8,9

11 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

gastvrij

Natasja
19-8-2018

2 dagen op deze camping gestaan. Zeer vriendelijke eigenaresse, die je hartelijk ontvangt. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping. Er is gelegenheid om wat te drinken te pakken tegen zeer nette prijzen. Sanitair is netjes. Zeker een aanrader om hier te kamperen en de omgeving te ontdekken. 's Avonds nog gezellig (vrijblijvend) zitten rond de vuurkorf. Voor het eerst alleen een paar daagjes weg, maar heb mij niet alleen gevoeld op de camping :)

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

'Topcamping

Dave
10-6-2018

Heerlijk gastvrij ontvangen door Els, die 24 uur per dag voor je klaar staat. En zelfs naar een dagje zonnen je rug insmeert met aftersun... Vakantie ten top net buiten het plaatsje Brouwershaven. Een goede uitvalsbasis om de rest van Zeeland te ontdekken, met het strand dichtbij en de bijgehorende strandtenten waar het heerlijk zitten is naar een wandeling op het strand.

Sanitair, geen hightech poespas maar zeer schoon en geen gedoe met muntjes om te kunnen douchen ( en met warm water ook heel prettig ) zolang je wilt. De mede campinggasten zeer gastvrij en je wordt zo opgenomen in de familie en gezamenlijk koffie drinken is niet eens een verplichting gezelligheid ten top.

Een echte aanrader om camping la Ferme aan te doen in Brouwershaven. Je wordt compleet ontzorgt door Els, topvrouw die met passie haar vak uit beoefent.

Dave

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Omringd door exclusieve zorg en gastvrijheid

Kees de Gier
9-12-2017

Mooie schone camping met prima sanitair en mooie gezamenlijke ruimte in de boerderij met mogelijkheid om zelf consumpties te nemen .

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

André
9-12-2017

Zeer netjes en schoon super gezellig rustig en een zeer positieve uitstraling. Ook zeer vriendelijk voor ouderen middels de stichting OBW en zeer kindvriendelijk. Een super gezellige snuffelschuur waar voor iedereen iets te vinden is en ook kan je er spullen kwijt waar je vanaf wil. Ligging vlak bij het Grevelingenmeer en jachthaven den Osse en Brouwershaven. Beheerder is zeer klantvriendelijk en niets is te veel.

Gereisd Alleenreizend in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

A.W. De jonge
8-12-2017

Een mooie camping, erg gastvrij, prachtige ligging en erg leuk voor kinderen. Genoeg te beleven voor iedereen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Els, hoofdondernemer , Sat Dec 09 2017 14:38:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top. We proberen met zijn allen een mooie sfeervolle camping te behouden, en te verbeteren daar waar nodig. Super bedankt voor al je hulp!

Perfect!

Amy
8-12-2017

Een hele fijne camping. Super eigenaresse die het beste met je voor heeft. Lokatie is top met de auto en de fiets kun je veel zien en ontdekken.

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Els, hoofdondernemer , Sat Dec 09 2017 14:41:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoi Amy, ik ben blij dat je hier zo een fijne tijd hebt gehad, en daardoor hier je start hebt kunnen maken als boswachter op ons mooie Schouwen Duiveland! Ik hoop dat je wel eens terug komt hoor! Veel succes als boswachter in de Flevopolder.

Relax

Mike
8-12-2017

Heerlijk relaxte mini camping waar je gebruik kan maken van de “schuurkeuken” waar altijd gezelligheid te vinden is en wel wat te snoepen staat!

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Els, hoofdondernemer , 9-12-2017

Hahahaha, ja dat klopt. Snoeppot, koekpot, koffie enz. brengt toch dat de mensen even lekker bij elkaar een bakkie kunnen doen. Een plekje daarvoor te hebben is fijn, ook al is het een oude schuur!

Gezellig

samantha
4-9-2016

Wat ik goed vind is: je werd goed geholpen als er iets is, bazin is heel vriendelijk en behulpzaam de camping ziet er goed en verzorgd uit

Wat ik niet goed vind is: ---

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Romy van Bavel
2-9-2016

De schoonmaak was erg goed, ziet er mooi uit. Vriendelijke en gezellige eigenaar :) Animatie was leuk.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed

K Grinwis
6-7-2016

Gezellig! voor een mini camping top!

Gereisd Alleenreizend in mei 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.