Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

46 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

• 10Fam. Slieker20-01-2020

Zeeuwse gastvrijheid begint hier!

Zoekt u rust en ruimte in het Zeeuwse? Dan is dit uw bestemming! Werkelijk een unieke locatie! Wat een warm welkom. Letterlijk en figuurlijk! Wat een mooi gerestaureerde woning met authentieke elementen! En dan de sfeervolle inrichting rond de kerstdagen. Het is top! Voldoende ruimte voor 12 personen. Heerlijke bedden. Prima douches! Goed ingerichte keuken! Voorde kleintjes een heerlijk speelzolder. Voldoende parkeergelegenheid bij de woning. Niets te wensen over.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Ramon15-12-2019

Géweldig weekend gehad!

Wat een leuke sfeervolle woning met een super speelzolder! Het was een géweldig weekend. De bedden zijn goed, de keuken zeer volledig en genoeg goede douches. Wij hadden geen kleintjes mee maar het kinderbad op hoogte lijkt me ook geweldig. Vriendelijke ontvangst. Ook een heerlijke buitenruimte met een groot speelveld.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8walter en mia met kinderen en klein kinderen18-11-2019

dik in orde

lakens en linnengoed meenemen, geen winkels in de onmiddellijke omgeving

Jozien de Winter, Eigenares, 20-11-2019

Beste Walter en Mia, hartelijk dank voor jullie review. Leuk om te lezen dat jullie alles "dik in orde" vonden!

Jammer dat jullie de rustige ligging van onze vakantieboerderij minder waarderen. Het weidse uitzicht en de vrijheid die u hier kunt ervaren is uniek! Winkels zijn inderdaad niet in de directe omgeving aanwezig maar met 5 autominuten bent u in de dichtstbijzijnde supermarkt en met 10 minuten in de gezelligste stad van Zeeland: Goes. Uiteraard kunt u uw boodschappen ook hier thuis laten bezorgen.

Lakens en linnengoed hoeven niet meegenomen te worden; er is ook een mogelijkheid om het te huren. Om helemaal ontzorgd te worden bieden we zelfs een service aan waarbij de bedden opgemaakt worden en handdoeken en overig bad- en keukenlinnen aanwezig is.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9dangreau12-11-2019

kan het iedereen aanraden

We zijn goed ontvangen door Jozien en de appeltaart stond klaar in de ijskast . Lekker rustige omgeving en in huis zeker plaats genoeg, wij waren met 11. Alles was proper en netjes, dit is zeker een aanrader. Dus alles was dik in orde. bedankt Jozien

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Kristel Dumas09-05-2019

Heerlijk schoon mooi huis! Lieve mensen!

Het is een stukje rijden naar zee. Maar voor ons geen probleem. We vonden het heerlijk om in en om het huis tot rust te komen en spelletjes met de kinderen te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Connie Lindhout01-03-2019

Wat een fantastisch vakantiehuis is dit!

Met kinderen en kleinkinderen een geweldig weekend gehad. Prachtig huis,alles top! Een heerlijke tuin voor de kinderen om in te spelen. Werkelijk overal is aan gedacht door de eigenaars. Hele goede bedden. We sliepen heerlijk.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Eline van Wendel de Joode28-01-2019

Geweldig

Geweldige plek voor een weekendje weg! We waanden ons even in de vorige eeuw in de oude boerderij met bedstee midden in de polder. Sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Eva12-10-2018

Een geslaagd weekend!

Bedankt voor het leuke verblijf in jullie vakantiewoning! We hebben er allemaal enorm van genoten! Ook van de rondleiding op de boerderij. Leuk om te zien en leerrijk. De streek was onbekend terrein en we zijn heel blij dat we het mochten ontdekken.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Suzanne Bootsma26-09-2018

Helemaal tot rust gekomen op de Zeeuwse boerderij

We hebben 2 heerlijke weken beleefd op Het Vleugelhof met 4 volwassenen en 6 kinderen. Perfect schoon en goede bedden. Met het zeer warme weer genoten van de grote boom in de zeer ruime tuin met trampoline, tafeltennistafel en nog veel meer. Ook veel gevoetbald! De dieren waaren ook zeer geliefd bij de kinderen. De mooie stranden en meren zijn op max. 15 min. perfect bereikbaar! We denken nog vaak terug aan het relaxte gevoel wat de boerderij ons gaf. We willen John en Jozien graag bedanken voor de gastvrijheid, de producten van eigen teelt en de leuke rondleiding over jullie bedrijf. We komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Wouter25-07-2018

Lekkere plek om te ontspannen

Heerlijk en goed ingericht huis met lekkere grote tuin. Door de grote boom is er altijd schaduw in de tuin.

Gereisd met vrienden in juli 2018

3 tips over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

• Jozien de Winter, 21-11-2019

Maak om ontzorgd te worden gebruik van de beddenopmaakservice inclusief al het bad- en keukenlinnen.

• melletje, 12-12-2014

Neem een voetbal mee voor in de ruime achtertuin.

• John, 14-04-2017

Kom je in de kerstvakantie, bezoek dan de lammetjesdagen bij de Schaapskooi in Nisse. Kijk voor informatie op de facebookpagina 'Schaapskooi Nisse'.

1 vraag over Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof'

• Blanckaert, 12-11-2018

Vleugelhof

Prijs voor huur per week?!

Vakantiehuis Vakantieboerderij 'Het Vleugelhof' info

• Aantal personen8 tot 12