Camping Minicamping La Ferme

130 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 2019
    9Sjaan den Toom29-10-2019

fantastische mini Camping

we hadden een fantastische aangepaste caravan ruim gezellig we kregen gelijk van ome wim een verse krop sla uit de moestuin worden gezellig ontvangen door Els we hebben daar paar heerlijke dagen gehad rustige Camping en zeer gezellig zeker een aanrader mooie omgeving veel mooie plekken in de buurt om te bekijken te wandelen strand shoppen allemaal niet te ver weg al moet je wel in bezit zijn van een auto

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Monique en Martien29-08-2019

voor herhaling vatbaar

we zijn hier twee nachten geweest en hebben ons 's avonds uitstekend vermaakt in het gastenverblijf en recreatieruimte; we zijn gastvrij ontvangen en waarderen de hulp en zorg die de eigenaresse de oudere of zieke medemens biedt onder meer door het aanbieden van een verblijfplaats.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nannien07-08-2019

Fantastische minicampeerplaats ongedwongen sfeer

Wat een leuke camping waar men gezelligheid, ongedwongen sfeer en als jullie het leuk hebben, dan hebben wij het ook leuk, hoog in het vaandel heeft staan. De plekken zijn ruim en hier en daar beschut met struiken en bomen. De gastvrouw Els zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het sanitair Is simpel, maar zeer schoon, er Is zelfs een badkuip om wetsuits in uit te spoelen. Wij hebben een zeer aangenaam weekend gehad, en het Is beslist een camping om terug te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Celeste30-07-2019

Fantastisch!

Hele leuke en gezellige camping, zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Claudia23-07-2019

Wij komen hier graag nog eens terug!

Super gastvrije en ontspannen camping! Netjes verzorgd en kleinschalig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wendy Tellers21-07-2019

Rustige en sfeervolle camping met super gastvrouw

Een fijne mini camping met een gezellige sfeer en super gastvrouw. We zijn al op veel campings geweest maar zo'n ontvangst als hier hebben we nog nooit gehad. Een gastvrouw die echt voor de camping leeft. Je kunt altijd bij haar terecht met vragen. Camping en sanitair is heel goed verzorgd. Pluspunt is dat je geen muntjes nodig hebt om te douchen en af te wassen. Er hangt een prettige en ongedwongen sfeer en er wordt van alles georganiseerd. Ook honden zijn er welkom. Heel fijn dat je iedere dag verse broodjes kunt bestellen voor de dag er na. Je zit hier vlak in de buurt van de grotere en bekende plaatsen zoals Zierikzee, Brouwershaven, Scharendijke, Renesse, Grevelingenmeer etc. Zeker een camping waar wij vaker naar toe zullen komen en die wij anderen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Paul w.03-07-2019

Rust, ruimte is Zeeland op La Ferme

Heerlijke camping met geweldige gastvrouw Els.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Loes19-06-2019

Geweldig, gezellig, gemoedelijk.

Met ruim 30 personen van onze duikvereniging een lang weekend hier geweest. De eigenaresse Els van Steenvelt denkt goed mee met alles en heeft voor alles een oplossing. Alles is mooi schoon zoals het toiletgebouw, maar ook de verschillende stacaravans die wij hebben gehuurd. Het was voor ons de eerste keer op deze camping, maar het is zo goed bevallen dat we meteen hebben gereserveerd voor volgend jaar.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Maryjam en Siebe de Vries12-06-2019

Gezellige kleine camping en zeer gastvrij.

Echt een hele leuke ervaring met een super gastvrouw Els , wat zij allemaal doet voor haar gasten is bijzonder en inspirerend met een tomeloze inzet en drive.

• 9Fam van Bergen12-06-2019

SUPER!

Wij hebben tijdens Pinksteren op deze minicamping met onze vouwwagen gestaan. We waren met meerdere gezinnen en stonden bij elkaar op het veld. De eigenaresse van de camping, Els staat voor haar vaste én nieuwe gasten heel de dag klaar! Verse broodjes kunnen besteld worden en er is verkoop van groenten uit eigen tuin. Naast de speelschuur waar jong en oud zich kan vermaken met spelen, staat de snuffelschuur waar ze spulletjes verkoopt voor haar stichting. Met deze opbrengst (en die van de warme dranken, die gepakt mogen worden en waar een eigen bijdrage wordt voor gevraagd) gaat ze op reis met eenzame ouderen. Een diepe buiging voor deze gastvrouw! Kortom: Een heerlijke, schone, gastvrije en gezellige minicamping voor iedereen met een fantastische vrouw aan het roer in Scharendijke.

0 tips over Camping Minicamping La Ferme

0 vragen over Camping Minicamping La Ferme