Vakantiepark 7Huizen aan Zee

26-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Heel mooie locatie - eigenaars zijn enorm gastvrij.

Prachtige tuin, leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. We misten wel een veiligheidsnet aan de trampoline.

De huizen zijn ok. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig in de keuken en woonkamer. Badkamer is wel heel klein en de slaapkamermuren dun (je kon de bewoners uit het huis naast jou zelfs horen praten- huizen 1-4).

Als je van rust houdt, neem je beter niet huis 1 of 2. Deze liggen nl. dichtbij de Huyskamer waar ook mensen gezellig kunnen zitten tot in de late uurtjes.

Heerlijk tot rust gekomen en genoten

Arthur Zintel,
12-8-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wat een gastvrijheid, alsof je meer dan familie bent. De tables d' haute waren smakelijk en heel gezellig.

Leuke gastvrije no-nonsense eigenaren

Adella,
2-7-2017
  • Activiteiten8

Lekker ongedwongen en rustige camping.

Jammer van de betaal- douches en warmwater voorziening. Dat is niet meer van deze tijd!

Ouderen én jongeren door elkaar gaat prima.

Perfect!

Duikvereniging,
21-4-2017
  • Activiteiten9

Ligt in Looperskapelle net buiten Scharendijke. Alles dichtbij maar helemaal uit de drukte. We hadden eigenlijk een vakantiepark voor onszelf door de huizen 1-4 te huren. Zeer grote mooie tuin prachtig uitzicht. We zijn erg benieuwd naar de nieuwe ruimte die nu verbouwd wordt! Zeker terug. Dichtbij alle duiklocaties, zee en handige megagrote supermarkt!

Mooie plek in Zeeland

Fam vd Eijnden,
4-3-2017
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Gastvrij, luxe vakantiehuis en zeer kindvriendelijk. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 7Huizen aan Zee in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 7Huizen aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.