Camping Duin en Strand

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

super leuk :))

Lieke vdv, 28-8-2017

je moet in het midden van de vakantieperiode gaan want dan is het uitgaansleven wat drukker, maar dat ligt meer aan ons dan aan de camping :)

Top vakantie

Wendy niesten, 30-7-2017

In de week tijd dat ik op duin en strand was met mijn vriendinnen heb ik zo veel leuke herrineringen gemaakt, het was echt geweldig! Een top tent, gezellige werknemers, leukste avonden in de schuur, perfecte locatie en zo kan ik nog wel even doorgaan. Iedere avond was het feest op duin en strand en voor "feestbeesten" zoals wij is dit zeker een ideale beginnersvakantie. Minpuntjes heb ik oprecht niet. Ook nog even fijn om te vermelden is dat ouders zich absoluut geen zorgen hoeven te maken, want de beveiliging houd, zoals gezegd, alles goed in het gereel. Camping duin en strand is zeker een aanrader om heen te gaan! Ons zul je volgend jaar zeker weer zien. (Hopelijk met het 150 euro kampeertegoed.... "hint hint")

Opnieuw geweldig

Bas, 30-7-2017

Camping Duin en Strand is weer ouderwets goed bevallen. Na vorig jaar besloten om opnieuw te gaan en geen spijt gehad. Camping is goed bijgehouden en ook de beveiliging staat altijd klaar voor een praatje. Personeel en andere campinggasten zijn altijd vriendelijk en helpt waar dat kan. Volgend jaar zeker weer!

Geweldig!

Anne-louise van Eck, 17-7-2017

Ik heb een fantastische vakantie gehad op camping Duin en Strand! Beveiliging en personeel was behulpzaam en aardig en dat gaf je een veilig gevoel als je op de camping was. Elk avond een feestje wat goed geregeld is, strand op loop afstand en wil je verder weg, is er een bushalte voor de camping. Je leert veel nieuwe mensen kennen waarmee je het een gezellige week van maakt! De douchjes en wc waren bij ons ook gewoon schoon. Voor mij is het een aanrader! Ik zou zo weer gaan.

Geen borg terug!

John Reeskens, 26-6-2017

Pure oplichting van jongeren die "goedkoop" willen camperen, maar op het einde geen borg terug krijgen! Security, tevens uitbaters, denken dat ze god al machtig zijn! Zo beslissen ze oa. dat je niet buiten je tent mag zitten na 23u. Stront en sperma in de douches, deze werden zoals wij konden zien nooit gepoetst! Nogmaals blijf hier allemaal weg want meneer de uitbater is een pure oplichter. De tentjes dateren trouwens al van de jaren stilletjes en zijn overal lek... Bij enige commentaar is de uitbater zelfs agressief. Mij zien er noooooit meer...

super

Ron, 21-5-2017

Het was een perfecte vakantie, tent was ruim (zat een koelkast en stroom in) derest moet je zelf meenemen. Om te douchen zijn er douche cabines die wel erg vies zijn. Ook waren de wc's vaak erg smerig.

voor de rest een top vakantie gehad, niks was daar echt duur ofzo. ook een leuke club op het terrein zelf. vaak werden er ook nog leuke activiteiten georganiseerd.

Zeer goed.

Richy De Mulder, 16-10-2016

Juist terug van "Duin en strand".

Waarschijnlijk is deze "stek" niet aan te raden in de zomermaanden(wegens te druk)maar toen wij er waren was er niks op aan te merken.

Nette opgeruimde camping,proper sanitair,vriendelijke uitbater... kortom dikke pluim!!!

Geweldig!!!!!

Iris meier, 26-8-2016

super camping! Jammer dat wij in de laatste week van de vakantie hier waren (daardoor wat minder druk). Maar het geweldige en vriendelijke personeel maakt alles weer goed! o.a. de catamaransecurity en de gezellige krullebol izzy :)

Special credits to the nightbaker!!(de winkelbaas)

Ook hebben we er een nieuwe droom bij gekregen:

In een golfkarretje rijden!

Wij zeggen kallumaan namens de meiden van S10,

Hardenberg de gekste

Nooit meer

Corrie, 25-8-2016

De ontvangst was al verwarrend, er werd jeugd geweigerd of ze moesten een absurd bedrag betalen om te mogen blijven. Er wordt weinig tot geen informatie gegeven. Wij werden op de familie camping gezet omdat de jeugd het andere gedeelte bezette, op een veld waar 4 lege tenten stonden. Maar de volgende dag bleek deze gevuld te worden met jeugd (introductie kamp). Sanitair was slecht onderhouden. Dit stelde ons diep teleur.

Slap excuus voor een camping

Boris van Ardenne, 19-8-2016

Camping puin en zand zal je meer bedoelen. Kan de klanten niet onder controle houden . Onvriendelijk/onbehulpzaam personeel .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duin en Strand in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duin en Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duin en Strand scoort een 6.99 uit 10 op basis van 100 reviews.