Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Inrichting
  • 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

• 9Wandelgroep Hattem17-09-2022

Fantastisch vakantiehuis voor een groep!

“Het Vleugelhof”, een fijn en sfeervol vakantiehuis/B&B, goed verzorgd, alles netjes en schoon! Met onze wandelgroep van 9 personen (leeftijden tussen 70 en 86 jr.) waren we een midweek aan de wandel op de trajecten van het Grenslandpad op het mooie Zuid-Beveland. Wat een prachtige routes en dan is het dan fijn om iedere dag hier thuis te komen en aan de grote tafel in de tuin een pilsje te drinken! Hier voeren rust en ruimte de boventoon, zowel binnen- als buitenshuis. Onze gastvrouw verzorgde dagelijks een heerlijk ontbijt waarbij ze in alle opzichten tegemoet kwam aan onze wensen en beslist betekenis gaf aan het begrip “gastvrijheid”! Er zijn al plannen in de maak om hier nog eens terug te keren voor hernieuwde kennismaking met het nabij gelegen Walcheren.

• 8Natuur

Eigenaar, 24-09-2022

Beste Gerda, bedankt voor de mooie review :) Het was ook erg leuk om jullie te mogen ontvangen. Een gezellige, actieve groep. En dat voor sommigen op toch al tamelijk hoge leeftijd. Knap hoor! Hopelijk kunnen jullie dit nog jaren volhouden.

• 9Johan12-09-2022

Rustgevende vakantie in een Zeeuwse boerderij

Onze vriendengroep genoot met volle teugen van deze authentieke Zeeuwse boerderij. De woning biedt voldoende comfort en in de grote tuin is er heel wat ruimte voor leuke activiteiten, voor jong en oud De kakelverse eitjes van het huis smaakten heerlijk ! Deze vakantiewoning straalt heel wat rust uit en is een ideaal vertrekpunt voor leuke fietstochten doorheen het Zeelandse landschap!

• 9Natuur

Eigenaar, 24-09-2022

Beste Johan, bedankt voor de leuke review. Jullie waren een leuke groep om te mogen ontvangen. De woning ligt inderdaad bij prachtige fiets- (en wandel)gebieden en zo centraal in Zeeland dat alle streken, steden en stranden bijzonder goed bereikbaar zijn.

• 8Paul b08-05-2022

Leuk huis in oude stijl

Schoon netjes tafeltennis tafel met toebehoren 2 douches 2 wc”s rustige landelijke omgeving g wellicht nog tot een volgende de keer

• 7Natuur

Eigenaar, 03-06-2022

Beste Paul, bedankt voor de leuke review.

Ik wil er een kleine correctie op doen. We hebben 3 douches in het huis: 1 beneden en 2 boven.

Zou leuk zijn om jullie nog een keer te mogen ontvangen. Dat is het grootste compliment, dat gasten terug willen komen :)

Hartelijke groet, John en Jozien

• 8Kim01-12-2021

Gezellig, sfeervol huisje

Mooi huisje met veel karakter. Alle kamers zijn ruim en de keuken is fijn. Het uitzicht vanuit het huisje is ook prachtig!

• 10Natuur
  • 9Gerrie van der Wielen29-11-2021

Wat een geweldige accommodatie

Gezellig en heel compleet. ook voor jonge kinderen een heerlijk onderkomen met veel speelmogelijkheden , zowel binnen als buiten.

• 9Bas van der Wielen29-11-2021

Prachtig vakantiehuis

Heerlijk weekend gehad met de hele familie (8 volwassen en 4 kinderen) in dit mooie vakantiehuis in Zeeland. Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Overtrof onze verwachtingen.

• 8Natuur
  • 10Christianne24-08-2021

Super

Met 8 personen, vier stellen een fijn weekend gehad. Het huis heeft een grote tuin, goed voorziene keuken, lekkere bedden, voldoende douches en schoon. Al met al een zeer compleet huis waar het goed vertoeven is.

• 10Jan Simonse23-08-2021

Heerlijke tijd gehad in en rondom deze boerderij

We waren hier met een groep van 6 (gepensioneerde) vrienden. We hebben gebruik gemaakt van de opgemaakte bedden en het heerlijke ontbijt. Zo hadden we met onze groep de luxe van een Bed & Breakfast en de luxe van onze eigen woning. Ideaal!! Wij zijn 's avonds een keer uit eten geweest en hebben ook een keer lekker gebarbecued in de enorme privétuin. Onze fietsen konden onder het afdak staan en konden daar eventueel ook opgeladen worden. We hebben enorm genoten van de prachtige omgeving van de Zak van Zuid-Beveland met zijn mooie dijken en pittoreske dorpjes. We zijn ook nog naar het strand van Walcheren gefietst wat vanaf Het Vleugelhof goed te doen is. Ook goede bedden, heerlijke douches en alles was superschoon. Wat ons betreft zeker een aanrader!

• 10Ruimte
  • 9Frieda10-08-2021

Prachtige vakantieboerderij

Eind april verbleven wij hier met 3 gezinnen (kinderen tussen 8 en 15 jaar). We gingen terug in de tijd… wat een prachtige boerderij, het lijkt wel een museum! Je voelt je er meteen thuis. We werden zeer vriendelijk (op afstand!) welkom geheten door de eigenaresse. De slaapkamers zijn fijn en hebben allen een eigen wastafel. De aparte douches zijn heel praktisch. De keuken is ruim en de eetkamer heeft een lange tafel waar je met z’n allen kan eten. Er is een grote kelder waar je veel boodschappen kwijt kan. Op zolder kunnen de kinderen spelen/chillen. Misschien niet zo fijn voor heel kleine kinderen ivm de steile trap. Tuin geeft veel privacy. Bbq is te huur. Boodschappen, strand, stadjes enz zijn eigenlijk alleen bereikbaar met de auto, maar dat vonden wij geen probleem. Heel erg bedankt voor de fijne week en de uitleg over jullie boeren bedrijf!

• 9Roland09-08-2021

Gezellig en prachtig verblijf

We hebben tijdens hemelvaart met vrienden en onze kinderen hier mogen verblijven.Alles zeer compleet en netjes. Gezellige sfeer. Prachtige omgeving. Centraal gelegen om zo naar diverse bezienswaardigheden te gaan.Top verblijf.

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' info

Soort hotel