Camping De Strandloper

29 reviews over Camping De Strandloper

• 2019
    8G.Veldman01-10-2019

Beslist een aanrader!!

Met onze camper vanuit Frankrijk zijn we op de terug reis voor een tussenstop beland bij Camping De Strandloper. Wat ons betreft een ideale plek om met de camper te gaan staan. We zouden er voor 1 nacht blijven maar zijn langer gebleven. Je hebt werkelijk alle voorzieningen bij de hand die je als camper graag wilt hebben. Ook de eigenaar/beheerder is bijzonder vriendelijk. Op loop afstand een gezellig dorp met supermarkt (beter op de fiets) en restaurantjes. Sanitaire voorzieningen modern en schoon. Voor de camper een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Suzanne Martinez07-09-2019

Heerlijke vakantie op een mooie camping.

Erg vriendelijke campingbeheerder. Zeeuws strandhuisje heel goed uitgerust, van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Enige wat mist is een wasrekje (nu intussen misschien toegevoegd....?) en eventueel, maar is pure luxe, een of twee ligbedden voor in de tuin. Geen horeca of winkeltje op de camping zelf, jammer. Snackbar niet ver. Wasmachine een beetje duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Theunissen10-06-2019

Nooit meer

Camping is veel te duur en ook nog betalen voor de douchen Hier is niks voor de echte kampeerder. Meer en zee ver weg. Wordt mooier beschreven dan het is .

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Arjan de Vrieze23-05-2019

Fantastisch, supergenoten.

Aan strand en meer, direct aan te lopen vanaf de camping. Heerlijk kunnen hardlopen/skeeleren over de dam en terug. Zeer rustgevende omgeving. Erg genoten van de gastvrijheid. Geen rijen bij het toiletgebouw, prima douches en dat tijdens het Paasweekend. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Zeer vrolijke paashaas.

• 9Bob14-05-2019

Wij komen terug; het was geweldig!

Geweldig paasweekend gevierd op Camping de Strandloper met prachtig weer! Er zijn nieuwe Chalets gebouwd, die recreëren met vijf sterren op deze camping mogelijk maakt. Keurig netjes aangelegd en ingericht; helemaal af! Zeker met kleine kinderen was het een hit; mede door de grote verscheidenheid aan speeltoestellen verdeeld over de camping. Een animatieteam die eieren met de kinderen beschilderd en op Paaszondag gaat zoeken; met als klap op de vuurpijl een prijsuitreiking waarbij de kleintjes een chocohaas wonnen. Op loopafstand naar zee en meerdere beachclubs, hebben we een toptijd gehad. Zeker aan te raden en voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Gerard en Ellen de meijer01-05-2019

Geweldig

Wij hebben zelf een eigen chalet op de camping en hadden voor de Pasen een strandhuisje op de camping erbij gehuurd VOOr de kinderen geweldig zo kunnen we er met heel het gezin er naar toe Het is zoon fijne camping zeker voor kleine kinderen en zondere kinderen Supermarkt in het dorp is geweldig en vlakbij Renesse en Zierikzee als je de drukte op wil gaan zoeken Ook aan zee is het prachtig met super gezellige paviljoens bv beatsclub Perry’s en aan zee En zeker niet te vergeten het Grevelingen meer vanaf de camping de dijk op De camping is top wij zijn er graag en ook onze kinderen De camping is mooi onderhouden en heeel schoon en de eigenaren zijn heel vriendelijk en gezellig Kom zelf eens kijken of het ervaren Het is een geweldig stuk zeeland

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Jeroen van Zuiderwijk30-04-2019

Geweldig!

Top! Mooie nieuwe Strandhuisjes. Zeer nette camping met overal speeltuinen. Fantastische ligging ten opzichte van het Noordzeestrand en Grevelingenmeer. Dorp op loop afstand met restaurantjes. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Ad27-04-2019

We komen er heel graag

Gezellige camping we staan er naar ons zin en super vriendelijk personeel nette camping met super speeltuinen waar de kleinkinderen graag komen

• 7Staat v/h sanitair

• 9Barry27-04-2019

We hebben het goed naaf ons zin gehad

Nieuwe ! Strandhuisje Super ge had Top camping !!!

• 2018
    10Mariska Geul - de Lange30-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Had al enkele recensies gelezen en dacht oké waar komen we terecht. Maar wij hebben het super goed ervaren. Wat een mooie en nette camping! De kids hebben zich super vermaakt, bijna op elk hoekje heb je wel een leuke speeltuin. Voor een weekendje komen we zeker nog eens terug. Voor een langere vakantie mis ik toch iets van een winkeltje met verse broodjes en voor de kids een zwembad. Maar echt, we hebben het super naar ons zin gehad. En een zeer vriendelijke meneer achter de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

1 tip over Camping De Strandloper

• Rodric, 14-07-2014 Rapporteren

lees de tariefkaart goed - per week ander tarief. Douchemunten zijn op de tariefkaart 0,50 en op de camping 1 Euro. Alleen op kantoor te verkrijgen.

0 vragen over Camping De Strandloper

Camping De Strandloper info

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor De Strandloper voor je op een rij gezet:

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig