Géén boekingskosten

Meer camping info

136 Reviews over Minicamping La Ferme

• 9Annemiek van Ballegooij08-06-2022

Heerlijk

Een heerlijke rustige camping, hartelijk ontvangen, mooi uitzicht goede plaatsen voor campers

• 8Johan.M10-08-2021

Er even tussenuit!

Zomaar een lang weekend in juni. Het was heerlijk!Een andere ( fiets) omgeving.Vriendelijke eigenaresse,wij komen graag nog eens terug!Oke,gedateerd toiletgebouw,maar wel schoon!

• 9Jan Bolle09-11-2020

The place to be!

We kwamen met de herfstvakantie voor een paar dagen en dit is zo goed bevallen dat we een seizoenplaats hebben genomen. Wát een genoegen om hier te mogen staan. Zag één negatieve review tussen alle lovende reactie's en vermoed dat die op een andere camping gestaan hebben. Mooie minicamping waarop het maximaal genieten is met ruime plaatsen en mooi en schoon sanitrair. Els is een geweldige gastvrouw en ook al staan we hier nog maar een paar weken het voelt nu al als thuiskomen als we de weekenden hier doorbrengen. Ook de kinderen en de kleinkinderen hebben inmiddels kennis gemaakt en zijn niet weg te slaan. Dichtbij het Grevelingenmeer en de Oosterschelde en ook de Noordzee op een paar minuten afstand evenals Renesse, Haamstede en Zierikzee Een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 5M23-09-2020

Viel tegen

prima locatie maar gastvrouw en hygiëne vielen tegen

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7cadance23-06-2020

Geweldig rustige camping met mooi fiets gebied

Cadance op deze camping in 2020 Plaats: Scharendijke Camping: Vekabo La Ferme Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Bezoek data: 9-06-2020 Prijs: € 19.00
    Ontvangst: Hartelijk met veel uitleg (Super!) Paden: Verhard (beton,Schelpen) Staanplaats: Deels afgebakend op mooi gras. Rustige camping, Winkel: Marktkraam met boerderij producten. Sanitair:Goed Inkopen: Geen gebruik van gemaakt Wifi: Free over de gehele camping. Restaurant: Geen gebruik van gemaakt Geluid: Rustige camping. Weinig verkeers geluid. Eindoordeel: Fiets vriendelijk gebied. De dijken langs het water (mooi man) Op 2 km. ligt het leuke plaatsje Brouwershaven met zijn grote jachthaven. Neem ook een kijkje in het watersnood museum in Ouwerkerk. En vergeet de talrijke weekmarkten op Schouwen en Goeree-Overflakke niet. (Googelen). Altijd weer gezellig voor een koffie sto

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8jos rikken18-06-2020

De eerste kennismaking maar zeker niet de laatste.

Onze eerste kennismaking met Camping La Ferme en Els en zeker niet de laatste. We hadden een meer dan prima stacaravan gelegen op een kleinschalige camping en in een mooi stukje Zeeland waar van alles mogelijk is. Mooie plaatsen in de buurt zoals Zierikzee, Renesse, Burgh Haamstede en als je wat verder wilde reizen kon je naar Walcheren. Ook in de buurt is het Watersnoodmuseum(Ouwerkerk) en dat moet je echt gezien hebben. Els deed al het mogelijke om het je naar de zin te maken en daar slaagde zij prima in. De gast stond echt centraal en dat is petje af.

• 9Sjaan den Toom29-10-2019

fantastische mini Camping

we hadden een fantastische aangepaste caravan ruim gezellig we kregen gelijk van ome wim een verse krop sla uit de moestuin worden gezellig ontvangen door Els we hebben daar paar heerlijke dagen gehad rustige Camping en zeer gezellig zeker een aanrader mooie omgeving veel mooie plekken in de buurt om te bekijken te wandelen strand shoppen allemaal niet te ver weg al moet je wel in bezit zijn van een auto

• 8Eetgelegenheden
  • 9Monique en Martien29-08-2019

voor herhaling vatbaar

we zijn hier twee nachten geweest en hebben ons 's avonds uitstekend vermaakt in het gastenverblijf en recreatieruimte; we zijn gastvrij ontvangen en waarderen de hulp en zorg die de eigenaresse de oudere of zieke medemens biedt onder meer door het aanbieden van een verblijfplaats.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Nannien07-08-2019

Fantastische minicampeerplaats ongedwongen sfeer

Wat een leuke camping waar men gezelligheid, ongedwongen sfeer en als jullie het leuk hebben, dan hebben wij het ook leuk, hoog in het vaandel heeft staan. De plekken zijn ruim en hier en daar beschut met struiken en bomen. De gastvrouw Els zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het sanitair Is simpel, maar zeer schoon, er Is zelfs een badkuip om wetsuits in uit te spoelen. Wij hebben een zeer aangenaam weekend gehad, en het Is beslist een camping om terug te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Celeste30-07-2019

Fantastisch!

Hele leuke en gezellige camping, zeker een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Camping Minicamping La Ferme info