Géén boekingskosten
NederlandZeelands-HeerenhoekVakantiehuizen s-HeerenhoekVakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

Meer vakantiehuis info

57 Reviews over Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

• 8Paul b08-05-2022

Leuk huis in oude stijl

Schoon netjes tafeltennis tafel met toebehoren 2 douches 2 wc”s rustige landelijke omgeving g wellicht nog tot een volgende de keer

• 7Natuur

Jozien, Eigenaar, 03-06-2022

Beste Paul, bedankt voor de leuke review.

Ik wil er een kleine correctie op doen. We hebben 3 douches in het huis: 1 beneden en 2 boven.

Zou leuk zijn om jullie nog een keer te mogen ontvangen. Dat is het grootste compliment, dat gasten terug willen komen :)

Hartelijke groet, John en Jozien

• 9Gerrie van der Wielen29-11-2021

Wat een geweldige accommodatie

Gezellig en heel compleet. ook voor jonge kinderen een heerlijk onderkomen met veel speelmogelijkheden , zowel binnen als buiten.

• 9Bas van der Wielen29-11-2021

Prachtig vakantiehuis

Heerlijk weekend gehad met de hele familie (8 volwassen en 4 kinderen) in dit mooie vakantiehuis in Zeeland. Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Overtrof onze verwachtingen.

• 8Natuur
  • 10Christianne24-08-2021

Super

Met 8 personen, vier stellen een fijn weekend gehad. Het huis heeft een grote tuin, goed voorziene keuken, lekkere bedden, voldoende douches en schoon. Al met al een zeer compleet huis waar het goed vertoeven is.

• 10Jan Simonse23-08-2021

Heerlijke tijd gehad in en rondom deze boerderij

We waren hier met een groep van 6 (gepensioneerde) vrienden. We hebben gebruik gemaakt van de opgemaakte bedden en het heerlijke ontbijt. Zo hadden we met onze groep de luxe van een Bed & Breakfast en de luxe van onze eigen woning. Ideaal!! Wij zijn 's avonds een keer uit eten geweest en hebben ook een keer lekker gebarbecued in de enorme privétuin. Onze fietsen konden onder het afdak staan en konden daar eventueel ook opgeladen worden. We hebben enorm genoten van de prachtige omgeving van de Zak van Zuid-Beveland met zijn mooie dijken en pittoreske dorpjes. We zijn ook nog naar het strand van Walcheren gefietst wat vanaf Het Vleugelhof goed te doen is. Ook goede bedden, heerlijke douches en alles was superschoon. Wat ons betreft zeker een aanrader!

• 10Ruimte
  • 9Frieda10-08-2021

Prachtige vakantieboerderij

Eind april verbleven wij hier met 3 gezinnen (kinderen tussen 8 en 15 jaar). We gingen terug in de tijd… wat een prachtige boerderij, het lijkt wel een museum! Je voelt je er meteen thuis. We werden zeer vriendelijk (op afstand!) welkom geheten door de eigenaresse. De slaapkamers zijn fijn en hebben allen een eigen wastafel. De aparte douches zijn heel praktisch. De keuken is ruim en de eetkamer heeft een lange tafel waar je met z’n allen kan eten. Er is een grote kelder waar je veel boodschappen kwijt kan. Op zolder kunnen de kinderen spelen/chillen. Misschien niet zo fijn voor heel kleine kinderen ivm de steile trap. Tuin geeft veel privacy. Bbq is te huur. Boodschappen, strand, stadjes enz zijn eigenlijk alleen bereikbaar met de auto, maar dat vonden wij geen probleem. Heel erg bedankt voor de fijne week en de uitleg over jullie boeren bedrijf!

• 9Roland09-08-2021

Gezellig en prachtig verblijf

We hebben tijdens hemelvaart met vrienden en onze kinderen hier mogen verblijven.Alles zeer compleet en netjes. Gezellige sfeer. Prachtige omgeving. Centraal gelegen om zo naar diverse bezienswaardigheden te gaan.Top verblijf.

• 8Brigit26-07-2021

Geweldig! Zeeland is mooi en relaxed.

We zijn met een groep van 10 tennisvrienden en vriendinnen op vakantie in Zeeland voor paar dagen te tennissen, lekker eten en drinken en veel gezelligheid. Een prachtige, rustige, ruime locatie. Handige indeling van slaapkamers en badkamers. Ruime benedenverdieping met prima keuken. Mooi opgeknapt met originele details en wel van alle gemakken voorzien.

• 8Nathalie04-05-2021

Super leuke plek!

Een heel mooie oude boerderij voorzien van alle gemakken met een heerlijke grote tuin. We hebben hier met familie waarvan ook kinderen tussen 5-11 een top weekend gehad. Zij vonden de speelzolder en de dieren heel leuk. De eigenaren zitten op hetzelfde erf maar echt nog een heel stuk verderop, je merkt er niks van en je hebt volledige privacy. Als er wat is zijn ze direct in de buurt dus dat is handig, al was het niet nodig.

Jozien de Winter, Eigenares, 14-05-2021

Hoi Nathalie, hierbij wil ik je bedanken voor je review. Je gaf de hygiëne een 7 waaruit ik opmaakte dat je hier niet heel tevreden over was. Omdat wij hygiëne juist als topprioriteit zien was ik benieuwd waarom hygiëne lager scoorde. Je gaf aan dat je zeker wèl tevreden was over de hygiëne maar er waren een paar kleine dingetjes wat volgens jou beter kon. Uiteraard hebben we dit bekeken en, waar mogelijk, dit extra schoongemaakt.

Uit andere reviews is op te maken dat de hygiëne (gelukkig!) zeer goed beoordeeld wordt. Nathalie, nogmaals bedankt voor je review en de toelichting.

• 9Sabrina20-10-2020

Super huis, knus en gezellig!

Super leuk huis, mooie gerenoveerde boerderij met prachtige oude elementen. Aan alles is gedacht, perfect voor elkaar! Of je met een groep komt, of alleen je gezin, het is een knus en gezellig huis. De kinderen hebben zich heerlijk op zolder en in de tuin vermaakt.

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' info

Soort hotel