Camping Minicamping La Ferme

Meer campinginfo

129 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 9Monique en Martien29-08-2019

voor herhaling vatbaar

we zijn hier twee nachten geweest en hebben ons 's avonds uitstekend vermaakt in het gastenverblijf en recreatieruimte; we zijn gastvrij ontvangen en waarderen de hulp en zorg die de eigenaresse de oudere of zieke medemens biedt onder meer door het aanbieden van een verblijfplaats.

• 8Paul w.03-07-2019

Rust, ruimte is Zeeland op La Ferme

Heerlijke camping met geweldige gastvrouw Els.

• 9Caro10-06-2019

Helemaal top!

Super camping met een hele aardige eigenaresse! We hadden niet gereserveerd en hat was Pinksteren, maar ze heeft er alles voor gedaan om ons toch nog een plekje te kunnen geven. En dan ook nog voor een goed doel werken met een prachtig initiatief. Enige minpunt was dat er wat meer douches hadden mogen zijn. Iedere ochtend wachten op een warme douche is niet zo fijn. Maar verder helemaal top!

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    9Pauline Dijkmans15-10-2018

Een plek om je thuis te voelen!

Camping waar je je welkom voelt, voor alles kan je bij Els terecht. Nooit is iets te veel. De sfeer op de camping is gastvrij rustig en gemoedelijk. In de schuur waar tweedehands spullen te koop zijn, kun je naar eigen inzicht een bedrag neerleggen, dat geldt ook voor koffie, thee en drank uit de koelkast en zelfs voor groente uit de eigen tuin. Kortom een plek om je thuis te voelen!

• 8C Piek22-08-2018

Prima!

Goeie camping, leuke plek. Erg vriendelijke eigenares (Els) die daarnaast ook nog eens heel goed bezig is met haar stichting Onbezorgd weg!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Ine Huijbers Boekel03-08-2018

Een superfijne camping en je wordt hartelijk ontvangen door Els een " supervrouw " Broodjes, groenten uit eigen tuin, alles vers. Gezellig even een kopje koffie of iets anders, echt een huiselijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Een bijzondere plek en komen graag terug. Groetjes Ine en Cor

• 9fam. Nigten, Hoofddorp09-06-2018

Een aanrader.!!

Fenominaal, zeer fijne camping gezellig en rustig, de toeristische drukte op slecht een paar kilometer afstand. Er is van alles wat aanwezig, zeer fijne gastvrouw, kortom een camping om zeker weer aan te doen. Wij overwegen zelfs er een seizoenplaats te bemachtigen. Top.

• 10Frank en Marleen Spiessens-Depraetere22-04-2018

fantastisch

Mijn echtgenote,dewelke gehandicapt is,en ik hebben hier een weekje komen genieten,en genieten was het !!! Prachtige fietsstreek en een camping om U tegen te zeggen.Els "de chef d'equipe"van de camping is steeds in de weer voor haar levenswerk en het is zeker door haar werk dat La Ferme TOP is.

• 2017
    10J.e. Broertje12-12-2017

Heerlijk terug komen

Een super gezellige camping waar vaste gasten en passanten zeer gemoedelijk met elkaar omgaan. Een mengeling van Duitse, Franse, Belgisch en natuurlijk Nederlandse gasten die met elkaar in de ontspanningsschuren of op het terrasje van de camping een bakje koffie of wat anders nuttigen geeft de camping een bijzonder gezellige en vriendelijke uitstraling. Deze uitstraling is absoluut de verdienste van de Camping "Boss" Els die op haar super service gerichte instelling het iedereen probeert het naar de zin te maken. Elke ochtend als een groot deel van haar gasten nog lekker ligt te knorren is Els bijvoorbeeld al op stap op verse Broodjes bij haar "'bakkertje" te halen , liggen er verse eieren van de eigen kippetjes , zijn de de schuren weer spik en span en zijn (gratis) de koffie en thee apparaten weer paraat voor de gasten. Rijdend op haar scootmobiel met aanhanger ! is zij heel de dag in de weer te samen met haar fantastische 'crew ''en zorgen zij allen voor schone en nette sanitair gebouwen , nette gemaaide plaatsen en divers onderhoud op de camping. Het is gewoon een Camping waarbij je bij het einde van je verblijf al weer zeker weet dat je hier weer terug komt. Wij gaan dan ook zeker terug komen en verlangen nu al naar de terugkomst in 2018.

• 9Eussie09-12-2017

Fantastisch!

De gastvrouw van de camping is superlief, alles kan niets moet. Top!

0 tips over Camping Minicamping La Ferme

0 vragen over Camping Minicamping La Ferme