Camping Duin en Strand

Camping Duin en Strand
6,3

100 reviews over Camping Duin en Strand in het Nederlands

Met vrienden

Arrogante en vreselijke eigenaar!

Jika2701
10-9-2018

Belachelijke camping, jongere onder de 18 kunnen gewoon drank kopen op de camping maar wanneer ze iets te zat zijn in de ogen van de eigenaar wordt je s-nachts nog van de camping geschopt terwijl jongere die duidelijk aan de drugs zitten of ruzie maken wel mogen blijven.

Is totaal geen begrip van deze eigenaar.

Personeel was erg vriendelijk maar moeten het beleid van deze eigenaar opvolgen.

Camping ligt iedere avond vol met zatte jongeren.

Nooit meer!!

Vies en te duur

Willy
22-8-2018

Het is een smerige camping, sanitair uit het jaar kruik en koud water. Geen aanrader voor campers. Veel te duur en veel te smerig

Denk je een leuke vakantie te hebben...

Dhr.R
18-8-2018

Wat een bijzondere camping is dit.... Vriendjespolitiek voor jongeren die hier al jaren komen is zeker één probleem bij de bewakers. (Las al meerdere dingen over de bewakers in de recentie). Luisteren naar wat er gebeurd is doen ze niet. maar wat ze wel doen is minderjarige bij de keel grijpen (man van boven de 40 jaar) en je vervolgens buiten de camping te zetten en ik de hele nacht heb moeten wachten om smorgens vroeg opgehaald te kunnen worden. is voor de rest politie werk, want dat dit soort campings met enorm lomp en asociaal personeel voorkomt is een schande! Denken dat ze alles kunnen maken stelletje lompe boeren. Één grote ongeregelde smerige bende is het daar...Bah...

Ook jammer van de camping dat we de borg niet terug krijgen zonder schade of iets aangebracht te hebben aan de tent. Dus wil je een leuke vakantie zoals ik en mijn vrienden gehoopt hadden, dan is camping puin en zand zeker geen aanrader!

Kan wel janken, was niet leuk

Vera
18-8-2018

Wat een assosiale leiding op de camping. Ze wilden ons niet helpen toen we problemen hadden maar kregen een grote bek. Mijn vriendin werd zelfs door hen geduwd. Borg kregen we niet terug omdat het lipje van de tentrits dr af was. 250 euro!! Ze snauwen steeds, je voelt je totaal niet welkom. Camping een grote bende

niet zo vieze douche vieze toilet overal smerige

ikke
10-7-2018

smerig alleen maar om te zuipen verder overdag niks te doen

super leuk :))

Lieke vdv
28-8-2017

je moet in het midden van de vakantieperiode gaan want dan is het uitgaansleven wat drukker, maar dat ligt meer aan ons dan aan de camping :)

Top vakantie

Wendy niesten
30-7-2017

In de week tijd dat ik op duin en strand was met mijn vriendinnen heb ik zo veel leuke herrineringen gemaakt, het was echt geweldig! Een top tent, gezellige werknemers, leukste avonden in de schuur, perfecte locatie en zo kan ik nog wel even doorgaan. Iedere avond was het feest op duin en strand en voor "feestbeesten" zoals wij is dit zeker een ideale beginnersvakantie. Minpuntjes heb ik oprecht niet. Ook nog even fijn om te vermelden is dat ouders zich absoluut geen zorgen hoeven te maken, want de beveiliging houd, zoals gezegd, alles goed in het gereel. Camping duin en strand is zeker een aanrader om heen te gaan! Ons zul je volgend jaar zeker weer zien. (Hopelijk met het 150 euro kampeertegoed.... "hint hint")

Opnieuw geweldig

Bas
30-7-2017

Camping Duin en Strand is weer ouderwets goed bevallen. Na vorig jaar besloten om opnieuw te gaan en geen spijt gehad. Camping is goed bijgehouden en ook de beveiliging staat altijd klaar voor een praatje. Personeel en andere campinggasten zijn altijd vriendelijk en helpt waar dat kan. Volgend jaar zeker weer!

Geweldig!

Anne-louise van Eck
17-7-2017

Ik heb een fantastische vakantie gehad op camping Duin en Strand! Beveiliging en personeel was behulpzaam en aardig en dat gaf je een veilig gevoel als je op de camping was. Elk avond een feestje wat goed geregeld is, strand op loop afstand en wil je verder weg, is er een bushalte voor de camping. Je leert veel nieuwe mensen kennen waarmee je het een gezellige week van maakt! De douchjes en wc waren bij ons ook gewoon schoon. Voor mij is het een aanrader! Ik zou zo weer gaan.

Geen borg terug!

John Reeskens
26-6-2017

Pure oplichting van jongeren die "goedkoop" willen camperen, maar op het einde geen borg terug krijgen! Security, tevens uitbaters, denken dat ze god al machtig zijn! Zo beslissen ze oa. dat je niet buiten je tent mag zitten na 23u. Stront en sperma in de douches, deze werden zoals wij konden zien nooit gepoetst! Nogmaals blijf hier allemaal weg want meneer de uitbater is een pure oplichter. De tentjes dateren trouwens al van de jaren stilletjes en zijn overal lek... Bij enige commentaar is de uitbater zelfs agressief. Mij zien er noooooit meer...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duin en Strand in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duin en Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.