Camping Minicamping La Ferme

Review geschreven door Dave

'Topcamping

Dave
10-6-2018

Heerlijk gastvrij ontvangen door Els, die 24 uur per dag voor je klaar staat. En zelfs naar een dagje zonnen je rug insmeert met aftersun... Vakantie ten top net buiten het plaatsje Brouwershaven. Een goede uitvalsbasis om de rest van Zeeland te ontdekken, met het strand dichtbij en de bijgehorende strandtenten waar het heerlijk zitten is naar een wandeling op het strand.

Sanitair, geen hightech poespas maar zeer schoon en geen gedoe met muntjes om te kunnen douchen ( en met warm water ook heel prettig ) zolang je wilt.

De mede campinggasten zeer gastvrij en je wordt zo opgenomen in de familie en gezamenlijk koffie drinken is niet eens een verplichting gezelligheid ten top.

Een echte aanrader om camping la Ferme aan te doen in Brouwershaven. Je wordt compleet ontzorgt door Els, topvrouw die met passie haar vak uit beoefent.

Dave