Camping Minicamping La Ferme

Meer campinginfo

129 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 2018
    9Joeri Artoos14-05-2018

Eenvoud en rust in Zeeland.

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest voor een korte vakantie. We hadden de fietsen mee zodat we de auto konden laten staan op de camping. De camping is eenvoudig, maar je vind er alles wat je nodig hebt. Proper sanitair met warme douches. Broodjes kan je bestellen bij Els. En voor een drankje kan je terecht in de schuur. Dit maal stonden we op het veldje en dit heeft een leuk uitzicht over de velden. De plekken zijn ruim genoeg en als je toch een vraag hebt, kan je steeds bij uitbaatster Els terecht.

• 2017
    8Fam. de Jonge08-12-2017

Vrijheid en gastvrijheid ten top

Genoten van onze vakantie op La Ferme. Prachtig gelegen, vlak bij het Grevelingen meer. De gastvrijheid van Els top. Je bent echt op vakantie, en er is genoeg te beleven in de buurt. Echt een aanrader.

Els, hoofdondernemer , 09-12-2017

Dank jullie wel. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben hier en ja de omgeving is heerlijk. De folders en documentatie is aan het eind van het seizoen bijna altijd op, dus mensen weten te genieten hier, net zoals jullie doen.

• 9Familie de Wit08-12-2017

Geweldig

Een heerlijke camping waar je echt tot rust komt! Wil je de gezelligheid en huiselijkheid dan zoek je die op. Wil je liever een goed boek lezen of rust is dat ook prima! De camping ligt centraal en je zit zo bij het water, de winkels, het strand en bezienswaardigheden. Voor kinderen is er van alles te doen, er is animatie, een speeltuintje, er staan skelters en iedere woensdagavond bingo! Een thuis op vakantie

• 9Eetgelegenheden

Els, hoofdondernemer , 09-12-2017

Dank jullie wel. Wat een mooi review. Leuk om te zien dat jullie zo genieten van de mooie plekjes op het strand en alles wat Schouwen Duiveland te bieden heeft.

• 9Anja Pekaar08-12-2017

Geweldige plek

Op deze camping voel je je meteen thuis, Els doet alles wat binnen de mogelijkheden ligt om te zorgen dat je een fantastische vakantie hebt. Mooie ruime plekken waar je de rust op kan zoeken, de schuur waar het gezellig vertoeven is en waar je kunt kletsen met de andere gasten. Veel mensen willen graag op deze camping staan, wat ben ik blij dat ik hier een seizoensplaats heb. Altijd een feestje om op deze camping te zijn, vooral door de goede zorgen van Els.

ELS, hoofdondernemer , 08-12-2017

Dank je wel Anja. Vakantie is om te genieten en uit te rusten en vooral in dit mooie stukje Zeeland

• Oude reviews

9Bianca pelzer03-09-2016

gezellige camping waar niets moet en alles mag

Een hele gezellige camping waar je iedere morgen verse broodjes kan krijgen.elke dag verse groenten van het veld. Gezellige mensen met een ongelooflijk ongedwongen sfeer. Een geweldig initiatief van els met haar stichting onbezorgd weg.er staat altijd koffie thee chocomelk soep, waarvoor je vrijblijvend een donatie kan doen voor de stichting. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de keuken met oven vaatwasser magnetron ijskast.voor de kinderen animatie; bingo speelschema met pinging biljart en nog veel meer.

• 9Eetgelegenheden

• 9Arjan van Genderen28-08-2016

Leuke minicamping met toegewijde beheerster.

Leuke, sfeervolle, minicamping op het Zeeuwse platteland in de buurt van Scharendijke en Brouwershaven. Veel extra voorzieningen (spellen, kookgelegenheid, koffieapparaat etc.) in een schuur waar campinggasten gebruik van kunnen maken. De superaardige beheerster haalt 's ochtends boordjes die ze dan verkoopt aan de gasten. Verse groenten uit de moestuin worden aangeboden waarbij de beheerster een vrijwillige bijdrage vraagt voor een stichting waarmee ze oudere mensen helpt.

• 10jacoline09-08-2016

Heerlijke camping waar je je echt welkom voelt!

Zoek je rust en gezelligheid, dan zit je op La Ferme prima!! Met verse broodjes in de ochtend, een snuffelschuur en een gezellige plek voor een kopje koffie of een drankje!

• 8Henk M.A. van den Berg28-07-2016

Fantastisch en uitnodigend.

Els van Steenvelt creeert een "welkom thuis" sfeer. Er is altijd koffie.Zeer klantgericht,behulpzaam en bereikbaar.De voorzieningen zijn bescheiden van aard maar wel zeer goed. altijd schoon sanitair. De combinatie van Duitse, Belgische en Nederlandse gasten maakt het extra leuk.er zijn ruime plekken voor caravans en tenten. Kinderen kunnen zich zeer goed vermaken met alle speel-en spelvoorzieningen op de camping en het strand en de zee zijn dichtbij, evenals de leuke stadjes en dorpen op SchouwenDuiveland. veel binnen wandel, Maar alles binnen fietsbereik. Op de camping heerst gezelligheid en rust. ook heel fijn voor honden. We gaan zeker terug en wel dit seizoen nog.

• 7Eetgelegenheden

• 9mike07-07-2016

Helemaal top, zo NIET standaard.

Ongedwongen sfeer, indoor spelletjeshal en kantine

• 10Eusje02-03-2016

Fantastische vakantie! Super camping!

Alles wat je nodig hebt op een camping is aanwezig. Fietsen, goed en schoon sanitair. Wasmachines, drogers. En Gezelligheid.

0 tips over Camping Minicamping La Ferme

0 vragen over Camping Minicamping La Ferme