Camping De Witte Molen

15 reviews over Camping De Witte Molen in het Nederlands

Super

Jaap en Evelien
23-10-2017

Deze camping is zeer goed onderhouden.

Stacaravan heel erg schoon en je wordt zeer goed ontvangen bij de receptie, door de eigenaar van de camping.

Dicht bij Noordzee Strand en Grevelingenmeer

Gigantisch

Bloem
20-10-2017

Wij vonden het een zeer leuke camping. Heerlijk rustig. Mooie schone camping en stacaravan. De stacaravan is groot genoeg. Wij hebben ons geen dag verveeld. Minpuntje is dat er geen wifi is op camping dat moet je apart kopen.

Saaie camping onvriendelijke eigenaren.

Chantal
4-9-2017

Saaie camping onvriendelijke eigenaren. Bij ontvangst niet vriendelijk ontvangen. De camping is zeer klein en niets te doen. Voor kinderen absoluut geen aanrader. De chalet ziet er wel netjes uit al zit de bank vreselijk! Voor ons een eenmalige boeking. De reactie die ik gelezen heb vind ik totaal niet eerlijk en is zeer overdreven positief.

Zeer nette en schone chalet

Vera
27-7-2017

Super netjes en zeer schone chalet. Rustig gelegen dichtbij het strand. Leuke speeltuin voor de kinderen. Plus supermarkt om de hoek en dichtbij Renesse en burgh haamstede.

Veel ruimte in de chalet, prima bedden, ruime keuken en veel opbergruimte. Aanrader!

onze stacaravan was zééér schoon!! Op de parkeer

plaats zag je niet één grassprietje!

eigenaar had altijd tijd om de vragen te beantwoorden.

Oude reviews (archief)

Super en voor herhaling vatbaar

Wil, Yvonne, Sem en Noah
12-11-2016

Gezellig en overzichtelijk met jonge kinderen, alles ligt centraal en makkelijk bereikbaar

Een mooie schone locatie, zijn geld zeker waard

Barto Boiten
13-9-2016

Schoon, vriendelijke mensen een echte aanrader

het was fantastisch, hele mooie camping.

fam krijgsman
27-7-2016

Het ligt op een rustige locatie, Zeer nette stacaravans en chalets.

Wij gaan over een paar weken weer op vakantie hier.

De kinderen hebben zich er prima vermaakt.

Geweldig

Huub Veldkamp
16-8-2015

Rustige camping in sfeervolle omgeving

Prachtig Chalet

Vakantie
14-10-2012

Wij hebben 2 weken een chalet gehuurd op Camping de Witte Molen.

Wij komen al jaren in Zeeland maar hebben nog nooit zo mooi schoon chalet gehuurd.

Deze rustige goed onderhouden kleine camping is zeker een aanrader.

Kortom, prima vakantie, mooi chalet, voor een mooie prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Witte Molen in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Witte Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Witte Molen scoort een 8.9 uit 10 op basis van 20 reviews.