Sas van Gent

Vakantie in Sas van Gent

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Sas van Gent

Reviews over Sas van Gent

• 1Ann08-08-2018

"Zeer onaangename ervaring"

Een “nare “ervaring in binnenhaven Sas van Gent. Zoals vele pleziervaarders willen we uiteraard alle interessante plaatsen eens bezoeken en wij hadden nu dagje Sas van Gent uitgekozen. Bij het binnenvaren trachten we zoals een plichtvolle pleziervaarder de havenmeester te contacteren, maar op beide gekende nummers konden we hem niet bereiken en hebben dan maar berichtje ingesproken. Wij hebben aangemeerd op de steigers en de aanwezige pleziervaarders hebben ons geholpen met de toegang vanaf de steiger. Wij hebben dan de binnenstad van Sas bezocht en dit was zalig, prettige terrasjes, goede restaurants en leuke winkels. Gezien de fantastische ervaring beslisten om dit nog eens te herhalen op 03/08 jl., samen met enkele vrienden en hun kinderen. Ook nu konden we op voorhand de havenmeester niet bereiken en daarom wilde ik de boot terug aanmeren op de steiger. Op dit ogenblijk kwam er een persoon toegesneld (later bleek dit de havenmeester) die brieste dat dit plaats was voor passanten, dat hij genoeg had van die dagjestoeristen, dat hij het reglement bepaalde en dat ik mij diende aan te meren gans vooraan , voorbij de normale aanlegsteiger. Was wel verrast door zijn onbeschofte houding , maar heb de boot dan teruggevaren naar de plaats die hij aangewezen had, dit bleek echter een betonnen ligger te zijn ( met enkel kikkers) waarbij de aanwezige dames via een grasberm naar boven dienden te klauteren. Hierop zijn we dan maar teruggevaren en hebben Sas van Gent achter ons gelaten, spijtig voor de zeer vriendelijke en aangename lokale zelfstandigen van Sas van Gent, maar door dergelijk persoon en houding wordt Uw locatie gemeden en de naam bezoedeld.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 5Mieke15-05-2018

Nooi meer

Vond het een beetje tegen vallen was het geld niet waard!! Er stond op de site honden toegestaan maar er was niks qua hond vriendelijkheid!! Wel lekker gegeten bij De Gastronoom!! Verder vind ik het daar een beetje saai

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 8M.van de Kerkhof06-10-2014

fantastische plek

Is meer geschikt voor wat oudere mensen Er is niet zo veel te doen voor kinderen

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7WillekeD21-04-2014

Kleine stad

Dicht bij grens met belgie

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 7G.v.Woudenberg23-09-2013

Leuke plek voor een paar dagen.

Hebben hier 2 nachten overnacht en van uit hier hebben we de omgeving bekeken o.a. Gent en Terneuzen. Gent is de moeite waard in cultureel en historisch opzicht. Het hotel in Sas van Gent was prijstechnisch het goedkoopst in de omgeving, zeker als je naar Gent wilt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9E en E13-09-2013

Uitstekende uitvalsplek

Uitstekende bestemming om te fietsen en/of bezoek aan Gent of Antwerpen.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2013

• 6Brouwers13-08-2013

Stil

Weinig te beleven, stil dorpje met leuke haven

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6speetjens07-08-2013

leuk voor even

Leuke plaats voor even maar korter bij de kust is meer te doen tevens kun je dan naar Brugge Gent Knokke enz. Wel leuk om langs het water te wandelen.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 10els 11-06-2013

Het mooiste plekje van Zeeland!

Fietsroutes zijn geweldig!! Het uitgaansleven is niet zo actief in Sas van Gent, maar wij hebben lekker het 5 gangen menu bij BOTTLES gedaan, met aangepaste wijn! En dan heb je een super avond...

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9R de Jonghe07-03-2013

Mooi stadje met jachthaven

In het weekend is het er goed toeven, erg sociaal uitgaansleven, vriendelijke mensen!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur