Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 11 reviews

8.9FantastischScore uit 11 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Minicamping Hoge Heul

• 9Schaap24-08-2021

Mooie rustige minicamping

Prachtige rustige camping met ruime plekken. Vriendelijke boer en mooi super schoon sanitair gebouw. Heerlijk ruime douches die bij de prijs zijn inbegrepen. Net zoals stroom en wifi.Een aanrader

• 10Frans en Ineke15-11-2016

Alles was goed! Heerlijk van de rust genoten de meeste vaste gasten zeer vriendelijk en de boer is een voorbeeld voor iedereen! Vriendelijk en mocht je een probleem hebben hij is de eerste die of advies geeft of een handje helpt!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8fam. Jonker18-08-2011

We hadden een fantastische plek!

Mini camping, centraal gelegen. Kwartiertje van het strand, leuke toeristische dorpjes in de buurt. Zeer gastvriendelijke camping beheerders. Mooi en schoon sanitair. Speelvoorzieningen voor de kinderen aanwezig. Een ideale camping voor iedereen!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Stijn en Marian13-08-2011

Weer een heerlijke vakantie achter de rug

Wat is het toch altijd fijn om weer thuis te komen in Zeeland en zeker op de camping... Na 7 jaar verveeld het nog geen moment en zeker mijn zoon vermaakt zich opperbest. Er is van alles te doen met elkaar en met een beetje zon zit je al snel buiten en binnen 5 minuutjes( met de auto )op het strand. Goede en gezellige sfeer onderling. Dus weer voor herhaling vatbaar.

• 10Michael Schenk08-08-2011

Het mooie mini kamperen met familieatmosfeer

Zeer goede sportmogelijkheid op het mini kamperen, De eigenaar is altijd open voor vragen. Zeer goede plaats voor kinderen

• 9judith05-08-2011

rustige familiecamping

De camping heeft leuke eigenaren en kinderen. Alle kinderen spelen met elkaar, wat voor ons als ouders natuurlijk erg fijn is. We zijn er drie jaar geweest en is ons nooit gaan vervelen. Kinderen mochten in de tractor met de boer mee en spelen in het graan van de kiepkar. Alle skelters en fietsen zijn voor iedereen om mee te spelen en bij slecht weer mochten de kinderen zelfs in het 'speelhuis'.

• 9urbaning01-08-2011

Supercamping voor kinderen

De camping zelf ligt midden in de polder. De zee of het water is niet dichtbij. De zee ligt op zo'n 10 km, de Grevelingen op zo'n 4 km. Kinderen spelen allemaal met elkaar. Er hangt een supergemoedelijke sfeer op de camping. De eigenaaren zijn hele leuke mensen. Het sanitair is pas vernieuwd en ziet er supernetjes uit. Eetgelegenheden zijn er in Brouwershaven, op de camping zelf is er niets. Boodschappen kun je ook in Brouwershaven halen.

• 10As31-07-2011

Helemaal top! Zoals mijn idee van een minicamping

Als gezin met kleine kinderen is een minicamping een mooie optie, helemaal als er veel speelmogelijkheden zijn en als de camping heel overzichtelijk is. Bij de eerste keer op camping hadden we meteen een leuke klik met de eigearen en er is een hele prettige/ gezellige sfeer op de camping. Het beviel zo goed dat ik de zomer bij heb geboekt. Sanitair is heel goed geregeld en dat is de zoveelste plus.

• 10rick31-07-2011

gezellig, leuk en zeker nog een keer doen

aardige beheerders, de gasten gaan leuk met elkaar om, je word vrij gelaten zolang je het allemaal binnen grenzen houd

• 8van Lisvoort31-07-2011

Heerlijk!

Begin juli een paar dagen op deze camping gestaan, het is ons ondanks het mindere weer uitstekend bevallen. Het is een echte mini camping, grote drukte, supermarkt en animatie team moet je niet verwachten. De kinderen hebben zich prima vermaakt, trampoline, fietsen, tafeltennis etc etc. Het sanitair vonden wij helemaal geweldig ! Een heel nieuw toiletgebouw en super schoon. Petje af !

Als je van het zeeuwse platte land en rust houdt dan is deze camping een echte aanrader !

Camping Minicamping Hoge Heul info

Camping-informatie