Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'
8,9

37 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in het Nederlands

Met vrienden

Een geslaagd weekend!

Eva
12-10-2018

Bedankt voor het leuke verblijf in jullie vakantiewoning! We hebben er allemaal enorm van genoten! Ook van de rondleiding op de boerderij. Leuk om te zien en leerrijk.

De streek was onbekend terrein en we zijn heel blij dat we het mochten ontdekken.

Helemaal tot rust gekomen op de Zeeuwse boerderij

Suzanne Bootsma
26-9-2018

We hebben 2 heerlijke weken beleefd op Het Vleugelhof met 4 volwassenen en 6 kinderen. Perfect schoon en goede bedden. Met het zeer warme weer genoten van de grote boom in de zeer ruime tuin met trampoline, tafeltennistafel en nog veel meer. Ook veel gevoetbald! De dieren waaren ook zeer geliefd bij de kinderen. De mooie stranden en meren zijn op max. 15 min. perfect bereikbaar!

We denken nog vaak terug aan het relaxte gevoel wat de boerderij ons gaf. We willen John en Jozien graag bedanken voor de gastvrijheid, de producten van eigen teelt en de leuke rondleiding over jullie bedrijf. We komen graag nog eens terug!

Lekkere plek om te ontspannen

Wouter
25-7-2018

Heerlijk en goed ingericht huis met lekkere grote tuin. Door de grote boom is er altijd schaduw in de tuin.

Het was genieten voor jong en oud.

Elly Kwinten
21-6-2018

De locatie was erg mooi, de woning heel schoon en knus, de keuken ruim voorzien.

Ruime kamers en prima bedden.

Prachtige en fijne vakantiewoning!!

Martine.
4-5-2018

Wat een heerlijke plek! We zijn hier met de familie een weekend geweest!

Prachtige woning! Goeie bedden!!

Kinderen vermaakte zich super in de grote tuin en op de speelzolder! En ook met minder weer, is het goed vertoeven. En ook in de omgeving..genoeg leuks te doen! Bijv.naar de leuke stad Goes. Maar 15 min rijden! En naar een toffe binnen speeltuin Klok 'Uus geweest! Kortom aanrader!! En de beheerders..wat een enthousiaste, fijne mensen! Hun bedrijf bekeken, leuk om te zien!

uitstekend verblijf voor familievakantie.

Berend Coster
1-5-2018

Omgeving - tenminste tijdens koude voorjaarsdagen - is wat al te wijds. Op mooie zomerdagen zal het heel anders zijn.

Heerlijk weekend weg!

GJR
30-4-2018

Zeer sfeervol, lees authentiek, huis met prachtige tuin. En een leuke speel zolder.

Genoeg ruimte!

Goede bedden.

Ontzettend leuk!

Alie Roubos
30-4-2018

Genoten van een heerlijk familieweekend met kinderen en kleinkinderen. Ruimte genoeg, maar toch knus. Zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie.

Een geslaagde vakantie!

Alinda Blonk
30-4-2018

Heel erg fijn en groot huis. Ze hebben de ‘boerderij’ inrichting door het hele huis zichtbaar gemaakt. Dit maakt dit huis extra speciaal. Er is een hele grote tuin bij met veel speelgoed voor de kinderen. De verhuurders zijn zeer gastvrij. We mochten een kijkje nemen op het bedrijf en kregen een lief welkomscadeau. Het is ook vlakbij de stad Goes, wanneer je leuke activiteiten wilt ondernemen. Kortom: dit huis is een aanrader!

Geweldig! Zeker aan te raden!

An Bollaerts
24-4-2018

Het Vleugelhof is een typisch Zeeuws vakantiehuis, gelegen in een rustige straat, op wandel-/fietsafstand van het nabijgelegen dorp. Fiets- en wandelknooppunten zijn binnen handbereik!

Het huis is heel gezellig, ingericht op z'n Zeeuws. Er is voldoende ruimte voor een verblijf met 14 personen. Sanitair is top, evenals de bedden.

De tuin is ruim; je vind er een schommel, een barbecue, een ruime tafel,... Daarnaast is er de mogelijkheid om de boerderij te bezoeken.

Zeker een aanrader, wij komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in s-Heerenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.