Camping Minicamping La Ferme

Meer campinginfo

129 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 9Nannien07-08-2019

Fantastische minicampeerplaats ongedwongen sfeer

Wat een leuke camping waar men gezelligheid, ongedwongen sfeer en als jullie het leuk hebben, dan hebben wij het ook leuk, hoog in het vaandel heeft staan. De plekken zijn ruim en hier en daar beschut met struiken en bomen. De gastvrouw Els zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het sanitair Is simpel, maar zeer schoon, er Is zelfs een badkuip om wetsuits in uit te spoelen. Wij hebben een zeer aangenaam weekend gehad, en het Is beslist een camping om terug te komen.

• 9Eetgelegenheden

• 9Celeste30-07-2019

Fantastisch!

Hele leuke en gezellige camping, zeker een aanrader!

• 10Loes19-06-2019

Geweldig, gezellig, gemoedelijk.

Met ruim 30 personen van onze duikvereniging een lang weekend hier geweest. De eigenaresse Els van Steenvelt denkt goed mee met alles en heeft voor alles een oplossing. Alles is mooi schoon zoals het toiletgebouw, maar ook de verschillende stacaravans die wij hebben gehuurd. Het was voor ons de eerste keer op deze camping, maar het is zo goed bevallen dat we meteen hebben gereserveerd voor volgend jaar.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Maryjam en Siebe de Vries12-06-2019

Gezellige kleine camping en zeer gastvrij.

Echt een hele leuke ervaring met een super gastvrouw Els , wat zij allemaal doet voor haar gasten is bijzonder en inspirerend met een tomeloze inzet en drive.

• 9Fam van Bergen12-06-2019

SUPER!

Wij hebben tijdens Pinksteren op deze minicamping met onze vouwwagen gestaan. We waren met meerdere gezinnen en stonden bij elkaar op het veld. De eigenaresse van de camping, Els staat voor haar vaste én nieuwe gasten heel de dag klaar! Verse broodjes kunnen besteld worden en er is verkoop van groenten uit eigen tuin. Naast de speelschuur waar jong en oud zich kan vermaken met spelen, staat de snuffelschuur waar ze spulletjes verkoopt voor haar stichting. Met deze opbrengst (en die van de warme dranken, die gepakt mogen worden en waar een eigen bijdrage wordt voor gevraagd) gaat ze op reis met eenzame ouderen. Een diepe buiging voor deze gastvrouw! Kortom: Een heerlijke, schone, gastvrije en gezellige minicamping voor iedereen met een fantastische vrouw aan het roer in Scharendijke.

• 8Fam de Vrij12-06-2019

Mini camping met maximale service en gastvrijheid!

Wij hebben met het Pinksterweekend met een aantal families bij Els op de camping gestaan. Wat een gezellige, knusse camping met een mix van vaste gasten en kampeerders! De kids kunnen zich vermaken in de schuur met allerlei spelletjes zoals tafelvoetbal, sjoelen, tafeltennis etc. Buiten staan skelters klaar om de camping mee rond te gaan. Ook fietsen kunnen worden gebruikt. We hebben in de schuur, toen het buiten iets minder was, zitten ontbijten. Koffie/thee/chocomel is vrij verkrijgbaar. Hier kun je een donatie voor doen. Dit wordt besteed aan Els haar Stichting 'Onbezorgd Weg'. Met haar stichting bereikt Els met beperkte middelen grootste dingen... Namelijk mensen met een ziekte of bezorgdheid even laten genieten. Els is een TOP gastvrouw met een GROOT hart!

• 8J.10-06-2019

Super camping!

De gastvrouw Els zorgt voor alles! Hele schuur vol met spelletjes voor de kinderen. Elke zaterdag gezellig bingo. Met regen genoeg plek in de schuur. Toiletgebouwen erg schoon, en een ruime kampeerplek.

• 7Eetgelegenheden

• 9Paul Vos26-05-2019

Helemaal prima!

Met een stel vrienden een weekend gaan duiken en op goed geluk deze camping uitgekozen en dat is ons prima bevallen. We werden vriendelijk door de eigenaresse ontvangen en werden rondgeleid in een mooie, schone en ruime caravan die van alle gemakken voorzien was (wij hadden het niet nodig maar de caravan was volledig rolstoelvriendelijk). Van de verdere faciliteiten van de camping hebben wij geen gebruik gemaakt maar alles zag er keurig netjes en gezellig uit zo op het eerste oog. Bij een volgend bezoek aan Zeeland zou ik niet aarzelen en wederom deze camping reserveren.

• 2018
    9Marcel en Margret10-08-2018

Genieten!

Al een paar jaar komen we tijdens CAS met een hele grote groep kamperen bij de goedlachse Els. Wat een gastvrijheid en gezelligheid. Genieten!

• 9Marianne02-07-2018

Fantastisch!

Mooie stacaravan en ruime plekken met prachtig uitzicht! Fijne uitvalbasis voor Concert at Sea...zeer gastvrij en gemoedelijk!

0 tips over Camping Minicamping La Ferme

0 vragen over Camping Minicamping La Ferme