Camping Minicamping La Ferme

99 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

verassend!

Trips en vrienden
13-5-2018

deze mini camping was zeer verassend! op het eerste zicht wat chaotisch maar eens je gesetteld bent, voel je pas de zeer aangename sfeer, de zorg die men heeft voor de kampeerders, de onderlinge sfeer tussen de kampeerders ook heel positief, de douches en toiletten zeer proper, maar vòòr dit alles vooral het hart op de juiste plaats! we hebben er een héél fijn weekend gehad!

fantastisch

Frank en Marleen Spiessens-Depraetere
22-4-2018

Mijn echtgenote,dewelke gehandicapt is,en ik hebben hier een weekje komen genieten,en genieten was het !!! Prachtige fietsstreek en een camping om U tegen te zeggen.Els "de chef d'equipe"van de camping is steeds in de weer voor haar levenswerk en het is zeker door haar werk dat La Ferme TOP is.

Heerlijk terug komen

J.e. Broertje
12-12-2017

Een super gezellige camping waar vaste gasten en passanten zeer gemoedelijk met elkaar omgaan. Een mengeling van Duitse, Franse, Belgisch en natuurlijk Nederlandse gasten die met elkaar in de ontspanningsschuren of op het terrasje van de camping een bakje koffie of wat anders nuttigen geeft de camping een bijzonder gezellige en vriendelijke uitstraling. Deze uitstraling is absoluut de verdienste van de Camping "Boss" Els die op haar super service gerichte instelling het iedereen probeert het naar de zin te maken. Elke ochtend als een groot deel van haar gasten nog lekker ligt te knorren is Els bijvoorbeeld al op stap op verse Broodjes bij haar "'bakkertje" te halen , liggen er verse eieren van de eigen kippetjes , zijn de de schuren weer spik en span en zijn (gratis) de koffie en thee apparaten weer paraat voor de gasten. Rijdend op haar scootmobiel met aanhanger ! is zij heel de dag in de weer te samen met haar fantastische 'crew ''en zorgen zij allen voor schone en nette sanitair gebouwen , nette gemaaide plaatsen en divers onderhoud op de camping.

Het is gewoon een Camping waarbij je bij het einde van je verblijf al weer zeker weet dat je hier weer terug komt.

Wij gaan dan ook zeker terug komen en verlangen nu al naar de terugkomst in 2018.

Gezellige, schone camping

Houben

Gezellige persoonlijke camping

Fantastisch!

Eussie
9-12-2017

De gastvrouw van de camping is superlief, alles kan niets moet. Top!

Stefanie
9-12-2017

Heerlijk kleine camping! Elke ochtend verse broodjes. Ik heb geen min punten. Ook erg fijn dat er tijdens Concert At Sea bussen waren geregeld!

Omringd door exclusieve zorg en gastvrijheid

Kees de Gier
9-12-2017

Mooie schone camping met prima sanitair en mooie gezamenlijke ruimte in de boerderij met mogelijkheid om zelf consumpties te nemen .

Het heerlijke gevoel van thuis komen!!

Bianca pelzer
9-12-2017

Super weekend gehad met mijn vrienden van de manege. Els heeft een heerlijk ontbijt voor ons geregeld met heerlijke verse broodjed en fruit. Super gezellige sfeer.

André
9-12-2017

Zeer netjes en schoon super gezellig rustig en een zeer positieve uitstraling. Ook zeer vriendelijk voor ouderen middels de stichting OBW en zeer kindvriendelijk. Een super gezellige snuffelschuur waar voor iedereen iets te vinden is en ook kan je er spullen kwijt waar je vanaf wil. Ligging vlak bij het Grevelingenmeer en jachthaven den Osse en Brouwershaven. Beheerder is zeer klantvriendelijk en niets is te veel.

Een bijzonder kleinschalige Minicamping.

Ad van den Meerendonk
8-12-2017

Een fantastische gastvrouw die van de vroege morgen tot de late avond er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Zeer hygiënische camping met zeer lage prijzen voor consumpties, praktisch tegen kostprijs. Zeer gezellige en gemoedelijke gemeenschappelijke ruimte waar het goed toeven is. 5 sterren voor deze minicamping.

Els, hoofdondernemer , 9-12-2017
Hartelijk dank. Wij zullen ons best blijven doen om iedereen een fijne Onbezorgde tijd op La Ferme te laten hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.