de gezellige kleinschaligheid van de camping en het grootse wat dit eiland heeft te bieden. Super!

Het is een hele mooie kleinschalige camping.

M.Rietbroek -Bijlsma
8-12-2017

Het sanitair is uitstekend en wordt een paar keer per dag schoongemaakt.

De service is uistekend. Als je wil kan je elke dag verse broodjes bestellen en er zijn leen fietsen ter beschikking.

Mooie omgeving.

Els, hoofdondernemer , 8-12-2017
Dank je wel. Marian. We doen ons best! Super dat je een review geschreven hebt.

Geweldige plek

Anja Pekaar
8-12-2017

Op deze camping voel je je meteen thuis, Els doet alles wat binnen de mogelijkheden ligt om te zorgen dat je een fantastische vakantie hebt. Mooie ruime plekken waar je de rust op kan zoeken, de schuur waar het gezellig vertoeven is en waar je kunt kletsen met de andere gasten. Veel mensen willen graag op deze camping staan, wat ben ik blij dat ik hier een seizoensplaats heb. Altijd een feestje om op deze camping te zijn, vooral door de goede zorgen van Els.

ELS, hoofdondernemer , 8-12-2017
Dank je wel Anja. Vakantie is om te genieten en uit te rusten en vooral in dit mooie stukje Zeeland

Een heerlijk rustige plek.

Anja Krijne
8-12-2017

Een heel fijne rustige plek, gastvrij en alles mooi schoon en goed geregeld.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Dank je wel. We blijven ons best doen om het zo te houden of te verbeteren. Er moet nog veel gebeuren maar komt goed!

Formidabel

Geert en Sabine
10-9-2017

Alles was tiptop in orde. De eigenares is een grote dame. De camping was prima in orde en de gezelligheid is er troef.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Wat heb ik genoten van jullie! Getrouwd en wel, super hoor dat jullie het hier zo naar je zin hebben. Ik hoop dat jullie volgend jaar weer langs komen met de mooie camper!

Op deze camping wordt echt álles gedaan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ruime plaatsen (niet allemaal in een rijtje, maar gezellig speels door elkaar), goede en schone sanitaire voorzieningen, voldoende parkeergelegenheid, gezellige gemeenschappelijke ruimtes, wifi, verse broodjes 's ochtends, leuke kinderanimatie, was- en droogvoorzieningen, eigenlijk alles wat je je maar kan wensen. De beheerster Els zal er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.

Enige min-puntje: Iedereen die eens op deze camping heeft gestaan komt zeker terug, dus zo langzamerhand heeft Els te weinig ruimte meer om iedereen een plaatsje te geven haha ;)

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Dank je wel voor je super mooie review. Ja helaas hebben wij veel meer aanvraag dan dat we mogen plaatsen. De ruimte is er en de mensen zoeken toch ook graag de minicampings op. Verrassend genoeg is er heel veel vraag naar seizoenplaatsen en vakantieplekken en moet ik veel, nee helaas, verkopen. Jammer hoor! Misschien dat we in de toekomst nog een ietsepietsie mogen uitbreiden.

Superformidabelfantastisch!

Sylvia Waals
31-8-2017

Ten eerste: je wordt zeer hartelijk ontvangen door de lieve en altijd behulpzame eigenaresse Els.

Ze laat je direkt op je gemak voelen en bovenal zorgt zij dat alles altijd pico bello verzorgd is: hygienisch sanitair, altijd mooi gemaaid gras, leuke en gezellige (indien nodig lekker verwarmde) zitjes in een sfeervolle gemeenschappelijke accomadatie voorzien van een grote keuken met alles erop en eraan waar men zowel binnen als buiten (en bovendien uiterst spotgoedkoop) van heerlijke drankjes, van vers gemalen koffie, thee, soep, fris, wijntje, biertje etc.kunt genieten. Er staat al wat te snoepen op de tafels, chips, koekjes en drop. Echt huiselijke gezelligheid.

's Ochtends de broodjes die ze op verzoek bij de warme bakker haalt.

Kinderen kunnen lekker spelen (op apart veldje) en skelteren en binnenshuis ook tafeltennis, darten of gewoon gezellig buurten.

We hebben dit jaar weer volop genoten en ik kom heel graag weer terug op de kleine maar o zo gezellige camping La Ferme!

Een 10 plus!!!

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Wow, dat is een lief review! Dank je wel. Heerlijk dat de gasten zo genieten hier van een OnBezord verblijf. Dat is ook de bedoeling van deze kleine camping, heerlijk even weg, en genieten van wat het Zeeuwse te bieden heeft.

Geweldig verblijf geweest,voor herhaling vatbaar.

Hans Rietbroek
5-8-2017

Je kan een fiets huren maar een e-bike met de Zeeland wind is niet verkeerd.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Dank je wel. Klopt van de e-bikes met die wind. Maar gelukkig nemen de gasten deze zelf mee en kunnen ze de e-bikes hier opladen. De wind is anderzijds ook lekker bij het zeilen en surfen op het mooie Grevelingen meer hier 5 minuten vandaan. Tot ziens op het water volgend jaar!

Heerlijke locatie

Marcel Bestes
13-7-2017

Een mini camping met een campingbeheerster met een hart van goud.

Heeft hart voor haar werk. Geeft de gasten een warm gevoel. Staat klaar voor de gasten, kortom top. Terugkomen doen we zeker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.