Camping Minicamping La Ferme

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

132 reviews over Camping Minicamping La Ferme

• 7cadance23-06-2020

Geweldig rustige camping met mooi fiets gebied

Cadance op deze camping in 2020 Plaats: Scharendijke Camping: Vekabo La Ferme Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Bezoek data: 9-06-2020 Prijs: € 19.00
    Ontvangst: Hartelijk met veel uitleg (Super!) Paden: Verhard (beton,Schelpen) Staanplaats: Deels afgebakend op mooi gras. Rustige camping, Winkel: Marktkraam met boerderij producten. Sanitair:Goed Inkopen: Geen gebruik van gemaakt Wifi: Free over de gehele camping. Restaurant: Geen gebruik van gemaakt Geluid: Rustige camping. Weinig verkeers geluid. Eindoordeel: Fiets vriendelijk gebied. De dijken langs het water (mooi man) Op 2 km. ligt het leuke plaatsje Brouwershaven met zijn grote jachthaven. Neem ook een kijkje in het watersnood museum in Ouwerkerk. En vergeet de talrijke weekmarkten op Schouwen en Goeree-Overflakke niet. (Googelen). Altijd weer gezellig voor een koffie sto

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 8jos rikken18-06-2020

De eerste kennismaking maar zeker niet de laatste.

Onze eerste kennismaking met Camping La Ferme en Els en zeker niet de laatste. We hadden een meer dan prima stacaravan gelegen op een kleinschalige camping en in een mooi stukje Zeeland waar van alles mogelijk is. Mooie plaatsen in de buurt zoals Zierikzee, Renesse, Burgh Haamstede en als je wat verder wilde reizen kon je naar Walcheren. Ook in de buurt is het Watersnoodmuseum(Ouwerkerk) en dat moet je echt gezien hebben. Els deed al het mogelijke om het je naar de zin te maken en daar slaagde zij prima in. De gast stond echt centraal en dat is petje af.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Sjaan den Toom29-10-2019

fantastische mini Camping

we hadden een fantastische aangepaste caravan ruim gezellig we kregen gelijk van ome wim een verse krop sla uit de moestuin worden gezellig ontvangen door Els we hebben daar paar heerlijke dagen gehad rustige Camping en zeer gezellig zeker een aanrader mooie omgeving veel mooie plekken in de buurt om te bekijken te wandelen strand shoppen allemaal niet te ver weg al moet je wel in bezit zijn van een auto

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Monique en Martien29-08-2019

voor herhaling vatbaar

we zijn hier twee nachten geweest en hebben ons 's avonds uitstekend vermaakt in het gastenverblijf en recreatieruimte; we zijn gastvrij ontvangen en waarderen de hulp en zorg die de eigenaresse de oudere of zieke medemens biedt onder meer door het aanbieden van een verblijfplaats.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nannien07-08-2019

Fantastische minicampeerplaats ongedwongen sfeer

Wat een leuke camping waar men gezelligheid, ongedwongen sfeer en als jullie het leuk hebben, dan hebben wij het ook leuk, hoog in het vaandel heeft staan. De plekken zijn ruim en hier en daar beschut met struiken en bomen. De gastvrouw Els zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het sanitair Is simpel, maar zeer schoon, er Is zelfs een badkuip om wetsuits in uit te spoelen. Wij hebben een zeer aangenaam weekend gehad, en het Is beslist een camping om terug te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Celeste30-07-2019

Fantastisch!

Hele leuke en gezellige camping, zeker een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Claudia23-07-2019

Wij komen hier graag nog eens terug!

Super gastvrije en ontspannen camping! Netjes verzorgd en kleinschalig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wendy Tellers21-07-2019

Rustige en sfeervolle camping met super gastvrouw

Een fijne mini camping met een gezellige sfeer en super gastvrouw. We zijn al op veel campings geweest maar zo'n ontvangst als hier hebben we nog nooit gehad. Een gastvrouw die echt voor de camping leeft. Je kunt altijd bij haar terecht met vragen. Camping en sanitair is heel goed verzorgd. Pluspunt is dat je geen muntjes nodig hebt om te douchen en af te wassen. Er hangt een prettige en ongedwongen sfeer en er wordt van alles georganiseerd. Ook honden zijn er welkom. Heel fijn dat je iedere dag verse broodjes kunt bestellen voor de dag er na. Je zit hier vlak in de buurt van de grotere en bekende plaatsen zoals Zierikzee, Brouwershaven, Scharendijke, Renesse, Grevelingenmeer etc. Zeker een camping waar wij vaker naar toe zullen komen en die wij anderen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Paul w.03-07-2019

Rust, ruimte is Zeeland op La Ferme

Heerlijke camping met geweldige gastvrouw Els.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Loes19-06-2019

Geweldig, gezellig, gemoedelijk.

Met ruim 30 personen van onze duikvereniging een lang weekend hier geweest. De eigenaresse Els van Steenvelt denkt goed mee met alles en heeft voor alles een oplossing. Alles is mooi schoon zoals het toiletgebouw, maar ook de verschillende stacaravans die wij hebben gehuurd. Het was voor ons de eerste keer op deze camping, maar het is zo goed bevallen dat we meteen hebben gereserveerd voor volgend jaar.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019