Camping De Vliedberg

9,2

89 reviews over Camping De Vliedberg in het Nederlands

Greet
20-8-2018

De afwasmachine vonden wij super. De camper plaats was wel wat klein maar voldoende voor ons samen.

Mooie ruime plekken. Fantastisch mooi en schoon sanitair. Mooie speeltuin en leuke activiteiten voor de kinderen. Verder een rustige camping met supermarkt en restaurants op loopafstand.

Fam de voogt
9-8-2018

Werkelijk fantastisch , zeer schone nette camping met mooie speeltuin. Ook de vers gebakken broodjes het softijs waren top. Ook vriendelijke medewerkers, komen zeker terug.

Zeer goed

Stefan
10-5-2018

Camping is vrij rustig, prima gelegen en sanitair is bizar goed.

Geweldig

Met cas waren we hier

Hele schone gezellige camping

Simone Kuppens
20-9-2017

Heerlijke verse broodjes en veel te doen voor kinderen

Rustige familiecamping.

Frans
20-9-2017

De camping is zeer goed onderhouden, overzichtelijk en rustig.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Gunstige ligging dicht bij het strand en het Grevelingenmeer.

Gratis WIFI is niet ideaal.

Geweldige ervaring

Femke
20-9-2017

Fantastische camping! Heel handig dat je niet hoeft af te wassen! Leuke nieuwe speeltuin, met veel mogelijkheden. Tijdens een aantal weken een animatieteam wat heel leuk is voor de kinderen!

Zeer goed 👌👌

Michel kessels
11-9-2017

Alles was zeer goed alleen soms was de wifi wat minder

Al ons derde jaar op rij, dus bevalt wel dan hè

Carla van Westing
28-8-2017

Superschoon sanitair, heerlijk rustig. Alleen jammer dat ze een neefje in rekening brengen als ik alleen, dus niet met mijn partner kom....

N. Coomans, mededirecteur, 31-8-2017
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u opmerking over uw neefje niet bij de receptie gemeld heeft. Wij hadden dan kunnen uitleggen, dat volgens de regels van de gemeente, een seizoenplaats alleen voor het gezin met thuiswonende kinderen is, alle andere personen die blijven overnachten zijn gasten. Helaas is de ruimte hier beperkt voor verdere uitleg. Mocht u nog verdere uitleg wensen, dan willen wij graag bereid om op de receptie het verder aan u uit te leggen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vliedberg in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vliedberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.