8,9

3 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

Super accommodatie!

Aniek van der Heijden
8-12-2017

Alles is top geregeld. Schoon, gezellig!

Gereisd Zakelijk in juli 2017
Els, hoofdondernemer , 9-12-2017

Fijn dat jullie het naar je zin hebben op ons mooie Schouwen Duiveland. Ik ben blij dat ik mee kan helpen om jongelui hier aan vakantiewerk te helpen. Goed voor de plaatselijke ondernemers en goed voor de jongelui, Onbezorgd voor de ouders, als de jongelui een veilig plekje voor hun tentje hebben.

Een mini-camping met maximale klantvriendelijkheid

Antoinette
8-9-2017

Op deze camping wordt echt álles gedaan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ruime plaatsen (niet allemaal in een rijtje, maar gezellig speels door elkaar), goede en schone sanitaire voorzieningen, voldoende parkeergelegenheid, gezellige gemeenschappelijke ruimtes, wifi, verse broodjes 's ochtends, leuke kinderanimatie, was- en droogvoorzieningen, eigenlijk alles wat je je maar kan wensen. De beheerster Els zal er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. Enige min-puntje: Iedereen die eens op deze camping heeft gestaan komt zeker terug, dus zo langzamerhand heeft Els te weinig ruimte meer om iedereen een plaatsje te geven haha ;)

Gereisd Zakelijk in juli 2017
Els, hoofdondernemer , 9-12-2017

Dank je wel voor je super mooie review. Ja helaas hebben wij veel meer aanvraag dan dat we mogen plaatsen. De ruimte is er en de mensen zoeken toch ook graag de minicampings op. Verrassend genoeg is er heel veel vraag naar seizoenplaatsen en vakantieplekken en moet ik veel, nee helaas, verkopen. Jammer hoor! Misschien dat we in de toekomst nog een ietsepietsie mogen uitbreiden.

Super!

Antoinette van den Oudenhoven
3-9-2015

Doordat er geen plaats meer was op de camping waar we de afgelopen jaren stonden, zijn we terecht gekomen bij Camping La Ferme. Wat werden we geweldig ontvangen door Els!

We kregen 'n mooie plaats, met stroom (die niet telkens uitviel), water en goed werkende wifi. De toiletten en douches zijn super schoon en vooral lekker ruim. 's Ochtends is er vers brood en zijn er eieren van de eigen kippen.

In een schuur is er ruimte voor tafeltennis, biljart e.d. De andere schuur doet dienst als kantine, met gratis koffie en thee, je kan er eventueel je eigen avondeten koken en 's avonds met andere gasten gezellig borrelen. Er is kinder-animatie, maar we hebben ook een super gezellige BBQ-avond met live-muziek meegemaakt en nu en dan een bingo-avond. Het leuke is dat alles heel ongedwongen en relaxed gaat. En als er iets is, dan staat Els voor iedereen klaar!

Voor volgend jaar gaan we zeker weer op tijd boeken. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar het echte vakantiegevoel.

Gereisd Zakelijk in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.