8,9

Weer vandaag6°-4°

25 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in het Nederlands

Het was een heerlijk huis, sfeervol en gezellig

Josette geerlings en Huub Bartman, 12-1-2018

Ideaal voor kinderen. Ruime tuin met schommel en dieren. Veel spelletjes in huis. leuke speelzolder.

Het was een mooi sfeervol oud huis

fred brandt, 10-1-2018

De indeling van het huis was goed. Gezellige woonkamer en keuken. Ook de speelzolder is geweldig hoewel wij er geen gebruik van hebben gemaakt. Vriendelijke eigenaren.

Wij beleefden een leuk weekend

Familie Malfliet, 31-8-2017

Wij verbleven in het Vleugelhof met 8 volwassenen en 5 kinderen. Het prachtige zomerweer en de kindvriendelijkheid waren alvast een extra troef. De ruime kamers waren netjes en de bedden prima.

De zit- en eetplaats waren gezellig dank zij de authentieke elementen van een vroegere boerenwoning. Een beetje meer verlichting in deze ruimtes zou wel mogen. De keuken was prima uitgerust (de vaatwas werd gesmaakt!)

Buiten was het genieten van de zon, de rust, de schaduw van de grote lindeboom, de BBQ, de speelruimte voor de kinderen (tafeltennis, schommels, klimtouwen, de geiten en de kippen...) De kinderen genoten tussendoor ten volle van de speelzolder en vooral van de verkleedkoffer..

Een toemaatje was zeker de uitnodiging van de vriendelijke gastvrouw Jozien om een bezoekje te brengen aan hun boerderij waar de uienoogst volop aan de gang was.

Vanuit het verblijf konden wij snel Zeeland bezoeken (wandeling in de buurt, picknicken aan de Oosterschelde, bezoek aan de deltawerken, strand in Vlissingen...Ook de plaatselijke winkels waren goed bereikbaar.

Zowel de volwassenen als de kinderen waren heel enthousiast over ons verblijf.

Heerlijke zomervakantie gehad

Ramon Hubrechsen, 19-8-2017

We hebben ons zeer welkom gevoeld op de boerderij van John en Jozien waarbij de kinderen tijdens de oogstwerkzaamheden even mee mochten rijden op de trekker! Ook hebben we nog een rondleiding op hun boerderij gehad.

Het huis was zeer proper, goede bedden en alles is aanwezig. Lekker ruim huis met een geweldige speelzolder. Helaas hadden we ook wat minder weer maar op de speelzolder konden de kinderen zich prima vermaken met verkleden, duplo, lego, voetbalspel, puzzels noem maar op...

We hebben veel ondernomen op onze vakantie. Door de ligging van het huis ben je zo in heel Zeeland.

Een absolute aanrader!

leuk, gezellig en mooie vakantiewoning

familie Thevissen, 17-8-2017

- zeer ruime woning

- ruime slaapkamers (ook voldoende in aantal)

- leuke speelzolder voor de kinderen.

- grote tuin

- erg donkere eetkamer (wel gezellig)

- mooie omgeving

Zeer prettig verblijf voor een familieweekend.

familie Terken, 15-5-2017

We hebben met kinderen, partners en kleinkinderen een heel mooi familieweekend gehad, zeer genoten van de accommodatie en de omgeving.

V.w.b. de accommodatie was het erg prettig om verschillende ruimtes (naast een ruime keuken) te hebben, zodat de volwassenen (ook los van elkaar) als ook de jongere kinderen hun eigen ding konden doen. Zeer genoten ook van de tuin, het weer zat mee om ook van buiten te genieten. Zeer prettig verblijf gehad, op een mooie plek. Een aanrader voor een familieweekend!

Supergezellig!

Anne--Katrien, 25-3-2017

Het huisje is ideaal gelegen tussen Vlissingen en Middelburg. Veel authentieke elementen, pingpongtafel, BBQ, WIFI en prachtige tuin. Reuzegezellig! Wij zijn hier naartoe geweest met 14 vrienden en een kleine baby en iedereen heeft er geweldig van genoten. Voldoende ruimte, rustig gelegen, ideaal voor een weekendje weg.

Heerlijke Kerstdagen gehad

Joke Bastiaanse, 9-1-2017

Een fantastische locatie met een supergezellige sfeer waar we een heerlijke Kerstweek hebben gehad. Heerlijke bedden, schoon sanitair, super speelzolder!

Door de centrale ligging ben je zo aan het strand of een leuke stad (Goes, Middelburg). De kinderen hebben van het Klok'uus, Omnium en de Berkenhof. Een auto heb je hier echt wel nodig.

We hebben er fantastische Kerstdagen gehad.

Supergezellig verblijf met alle nodige comfort!

Familie Carron, 5-1-2017

We verbleven 6 nachten met een groepje vrienden in deze gezellige boerderij om er de overgang naar het nieuwe jaar te vieren. De boerderij straalt echt iets warms en gezellig uit. Een keuken die past in het plaatje van de boerderij met alle nodige comfort. Overdag kan je gemakkelijk van hieruit Zeeland gaan verkennen. 's Avonds zaten we gezellig in de living ofwel in de eetplaats waar we gezelschapsspelletjes speelden. Ook de kids amuseerden zich enorm op de speelzolder en met de volksspelen. De tafel is inderdaad leuk om met z'n allen aan te zitten.

In de winterperiode is het binnenin wel niet zo klaar qua verlichting, maar aan de andere kant zorgde dit dan wel weer de nodige sfeer. De kamers zijn ruim en tevens voldoende opbergruimte. Trouwens prima bedden.

Kortom een geslaagd verblijf!

Prachtige plek voor geweldig familieweekend!

Anniek, 16-12-2016

We hebben een geweldig weekend gehad op deze vakantieboerderij. Het gebouw is oud maar van alle gemakken voorzien. Ruim, gezellig, goede keuken, hele goede bedden en een hele leuke speelzolder voor de kinderen. De eigenaren doen hun best om het je naar de zin te maken en hielpen snel toen de cv het even liet afweten. Voldoende en schoon sanitair, en ook buiten is genoeg te spelen voor de kinderen. Bedankt voor alle goede zorgen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' in s-Heerenhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' scoort een 8.88 uit 10 op basis van 27 reviews.