Camping Minicamping La Ferme

9,2

99 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

Kuuk Prohn
8-12-2017

Hele gezellige kleine camping. Iedere ochtend verse broodjes. Schoon sanitair. Verse groente uit de tuin van opa Wim. Gezellige schuur /kantine.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Hoi Kuuk, geweldig review. Dank je wel. Opa Wim verheugt zich op maart zodat zijn groente weer de grond in kan!

Geweldige camping

A.W. De jonge
8-12-2017

Een mooie camping, erg gastvrij, prachtige ligging en erg leuk voor kinderen. Genoeg te beleven voor iedereen.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Top. We proberen met zijn allen een mooie sfeervolle camping te behouden, en te verbeteren daar waar nodig. Super bedankt voor al je hulp!

Perfect!

Amy
8-12-2017

Een hele fijne camping. Super eigenaresse die het beste met je voor heeft.

Lokatie is top met de auto en de fiets kun je veel zien en ontdekken.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017

Hoi Amy, ik ben blij dat je hier zo een fijne tijd hebt gehad, en daardoor hier je start hebt kunnen maken als boswachter op ons mooie Schouwen Duiveland!

Ik hoop dat je wel eens terug komt hoor! Veel succes als boswachter in de Flevopolder.

geweldige relax camping

Arnold
8-12-2017

geweldige gastvrijheid , geen negatieve ervaring om te delen

Eveline Gloudie
8-12-2017

Hier kom je voor rust en gezelligheid! Een minicamping in een prachtige landelijke omgeving.

Ruimte, gastvrijheid en zeer schone toiletvoorzieningen. Er is gedacht aan de kinderen en honden zijn welkom! Heerlijk is ook dat strand en wandelroutes en veel bezienswaardigheden in de buurt zijn. Warme broodjes voor ontbijt en de koffie staat altijd klaar!

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Ja natuurlijk zijn honden welkom, ze maken deel uit van het gezin. Gelukkig let iedereen hier op de regeltjes en blijft alles netjes en schoon.

Super accommodatie!

Aniek van der Heijden
8-12-2017

Alles is top geregeld. Schoon, gezellig!

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Fijn dat jullie het naar je zin hebben op ons mooie Schouwen Duiveland. Ik ben blij dat ik mee kan helpen om jongelui hier aan vakantiewerk te helpen. Goed voor de plaatselijke ondernemers en goed voor de jongelui, Onbezorgd voor de ouders, als de jongelui een veilig plekje voor hun tentje hebben.

Relax

Mike
8-12-2017

Heerlijk relaxte mini camping waar je gebruik kan maken van de “schuurkeuken” waar altijd gezelligheid te vinden is en wel wat te snoepen staat!

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Hahahaha, ja dat klopt. Snoeppot, koekpot, koffie enz. brengt toch dat de mensen even lekker bij elkaar een bakkie kunnen doen. Een plekje daarvoor te hebben is fijn, ook al is het een oude schuur!

Vrijheid en gastvrijheid ten top

Fam. de Jonge
8-12-2017

Genoten van onze vakantie op La Ferme. Prachtig gelegen, vlak bij het Grevelingen meer. De gastvrijheid van Els top. Je bent echt op vakantie, en er is genoeg te beleven in de buurt. Echt een aanrader.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Dank jullie wel. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben hier en ja de omgeving is heerlijk. De folders en documentatie is aan het eind van het seizoen bijna altijd op, dus mensen weten te genieten hier, net zoals jullie doen.

Super

Fam Gevers
8-12-2017

Een fantastische kleine camping met een geweldige eigenaresse waarvoor niets teveel is.

Els, hoofdondernemer , 8-12-2017
Klein en ,ik ben blij voor jullie, fijn! We verheugen ons op 2018. Dank je wel! Tot snel.

fantastisch echt aan te raden

Truus Klootwijk
8-12-2017

Super gezellige camping. ''s avonds gezellig in de schuur. Iedere dag lekker verse broodjes kopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.