Camping Minicamping La Ferme

Tonen op kaart

130 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 2019
    8Fam de Vrij12-06-2019

Mini camping met maximale service en gastvrijheid!

Wij hebben met het Pinksterweekend met een aantal families bij Els op de camping gestaan. Wat een gezellige, knusse camping met een mix van vaste gasten en kampeerders! De kids kunnen zich vermaken in de schuur met allerlei spelletjes zoals tafelvoetbal, sjoelen, tafeltennis etc. Buiten staan skelters klaar om de camping mee rond te gaan. Ook fietsen kunnen worden gebruikt. We hebben in de schuur, toen het buiten iets minder was, zitten ontbijten. Koffie/thee/chocomel is vrij verkrijgbaar. Hier kun je een donatie voor doen. Dit wordt besteed aan Els haar Stichting 'Onbezorgd Weg'. Met haar stichting bereikt Els met beperkte middelen grootste dingen... Namelijk mensen met een ziekte of bezorgdheid even laten genieten. Els is een TOP gastvrouw met een GROOT hart!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8J.10-06-2019

Super camping!

De gastvrouw Els zorgt voor alles! Hele schuur vol met spelletjes voor de kinderen. Elke zaterdag gezellig bingo. Met regen genoeg plek in de schuur. Toiletgebouwen erg schoon, en een ruime kampeerplek.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Caro10-06-2019

Helemaal top!

Super camping met een hele aardige eigenaresse! We hadden niet gereserveerd en hat was Pinksteren, maar ze heeft er alles voor gedaan om ons toch nog een plekje te kunnen geven. En dan ook nog voor een goed doel werken met een prachtig initiatief. Enige minpunt was dat er wat meer douches hadden mogen zijn. Iedere ochtend wachten op een warme douche is niet zo fijn. Maar verder helemaal top!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Paul Vos26-05-2019

Helemaal prima!

Met een stel vrienden een weekend gaan duiken en op goed geluk deze camping uitgekozen en dat is ons prima bevallen. We werden vriendelijk door de eigenaresse ontvangen en werden rondgeleid in een mooie, schone en ruime caravan die van alle gemakken voorzien was (wij hadden het niet nodig maar de caravan was volledig rolstoelvriendelijk). Van de verdere faciliteiten van de camping hebben wij geen gebruik gemaakt maar alles zag er keurig netjes en gezellig uit zo op het eerste oog. Bij een volgend bezoek aan Zeeland zou ik niet aarzelen en wederom deze camping reserveren.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Pauline Dijkmans15-10-2018

Een plek om je thuis te voelen!

Camping waar je je welkom voelt, voor alles kan je bij Els terecht. Nooit is iets te veel. De sfeer op de camping is gastvrij rustig en gemoedelijk. In de schuur waar tweedehands spullen te koop zijn, kun je naar eigen inzicht een bedrag neerleggen, dat geldt ook voor koffie, thee en drank uit de koelkast en zelfs voor groente uit de eigen tuin. Kortom een plek om je thuis te voelen!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Renata Verbeek07-09-2018

Prima

Leuke camping met ongedwongen sfeer, een heel gezellige eigenaresse en een prima broodjesservice. EN wij hadden een hele mooie ruime stacaravan waar we lekker alles aan onszelf hadden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8C Piek22-08-2018

Prima!

Goeie camping, leuke plek. Erg vriendelijke eigenares (Els) die daarnaast ook nog eens heel goed bezig is met haar stichting Onbezorgd weg!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Natasja19-08-2018

gastvrij

2 dagen op deze camping gestaan. Zeer vriendelijke eigenaresse, die je hartelijk ontvangt. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping. Er is gelegenheid om wat te drinken te pakken tegen zeer nette prijzen. Sanitair is netjes. Zeker een aanrader om hier te kamperen en de omgeving te ontdekken. 's Avonds nog gezellig (vrijblijvend) zitten rond de vuurkorf. Voor het eerst alleen een paar daagjes weg, maar heb mij niet alleen gevoeld op de camping :)

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9Marcel en Margret10-08-2018

Genieten!

Al een paar jaar komen we tijdens CAS met een hele grote groep kamperen bij de goedlachse Els. Wat een gastvrijheid en gezelligheid. Genieten!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Ine Huijbers Boekel03-08-2018

Een superfijne camping en je wordt hartelijk ontvangen door Els een " supervrouw " Broodjes, groenten uit eigen tuin, alles vers. Gezellig even een kopje koffie of iets anders, echt een huiselijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Een bijzondere plek en komen graag terug. Groetjes Ine en Cor

Gereisd met partner in juli 2018

0 tips over Camping Minicamping La Ferme