Vakantiepark 7Huizen aan Zee

NederlandZeelandScharendijke

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark 7Huizen aan Zee voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 12 reviews

• 8.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

Contact

12 Reviews over 7Huizen aan Zee

• 8Fam Zintel22-12-2021

Heerlijk bijkomen in rust en ruimte….

Altijd weer fijn om hier te verblijven, de rust , de ruimte buiten, de fijne grote vakantiehuisjes en de heerlijke broodjesservice! Wij komen graag gauw weer een keer 🤗

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ria22-12-2021

Heerlijke vakantie gehad, was TOP

We hebben een heerlijke vakantie gehad, schoon sanitair, rust en ruimte is hier te vinden. De eigenaren Tom en Paulien zijn erg leuke en vriendelijke mensen, we komen graag volgend jaar weer terug.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Herwijnen22-12-2021

Heerlijk verblijf met uitzicht op het graanveld

Super leuke eigenaren en een leuk team die samen zorgen dat onze vakantie speciaal werd. Ze vertellen over de activiteiten in de omgeving die bij ons zouden passen. Op woensdag ging de eigenaar met het team voor ons koken, super leuk geregeld! Kortom een geslaagde vakantie.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Vogel22-12-2021

Heerlijk weekendje uit met de kids

Door annuleringen ivm nieuwe Corona maatregelen, konden wij gelukkig weer terecht voor onze 3e weekendje bij 7huizenaanzee! Onze kids weten de weg te vinden in het enorme speelveld, met de fietsjes, skelters, trampoline, klimrek en schommels. Daarna binnen in de ‘Huyskamer’ lekker opwarmen bij de haard met warme chocomelk. We hadden een heerlijk eigen huisje, maar de ‘Huyskamer’ is een gezamenlijke extra grote ruimte met keuken waar je gebruik van kunt maken en waar een piano staat (lekker even samen zingen) en kan knutselen aan de lange tafels. Hier komen ook andere gasten en kinderen, een beetje een camping gevoel waar iedereen met elkaar kan spelen. Het was niet voor niets onze 3e keer, wij houden van kleinschalige locaties, maar toch alle ruimte! Een goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan de stranden en leuke plaatsen zoals Zierikzee.. echt een aanrader! De eigenaars vinden niks te veel gevraagd! Je voelt je echt welkom!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Familie Stribos22-12-2021

Heerlijke vakantie

Heerlijke week gehad in 7huizen aan zee. Huisjes hebben alles wat je nodig hebt, maar omdat het echt buiten leven is ben je vooral daar. De huyskamer ziet er ontzettend gezellig uit, zeker een aanrader om een keer met een groep familie of collega’s die af te huren. Pauline maakt met haar gastvrijheid het verblijf compleet. Ze regelt alles tot in de puntjes en staat altijd klaar voor vragen. We komen zeker nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Marika10-08-2021

Camping plek

Bij aankomst hartelijk ontvangen. Echter blijkt camping en lodges en huiskamer allemaal in andere straten cq erven te zijn. Camping heeft 2 dames 2 heren toiletten. En voor elk 1 douche. En nu komt het per douche betaal je 1 euro maar dan kun je wel 8 min douchen …. Mmmm ik hoef geen 8 min te douchen zeer milieu onvriendelijk. Wil je afwassen met warm water betaal je wederom per keer. Op zoek naar de aansluiting kabelantenne zegt Pauline is iets met digitenne maar mijn man weet dat maar vraag even de buren anders. Man zagen we de dag erna dus vroegen ivm ek voetbal waar is de kabelaansluiting want WiFi is te zwak op onze plaats. Oh nee dat is hier op deze plekken niet. Huh maar dat staat wel op de site . Ja ik kijk eens voor een splitter. Weet niet of dat lukt. Vervolgens hele week niemand meer gezien. Ook Pauline hele week niet meer gezien . Het voelde een beetje een ondergeschoven kindje de camping .

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9Karlijn09-04-2019

Geweldig

Erg fijn en compleet huisje met mooie buitenruimte! Hele aardige eigenaresse. Was een fijn weekend

• 8Jochen26-08-2018

Gastvrij verblijf

Heel mooie locatie - eigenaars zijn enorm gastvrij. Prachtige tuin, leuke speelmogelijkheden voor de kinderen. We misten wel een veiligheidsnet aan de trampoline. De huizen zijn ok. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig in de keuken en woonkamer. Badkamer is wel heel klein en de slaapkamermuren dun (je kon de bewoners uit het huis naast jou zelfs horen praten- huizen 1-4). Als je van rust houdt, neem je beter niet huis 1 of 2. Deze liggen nl. dichtbij de Huyskamer waar ook mensen gezellig kunnen zitten tot in de late uurtjes.

• 7Onderkomen
  • 10Arthur Zintel12-08-2017

Heerlijk tot rust gekomen en genoten

Wat een gastvrijheid, alsof je meer dan familie bent. De tables d' haute waren smakelijk en heel gezellig.

• 10Activiteiten
  • 8Adella02-07-2017

Leuke gastvrije no-nonsense eigenaren

Lekker ongedwongen en rustige camping. Jammer van de betaal- douches en warmwater voorziening. Dat is niet meer van deze tijd! Ouderen én jongeren door elkaar gaat prima.

Vakantiepark 7Huizen aan Zee info

• Aantal huisjes op parkminder_dan_50