Géén boekingskosten

Camping De Strandloper

NederlandZeelandScharendijke

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Strandloper voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 47 reviews

Meer camping info

47 Reviews over De Strandloper

• 8Marielle Klasen03-10-2021

Super!

Door een Corona besmetting konden we niet gaan op de oorspronkelijke datum van onze boeking. Zonder probleem konden we annuleren en kregen we een voucher. We boekten een chalet voor een weekend in oktober. We kwamen aan bij een mooi, compleet en schoon verblijf. De camping is centraal gelegen, op loopafstand van het strand. Wij hebben genoten van een heerlijk weekend!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Iris Munten-Kloet24-08-2021

Heerlijke familie camping! Veel speeltuintjes voor de kinderen. Camping word netjes onderhouden en is erg schoon.Rustige camping, er zitten geen groepen jongeren op die voor onrust kunnen zorgen.Receptie is goed te bereiken, en zeer aardige mensen die er werken zowel op het kantoor als buiten op de camping. Op loop afstand is het strand en een Spar supermarktje, ideaal voor warme broodjes voor in de ochtend.

• 7E. Touw09-08-2021

Heerlijke plek!

Een vrolijk en vriendelijk ontvangst, hele leuke uitdagende speeltuinen op het keurig verzorgde park. Was erg leuk voor onze zonen van 10 en 12 jaar. Lekker dichtbij de waterspeelgoed aan het Grevelingenmeer. Perfect om een wandeling te maken. Je steekt zo door naar het Noordzee- strand als je je wandeling wat langer wilt maken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Carin09-08-2021

Aanrader

Mooi comfortabel strandhuisje op een mooie locatie.

• 9Carin09-08-2021

Aanrader!

Een mooi comfortabel strandhuisje op een mooie locatie.

• 8Skiere Piere26-05-2021

Heerlijke plek!

Heerlijke, rustige camping met genoeg speeltuintjes voor de kinderen. Dicht bij het strand, het Grevelingen meer. Heerlijk gemountainbiked in natuurgebied bij Burg-Haamstede. Genoeg te doen dus in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7E. Touw25-05-2021

Heerlijk plekje om te relaxen en uit te waaien

Een vrolijk en vriendelijk ontvangst, hele leuke uitdagende speeltuinen op het keurig verzorgde park. Was erg leuk voor onze zonen van 10 en 12 jaar. Lekker dichtbij de waterspeelplaats aan het Grevelingenmeer. Perfect om een wandeling te maken. Je steekt zo door naar het Noordzee- strand als je je wandeling wat langer wilt maken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Klein22-10-2020

Wat een heerlijk plekje

Huurde een strandhuisjes, heerlijk ruim en compleet. Waren zo ontspannen toen we weggingen dat we onze halve bagage waren vergeten 🙀. Deze werd gewoon kosteloos naar ons opgestuurd, service en contact is echt heel goed en super vriendelijk

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Stephanie03-09-2020

Mooie camping in Zeeland: aanrader!

Eind augustus 2 weken in een Zeeuws Strandhuisje geweest met partner en puberzoons. Iedereen heeft hier een heerlijke vakantie gehad. Het huisje is erg mooi en heeft goede bedden en een heerlijke douche. De wifi was met zoveel mobiele telefoons niet altijd naar tevredenheid maar dat was een goede reden om spelletjes te doen of naar het strand te gaan. Het Grevelingenmeer en de Noordzee zijn dichtbij en Renesse en Zierikzee zijn leuk om te bezoeken. Vriendelijke medewerkers die direct voor je klaar staan. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie op De Strandloper en kunnen deze zeker aanraden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Anoniem18-08-2020

Rustige kindvriendelijke camping

Het was erg heet, dus we misten echt een airco in de stacaravan. De parasol was kapot en na melding werd deze direct gerepareerd. Vriendelijk personeel. Er was een handdoek, theedoek en afwasmiddel aanwezig. Goed aan te lopen (circa 10 minuten) naar het strand van het Grevelingenmeer en restaurants in Scharendijke. Tip: neem voor de kinderen een step/skateboard/fiets of iets dergelijks mee.

• 7Staat v/h sanitair

Camping De Strandloper info