Vakantiehuis Hulsbos

Vakantiehuis
Vakantiehuis Hulsbos
9,8

3 reviews over Vakantiehuis Hulsbos in het Nederlands

Alles wat je nodig hebt voor een heerlijk weekend

Eugenie Gijsberts
4-7-2018

We hebben genoten van de compleet uitgeruste bungalow. Alles is aanwezig van magnetron tot keukengerei. Er is zelfs een barbecue in de tuin. De bedden zijn comfortabel en de douche in de badkamer is heerlijk. In de buurt van de bungalow bevindt zich een grote supermarkt en natuurlijk de stranden bij de Noordzee en het Grevelingenmeer.

Kortom alle ingrediënten voor een heerlijk weekendje aan zee zijn aanwezig.

klein maar fijn

Anke
31-3-2012

Prima vakantiehuis, met alles erop en eraan en veel privacy. Het huis is niet zo groot, maar beslist groot genoeg voor 2 personen.

Gunstig gelegen om te duiken, te surfen, naar het strand te gaan en Schouwen te bezoeken.

Het huis is kraakhelder en de bedden zijn uitstekend.

De eigenaren zijn erg aardig en hulpvaardig.

Wij komen er zeker terug.

Heerlijk,genoten

a van der kolk
29-7-2010

Mooi,Rustig,ideale ligging,achter de dijk, achter de haven van scharendijke, zee vlakbij, zwemmen,zeilen, surfen,duikcentra vlakbij dus duiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hulsbos in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hulsbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.