Camping Minicamping La Ferme

Camping Minicamping La Ferme
9,2

Laatste review

Een plek om je thuis te voelen!

Pauline Dijkmans,
15-10-2018

Camping waar je je welkom voelt, voor alles kan je bij Els terecht. Nooit is iets te veel. De sfeer op de camping is gastvrij rustig en gemoedelijk. In de schuur waar tweedehands spullen te koop zijn, kun je naar eigen inzicht een bedrag neerleggen, dat geldt ook voor koffie, thee en drank uit de koelkast en zelfs voor groente uit de eigen tuin. Kortom een plek om je thuis te voelen!

99 reviews over Camping Minicamping La Ferme in het Nederlands

Een plek om je thuis te voelen!

Pauline Dijkmans,
15-10-2018

Prima

Renata Verbeek,
7-9-2018

Leuke camping met ongedwongen sfeer, een heel gezellige eigenaresse en een prima broodjesservice. EN wij hadden een hele mooie ruime stacaravan waar we lekker alles aan onszelf hadden

Prima!

C Piek,
22-8-2018

Goeie camping, leuke plek. Erg vriendelijke eigenares (Els) die daarnaast ook nog eens heel goed bezig is met haar stichting Onbezorgd weg!

gastvrij

Natasja,
19-8-2018

2 dagen op deze camping gestaan.

Zeer vriendelijke eigenaresse, die je hartelijk ontvangt. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping. Er is gelegenheid om wat te drinken te pakken tegen zeer nette prijzen. Sanitair is netjes. Zeker een aanrader om hier te kamperen en de omgeving te ontdekken. 's Avonds nog gezellig (vrijblijvend) zitten rond de vuurkorf.

Voor het eerst alleen een paar daagjes weg, maar heb mij niet alleen gevoeld op de camping :)

Genieten!

Marcel en Margret,
10-8-2018

Al een paar jaar komen we tijdens CAS met een hele grote groep kamperen bij de goedlachse Els. Wat een gastvrijheid en gezelligheid. Genieten!

Ine Huijbers Boekel,
3-8-2018

Een superfijne camping en je wordt hartelijk ontvangen door Els een " supervrouw "

Broodjes, groenten uit eigen tuin, alles vers.

Gezellig even een kopje koffie of iets anders, echt een huiselijke sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar. Een bijzondere plek en komen graag terug.

Groetjes Ine en Cor

Fantastisch!

Marianne,
2-7-2018

Mooie stacaravan en ruime plekken met prachtig uitzicht! Fijne uitvalbasis voor Concert at Sea...zeer gastvrij en gemoedelijk!

'Topcamping

Dave,
10-6-2018

Heerlijk gastvrij ontvangen door Els, die 24 uur per dag voor je klaar staat. En zelfs naar een dagje zonnen je rug insmeert met aftersun... Vakantie ten top net buiten het plaatsje Brouwershaven. Een goede uitvalsbasis om de rest van Zeeland te ontdekken, met het strand dichtbij en de bijgehorende strandtenten waar het heerlijk zitten is naar een wandeling op het strand.

Sanitair, geen hightech poespas maar zeer schoon en geen gedoe met muntjes om te kunnen douchen ( en met warm water ook heel prettig ) zolang je wilt.

De mede campinggasten zeer gastvrij en je wordt zo opgenomen in de familie en gezamenlijk koffie drinken is niet eens een verplichting gezelligheid ten top.

Een echte aanrader om camping la Ferme aan te doen in Brouwershaven. Je wordt compleet ontzorgt door Els, topvrouw die met passie haar vak uit beoefent.

Dave

Een aanrader.!!

fam. Nigten, Hoofddorp,
9-6-2018

Fenominaal, zeer fijne camping gezellig en rustig, de toeristische drukte op slecht een paar kilometer afstand.

Er is van alles wat aanwezig, zeer fijne gastvrouw, kortom een camping om zeker weer aan te doen. Wij overwegen zelfs er een seizoenplaats te bemachtigen.

Top.

Eenvoud en rust in Zeeland.

Joeri Artoos,
14-5-2018

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest voor een korte vakantie. We hadden de fietsen mee zodat we de auto konden laten staan op de camping. De camping is eenvoudig, maar je vind er alles wat je nodig hebt. Proper sanitair met warme douches. Broodjes kan je bestellen bij Els. En voor een drankje kan je terecht in de schuur. Dit maal stonden we op het veldje en dit heeft een leuk uitzicht over de velden. De plekken zijn ruim genoeg en als je toch een vraag hebt, kan je steeds bij uitbaatster Els terecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping La Ferme in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.