Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

VakantiehuisWeer vandaag23°18°
Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'
8,9

37 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in het Nederlands

Lekkere plek om te ontspannen

Wouter
25-7-2018

Heerlijk en goed ingericht huis met lekkere grote tuin. Door de grote boom is er altijd schaduw in de tuin.

Het was genieten voor jong en oud.

Elly Kwinten
21-6-2018

De locatie was erg mooi, de woning heel schoon en knus, de keuken ruim voorzien.

Ruime kamers en prima bedden.

Prachtige en fijne vakantiewoning!!

Martine.
4-5-2018

Wat een heerlijke plek! We zijn hier met de familie een weekend geweest!

Prachtige woning! Goeie bedden!!

Kinderen vermaakte zich super in de grote tuin en op de speelzolder! En ook met minder weer, is het goed vertoeven. En ook in de omgeving..genoeg leuks te doen! Bijv.naar de leuke stad Goes. Maar 15 min rijden! En naar een toffe binnen speeltuin Klok 'Uus geweest! Kortom aanrader!! En de beheerders..wat een enthousiaste, fijne mensen! Hun bedrijf bekeken, leuk om te zien!

uitstekend verblijf voor familievakantie.

Berend Coster
1-5-2018

Omgeving - tenminste tijdens koude voorjaarsdagen - is wat al te wijds. Op mooie zomerdagen zal het heel anders zijn.

Heerlijk weekend weg!

GJR
30-4-2018

Zeer sfeervol, lees authentiek, huis met prachtige tuin. En een leuke speel zolder.

Genoeg ruimte!

Goede bedden.

Ontzettend leuk!

Alie Roubos
30-4-2018

Genoten van een heerlijk familieweekend met kinderen en kleinkinderen. Ruimte genoeg, maar toch knus. Zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie.

Een geslaagde vakantie!

Alinda Blonk
30-4-2018

Heel erg fijn en groot huis. Ze hebben de ‘boerderij’ inrichting door het hele huis zichtbaar gemaakt. Dit maakt dit huis extra speciaal. Er is een hele grote tuin bij met veel speelgoed voor de kinderen. De verhuurders zijn zeer gastvrij. We mochten een kijkje nemen op het bedrijf en kregen een lief welkomscadeau. Het is ook vlakbij de stad Goes, wanneer je leuke activiteiten wilt ondernemen. Kortom: dit huis is een aanrader!

Geweldig! Zeker aan te raden!

An Bollaerts
24-4-2018

Het Vleugelhof is een typisch Zeeuws vakantiehuis, gelegen in een rustige straat, op wandel-/fietsafstand van het nabijgelegen dorp. Fiets- en wandelknooppunten zijn binnen handbereik!

Het huis is heel gezellig, ingericht op z'n Zeeuws. Er is voldoende ruimte voor een verblijf met 14 personen. Sanitair is top, evenals de bedden.

De tuin is ruim; je vind er een schommel, een barbecue, een ruime tafel,... Daarnaast is er de mogelijkheid om de boerderij te bezoeken.

Zeker een aanrader, wij komen terug!

Mooie hoeve met authentieke elementen

Els
19-4-2018

Mooi huis, verzorgde kamers, vriendelijke uitbaters.

De extra douches zijn echt een meerwaarde, de verbouwingen zijn meer dan geslaagd.

Ontspannen in een karaktervolle hoeve

Fam. Van Hees
9-3-2018

Wij hebben met zes kinderen en zeven volwassenen een weekend verbleven in deze mooie hoeve. De kinderen hebben zich niet verveeld en de volwassenen waren dus tevreden.

Het huis:

- Heel mooi opgeknapte woning.

- Propere douches en badkamer. Op de meeste kamers ook een wastafel.

- Comfortabele bedden.

- Een grote, goed ingerichte speelzolder waar de kinderen veel plezier maakten.

- De keuken is goed uitgerust.

- Een grote eettafel waar je gezellig met z'n allen aan kan eten.

- Een minpuntje is misschien de verwarming. Wij waren er tijdens een koud weekend in maart en doordat het huis zelf al wat ouder is (niet de inrichting of renovatie), vervliegt de warmte snel. Als je het 's nachts snel koud hebt, neem dan een extra deken mee.

De omgeving:

Daar kan ik niet veel over vertellen. Wij hebben genoten in de woning terwijl de kinderen op de zolder en in de tuin ravotten. Wel zijn we van plan om in de zomer eens terug te gaan. De kust ligt op een steenworp afstand en ook om te fietsen ben je op de juiste plaats.

Jozien de Winter, Eigenares, 30-5-2018

Hartelijk dank voor uw leuke review!

Extra dekens lagen boven in de kast op de overloop. Helaas ben ik dat vergeten te vertellen. Dat er langs de dubbele buitendeur in de zitkamer kou naar binnenkwam komt omdat we na de schilderwerkzaamheden de tochtstrips nog niet hadden bevestigd. Na uw review hebben we die gelijk weer aangebracht. Gelukkig hebben jullie ondanks deze puntjes een heerlijk familieweekend op onze boerderij gehad!

Ik hoop jullie zeker nog eens in de zomer (of een andere keer) terug te zien. Dan is het hier inderdaad ook geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in s-Heerenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' scoort een 8.89 uit 10 op basis van 37 reviews.